Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

oricat de bine o fi lucrat bratul nordic, tot nu-mi poate scoate din minte intrebarea "era asa de scump sa fi facut o intersectie denivelata cu DN2?". Cand o sa apara traficul si de pe acest brat, o sa fie "distractie" in zona...

hvm

^
Eu am spus de atunci ca ar fi trebuit sa fie denivelat, si mi-a sarit lumea in cap ca dupa ce e A7 gata nu o sa mai fie nevoie....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

jalemare

De remarcat cum arata si lucrarile facute in afara partii carosabile, impecabil totul.
Ar fi bine sa-i identifice politia pe dobitocii care se dau cu motoarele prin rigolele de colectare a apei si sa-i linisteasca cu o nota de plata pe masura :))

mike_us

Termenul de 4 August pentru depunere de oferte pentru Ploiești Buzău mai e actual sau o sa vedem aminări?

alecu26

Eu zic ca se amana. Ar fi o mare premiera sa nu se amane.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Sorinus

De ce sa se amane? PT-ul fiind gata, e relativ usor ptr firme sa-si faca, calculele si ofertele, mai ales ca-s loturi pur campie.

pelan87

^
Nu-i deloc asa, acel PT se pare ca nu e chiar atat de bine facut, lipsesc unele detalii de executie, CNAIR a uitat initial sa incarce in documentatia licitatiei anumite planse. Si multe alte problemute care se deduc din clarificarile publicate pe e-licitatie.ro.

In plus, unii constructori interesati de proiect au solicitat deja (lucru reiesit din solicitarile de clarificari) amanarea termenului de depunere a ofertelor cu cateva saptamani. Iar raspunsul CNAIR a fost ceva de genul "urmariti eratele de pe SEAP". Asadar, sunt sanse mari ca CNAIR sa publice o erata prin care sa fie modificat termenul de depunere.

adriann

 hello, fyi, vom avea A intre Pascani si Radauti, iar pe ultimii 15 km vom avea DX. Vineri s-a incheiat AMC2.

mike_us

Parca era vorba ca licitația asta o sa fie exemplul lucrului bine făcut. Daca si aici "PT se pare ca nu e chiar atât de bine făcut", "CNAIR a uitat inițial sa încarce in documentația licitației anumite planșe"... începe sa sune ca de fapt nu e atât de diferit.

mateisn

^^ este vreo știre oficială în acest sens pe undeva?

dimitrie

"Azi e luni, deci vorbim despre autostrăzi. În mod special despre autostrăzile Moldovei, a căror importanță devine din ce în ce mai vizibilă.

Pe A7 Buzău – Focșani au fost primite observații la studiul geotehnic, până pe 28 iulie vor fi implementate. Se lucrează și la documentația pentru acordul de mediu, care va fi gata pe 15 septembrie.

Pe Focșani – Bacău avem următoarele termene: 20 septembrie studiu geotehnic, studiul de fezabilitate în luna octombrie. Proiectul tehnic – 10 octombrie, 20 octombrie – acord de mediu.

Bacău – Pașcani: studiile geotehnic și de fezabilitate sunt în analiză, până la finalul acestei săptămâni va fi transmis un punct de vedere (mai exact, revizia a treia a studiului de fezabilitate). Revizia 0 a proiectului tehnic – 1 august.

Pașcani – Suceava, Suceava – Siret: vineri a fost avizată analiza multicriterială 2 – traseul dintre Pașcani și Siret. Astfel, între Pașcani și Suceava vom avea autostradă, între Suceava – Rădăuți autostradă, iar ultimii 15 km din tronson vor fi drum expres.

Pentru autostrada A8, tronsonul Târgu Neamț – Iași – Ungheni au fost transmise temele geotehnice, care vor fi aprobate astăzi sau mâine. Forajele realizate în anii trecuți au fost confirmate, s-au finalizat variantele de traseu. AMC va fi depusă pe 19 august.

Târgu Mureș – Târgu Neamț: se fac investigații geo în teren. Săptămâna viitoare, mai exact pe 7 august, este data pentru predarea studiului de fezabilitate.

Autostrada A13: se află în curs de finalizare AMC 2.

Proiectele de infrastructură esențiale pentru Moldova și pentru țară avansează. Suntem foarte aproape de câteva termene foarte importante pentru autostrăzile din regiune. Ținem aproape în fiecare săptămână. #RevoluțiaBuneiGuvernări"

Iulian Bulai, Facebook
https://www.facebook.com/804299403024040/posts/4123591364428144/
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

Drumm1

Faza PT (proiect tehnic) este diferit de DDE (detaliu de executie).

isotech_ro

PT este prescurtarea folosita pentru Proiect Tehnic si face referire la totalitatea documentelor, planurilor furnizate de catre arhitecti, ingineri de rezistenta, de instalatii, geotehnicieni, topometristi, ce sunt necesare constructorului pentru realizare lucrarilor de constructie.

DDE face referire la Detalii De Executie, parte conexa Proiectului Tehnic (PT) si reprezinta documentatia furnizata de proiectanti, utila pentru lamurirea anumitor detalii constructive astfel incat constructia sa indeplineasca toti parametrii de conformitate cu proiectul, legislatia in vigoare si autorizatia de construire.

Xander

De deschiderea/receptia obiectivul 2 (DN2-DN15), Nodului Holt si intregii centuri a Bacaului ce se mai aude? Nu de alta, dar nu cred ca ne permitem luxul sa stam cu drumurile gata, dar inchise. Stiu ca termenul este de 2022 si nu arat cu degetul spre constructor, ci mai degraba spre birocrati. Mersi

mike_us

^ Acum mai bine de o luna domnul Drula declara: "Mă bucur să văd că lucrările la sectorul 2 - ultimul dintre cele trei ale proiectului - au fost terminate.
Constructorul a solicitat Companiei de drumuri să organizeze recepția lucrărilor, astfel că, în perioada imediat următoare, vom da în folosință integral această variantă de ocolire."

Ce înseamna "perioada imediat următoare" ramine de văzut.