News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 22 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Aici nu suntem de acord unul cu altul. Penalitățile nu sunt ca să iasă lucrarea ieftin, sunt ca sa iasă lucrarea la timp. Ca executant, indiferent cum ai inclus potențialele penalitati în oferta, ești în dilema de a te mobiliza cum ai promis, eventual cu costuri mai mari sau sa pierzi direct bani pentru penalitati.
Dacă pleci de la bun început pe ideea de insolventa, acolo nu cred ca te poate proteja nici un contract.
Aici chiar avem nevoie sa motivam executanții sa se tina de grafic, pentru ca altfel in 2026 pierdem banii.
În alta ordine de idei dacă sunt cele extrase de colegul nostru mai jos, nu sunt excesive. 20000 lei pe zi, 4000 de euro.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

voicul

Penalitati mai mici sau mai mari sunt si acum in contracte.
Pana acum doar CNAIR le-a platit.  :o

Deci nu prea cred ca penalitatile mult prea mari ar fi o problema.

danpandrea

"HotNews.ro a obținut traseul drumului de mare viteză de la Pașcani la Suceava și Siret și l-a transpus într-o hartă interactivă. Față de variantele inițiale studiate în primăvară, varianta finală prezintă mai multe modificări, noduri rutiere diferite, drumuri de legătură, iar o bucată de circa 30 de kilometri va fi realizată la standard de drum expres și nu de autostradă." Sursa



Vestea importantă este că au îndulcit cocoașa de la Suceava. Vedeți toată harta aici.


Bachus01

Wtf  :bash: Concurs de cocoase intre Siret si Focsani

GDC

Sa vedem si partea buna. Pare sa fi fost eliminata cocoasa de la est de Suceava. Acum autostrada merge mult mai lin intre Dumbrava si Salcea si apoi pe la nord  de Mereni.

b1

Nu pricep cocoașa de la Dărmănești: în loc de un pasaj peste DJ209D, avem 1 pasaj peste DJ209D ȘI 3 pasaje peste CF.  ??? :doh:




Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

VictorC

#6742
Cred că pot explica eu cu traseul de la Dărmănești: acolo traseul propus nu doar ocolește localitatea (intravilan construit), ci un deal cu totul. Actualul DN2 coboară o vale lungă și apoi urcă și taie intravilanul construit. Pe actualul traseu propus A7 ar rămâne mult mai jos, în zona luncii Sucevei, fără să se modifice linia roșie prea mult.

Uite în poza de mai jos cum coboară și urcă DN2 tăind Dărmăneștiul. Vezi satul pe dealul din partea stângă, cât e de construit. Actualul traseu A7 ar ocoli fix acel deal cu case și ar rămâne prin zona de vale.


b1

#6743
Am desenat prea aproape de DN2 autostrada  :oops:. Traseul acesteia poate să treacă și pe lângă dealuri cu minime exproprieri.

Alte modificări de traseu:


Și ultima (cam greu este să faci un tunel cu pânza de apă freatică la adâncime foarte mică):



Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

DarkFranck

#6744
Foartă bună explicația lui VictorC. Cine cunoaște zona știe că s-a contruit mult în Dărmănești în ultimii 30 de ani și se tot construiește. Cocoașa aia e cam una din cele 2 variante posibile: cocoașa aleasă pe la vest sau cocoașă (mai mare, pe deal împădurit) pe la est. Bine, ar fi și a treia, direct prin Dărmănești, dar nu cred că se gândește nimeni serios. E foarte mult intravilan construit în Suceava și localitățile din jur, e imposibil să faci ceva drept pe acolo.

off topic: "groapa" aia din poză de pe DN2 de la Dărmănești era spaima șoferilor pe vremuri. Iarna când era gheață riscai să rămâi în ea, în rest erau deseori milițieni la ciupeală (prin anii '90 mai ales), că e limită de 50 km/h și panta mare te forțează să accelerezi să ieși din ea - deci erai victimă aproape sigură ca șofer  :)
Fluctuat Nec Mergitur

EugenRo

Oare portiunea de DX va fi proiectata si construita  astfel incat sa permita transformarea mai tarziu in Autostrada? (raze, pante etc.) :hm: :hm:

dr4qul4

@vancouver, astea ti se par tie mari?
- Penalitati de 5.000 lei/zi pentru nemobilizarea personalului conform Programului de execuție;
- Penalizări de 15.000 lei/zi pentru nemobilizarea utilajelor/echipamentelor;
- Penalizări de 10.000 lei/zi pentru netransmiterea propunerii de prețuri unitare pentru fiecare cantitate din proiectul tehnic de execuție, precum și nedefalcarea acestor prețuri unitare;

Foarte bine ca au trecut la sume fixe in locul celor "limitate la prejudiciu" care presupun dovezi adica dispute. 1-2-3000 de euro pt fiecare zi de intarziere pentru motive obiective si cuantificabile sunt o nimica toata la valoarea proiectului. Nu e treaba mea ca depind ei de subcontractori. Sa-i stranga cu o zi mai devreme, sa-si cumpere utilaje sau sa penalizeze subcontractorii la randul lor.

Referitor la Suceava -Siret, nu pot contesta cocoasele de la Suceava (are logica in trafic), pe cea la la Darmanesti (e minuscula), sau cu cea de la Siret (necesita demolari), DAR tare as vrea sa aflu explicatia pt Balcauti   Acolo avem 2-3 km in plus degeaba. Un traseu prin Vest ar fi trecut doar peste terenuri agricole.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paullie

+1 Boss. Si eu am aceeasi nedumerire cu cocoasa Balcauti.

hvm

fără sa mai spunem ca pe la vest de balcauti cred ca sunt mai puține variații ale nivelului. teren mai drept
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

dr4qul4

chiar m-am uitat si la cotele terenului si nu am observat vreo diferenta semificativa. De asta nu inteleg care e logica.

Dar pot sa incerc o explicatie: initial au vrut sa ocoleasca si Siret-ul tot pe la est (traseu intre Siret si Padureni), dar au renuntat pt ca necesita un pod destul de mare (e coada lacului). Si cand au renuntat, au uitat sa indrepte si mai la sud. (de fapt s-au facut ca uita pt ca studiasera deja traseul pana la Balcauti).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist