Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

danpandrea

Niște materiale numai bune de tipărit pe hârtie moale.

Știm deja că sunt schimbări pe Ploiești - Buzău, în ideea că nodul de la Baba Ana a fost mutat pe DJ100C. În plus, mai avem încă un nod pe DJ203C.

reed

In prima plansa,fotografia din Dreapta cu breteaua de intoarcere are logo-ul Proinfrastructura.Lol

Ionut

Haha ce tare, este ST4 în zona spațiului de servicii, poza din drona noastră de acum niște ani.

danvoicu

Pai cred ca nu conteaza cladirea. Parce scrie pe firmament ca e firma de constructii. Si daca movila e chiar a firmei in cauza nu cred ca are ceva de obiectat. Cu drumul e altceva. Dar iar nu prea vad cine are de obiectat. Nu cred sa se sesizeze cineva.

ddfab

#6919
^^ da @ionut. le place A10

Geri

Începând de astăzi CNAIR a decis anularea sedințelor de progres pe proiectele de infrastructură rutieră din Moldova! Sedințele de progres de la CNAIR vor fi înlocuite cu un comunicat de presă la fiecare două saptămâni prin care societatea civilă și mass-media vor afla stadiul proiectelor de infrastructură rutieră.

Conform informațiilor de la CNAIR există posibilitatea organizării de ședințe de lucru punctuale ce vor fi anunțate în timp util.

Din nefericire consider că se încheie o etapă în care elemente de transparență și dialog au caracterizat Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Prin această decizie CNAIR a decis să revină la comunicări sterile și seci. Moldova va avea de pierdut și implicit va fi privată de acces la informații detaliate, societatea civilă nu va putea ajuta cu know-how și proiectele nu vor putea fi particularizate pe necesitatea și realitatea teritorială ce caracterizează spațiul moldav.

Însă indiferent de noua politică ce se creionează în cadrul Ministerului Transporturilor cel mai important este ca proiectele Moldovei să se maturizeze și să nu se rateze oportunitățile de finanțare prin Planul Național de Redresare și Reziliență, Programul Operațional Infrastructură Mare/Programul Operațional-Transport și Bugetul de Stat.


Cei 59 de km ai autostrăzii A8 (sectoarele Moțca-Leghin și Tg. Mureș-Miercurea Nirajului) împreună cu 319 km ai autostrăzii A7 de la Ploiești până la Pașcani trebuie finalizați și recepționați până în 2026!

Sectorul Miercurea Nirajului-Leghin din zona montană a A8 și sectorul Ungheni - Iași - Tg. Neamț trebuie finalizați până în 2030!

Autostrada Pașcani-Suceava și Drumul Expres Suceava-Siret trebuie finalizate până în 2030! LOCUITORII DIN MOLDOVA AȘTEAPTĂ ÎN 2026 ȘI 2030 COMUNICATUL DE PRESĂ CU PRIVIRE LA DAREA ÎN TRAFIC A AUTOSTRĂZILOR A7 ȘI A8

sursa: facebook Adrian Covasnianu
https://www.facebook.com/covasnianu.adrian/posts/10215803939291256


RaduG

Timelapse 2021.11.24 ora 10:44, A7 centura Bacau 17km in 21 de secunde  :D


Notă: nu m-a dat pe spate planeitatea, poate din cauza tasarilor apărute între timp.

danpandrea

Fain materialul, RaduG! O mică observație: nu e timelapse, ci hyperlapse.

RaduG

Așa scrie pe ifon, așa i-am zis șî eu:




Nota: 17 km în 11 minute. Traversarea Bacaului putea sa iti ia si o ora cand era aglomerat, dar sigur iti lua 30 de minute.

vancouver

Problemele de planeitate, in special la racordurile podurilor din beton cu terasamentul flexibil din pamant, apar imediat dupa inagurare si isi reduc amploarea in timp. Oriunde in lume. De aceea prin alte parti mai calde, cand se inaugureaza o autostrada noua sau una veche este mutata pe un nou amplasament (de exemplu dupa extindere de la 2 la 3 benzi pe sens si corectarea unor curbe), se pune limitare 80 km/h. Se tin sub observatie tasarile si daca totul e ok dupa 4-12 saptamâmi se da drumul la VS (ca sa imprumutam un termen din feroviar). Daca e nevoie se intervine cu reasfaltarea trambulinelor.

Important este sa se intervina si sa se completeze cu material. Pe masura ce trece timpul, tasarile se consuma si trambulinele apar la amplitudini mai mici. Exceptie, daca se infiltreaza apa unde nu trebuie, atunci se poata agrava oricand.

Daca sunt trambuline severe pe A7, UMB va trebui in fiecare vara cat lotul e in garantie sa faca un control si daca e cazul o tura de retusuri, iar ulterior receptiei finale activitatea asta o preia CNAIR.

Ca sa nu avem deloc trambuline ar trebui facute podurile cu perna de balast / piatra sparta, ca la CF. Sau invers, toata autostrada pe fundatie de beton armat (ca la HSR).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

API pe Facebook - sharing is caring

CNAIR trântește ușa în nas moldovenilor.

Săptămana aceasta, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, sub ferma cârmuire a Directorului General Interimar Cristian Ovidiu Cătălin Pistol, a dat un șut în fund societății civile și presei, blocând accesul la ședințele de progres pentru proiectele majore din Moldova, autostrăzile A7 și A8.

În ultimul an CNAIR făcuse pași spre transparentizare, invitând ONG-uri la ședințe de proiect cu antreprenorii pentru a observa stadiul real și a disemina știrile către cetățeni din surse credibile și imparțiale. Dar prea multă democrație strică, așa că ne întoarcem la vechile metehne: decizii strategice luate în spatele ușilor închise, lăsând cetățenii să speculeze și să viseze.

Sperăm să nu revenim la vremurile de tristă amintire când ne fugăreau dronele pe șantier și când i-am dat în judecată (în 5 procese, toate câștigate definitiv) pentru accesul la documente de interes public.

Moldova vrea autostrăzi, iar Uniunea Europeană le plătește (în bună parte). Cerem CNAIR să facă un minim efort civic și să revină pe drumul spre transparentizare, permițând ONG-urilor să participe la ședințe ca observatori.

Spadan

#6926
In sumarul de la Bz-Focsani au bagat si nodurile de la Racaciuni si Bacau  :lol:

Mersul trenurilor

E clar.. o sa ramana tot asa cum e.. cocoasa.. noduri.. asta e si ideea, nu vor sa isi asume nimic, munca cat mai putina.

RaduG

#6928
A7 Tronsonul Buzău-Focșani va fi lansat în licitație până la finele acestui an. Afirmația aparține doamnei Cristina Amărăzeanu, șefa Departamentului Obținere Finanțări din cadrul CNAIR: