News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 26 Guests are viewing this topic.

Bacaoanul

Quote from: RaduC on July 15, 2021, 02:19:49 PM
Păi trebuie făcută recepția la întregul obiectiv de investiții... nu doar la ce s-a terminat mai de curând

Pai s-a terminat tot de 2 saptamani. Nu mai e nici un muncitor pe santier nici la DN15 nici la Holt. De 2 saptamani au plecat toti. Stam cu drumurile gata, dar inchise. Intradevar, MARE schimbare la minister cu " oamenii noi ".

Bachus01

Neoficial sa circulat pana ieri (bretelele de la Holt + bucata de nord) . Astazi au inlocuit bidoanele de plastic cu parapeti de beton.

Umb a parasit santierul (lucrare finalizata) . Nu am mai vazut nicio miscare .

hvm

Daca imi aduc aminte bine, toata documentatia de receptie pentru a putea deconta fondurile europene dureaza undeva la vreo luna. S-a mai spus pe aici pe forum mai de mult dar nu mai gasesc postul. Asa ca mai e nevoie de rabdare...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

voicul

^Si receptia asta nu putea fi inceputa decat dupa ce s-au terminat 100% din lucrari?
Adica la 99.99% din lucrari, dupa mine, stiti ce era previzibil? Ca o sa termine.
De ce nu au inceput receptia la 99.99% ca sa mai salveze o zi?

TibiV

#6589
Poate pentru că RTL se face la 100%?...

Căci de aia se numește Receptie la Terminarea Lucrarilor, nu Receptie la 99,x%.

Dacă (Doamne ferește...) alunecă precum gresia din baie?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Bun si asa:
Deci la 99.9% faceau receptia intr-o zi si il prindeau pe Dorel ca nu a terminat de strans un surub - deci penibil sa se ceara receptia in conditiile astea.
Dar cand e gata 100% dureaza doar 1 luna receptia (sau cat o dura).  :o
Acum mega extra super corect - scrie la terminare, pai doar dupa ce e terminat 100.1% facem receptia, ca in Romania toti respecta legea.

Ok si asta, dar de curiozitate, tianand cont ca se circula pe vreo 90% din traseu, de ce nu au deschis si restul de 10%? Si receptia o faceau ei cand vroiau?

Ce punctez aici: inteleg ca nu poti semna ca lucrarea e gata 100% cand ea e gata 99.9%, dar chiar se pierde niste vreme aiurea cand o lucrare e gata.
Poate se schimba ceva in viitor prin legislatie sa se mai reduca din timpii astia morti.

pelan87

Am rasfoit memoriul de prezentare depus la ANPM pentru A7 Focsani - Bacau, si am fost placut surprins sa constat ca:

1. A fost reconfigurat nodul Tisita, astfel:

Varianta initiala era asa:




Iar varianta finala este asa:




2. A fost reconfigurat si nodul de la Adjud, in sensul ca se va face si pasaj peste CF:

Varianta initiala era asa:




Iar varianta finala este asa:




3. Nodul Bacau Sud va arata asa:



Oare de ce au ales varianta asta de nod, in locul unei trompete simple, cum era prevazut initial? Genereaza un cost suplimentar aparent inutil comparativ cu utilitatea adusa... oare erau constrangeri de teren la est de A7 si nu aveau loc pentru trompeta acolo?

Subcarpathia_Engineering

Sa inteleg ca nu exista nici o intentie de a prelungi DN11A dinspre Adjudul Vechi spre Urechesti pentru a facilita traficul dinspre Onesti (si mai departe intreaga Valea Trotusului) ?

hvm

^
din ce vad lunca raului este chiar langa acele bretele. Probabil o fi considerat ca nu exista suficient loc sa se faca cercul de la trompeta pana in acea zona inundabila sau poate o fi vreo rezervatie pe care nu voiau sa o atinga ....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

vancouver

Ciudata solutia la Tisita. E bine ca au folosit ocazia sa faca pasaj peste CF pe DN2L. Dar pacat ca nu au mers pana la capat si nu au desfiintat giratoriul de pe DN2. Oricum rolul acelui giratoriu o sa scada semnificativ. Traficul nord sud de pe DN se muta pe A, iar traficul est-vest DN24 - DN2L nu o sa mai treaca nici el prin sensul giratoriu cu DN2. Deci cum sa zic, solutia e excelenta, bravo, dar parca se mai putea inca si mai bine...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Raducu Popa

"Pai s-a terminat tot de 2 saptamani. Nu mai e nici un muncitor pe santier nici la DN15 nici la Holt. De 2 saptamani au plecat toti. Stam cu drumurile gata, dar inchise. Intradevar, MARE schimbare la minister cu " oamenii noi "

Ieri erau oameni si utilaje in nodul Holt si pe traseul autostrazii, in unele puncte: pasajul de la Radomiresti + podul peste canal Bistrita.

Bratul nordic, vazut din drona, pare gata:


pbh

Stiu ca subliniez "evidenta", dar nu pot sa nu remarc calitatea lucrarilor celor de la UMB. Totul, de la design la curatenie, de la marcaje la rigole. Nu vezi helesteie in loc de rigole, noroi pe asfaltul proaspat turnat, zone pline de brotaci si pasari de balta s.a.m.d. Stil nemtesc, nu greco-italienesc.

GeorgeS

La Bacau Sud cred ca s-a evitat ca nodul "sa atinga" ROSCI0434 (zona marcata pe imagine). Consitrans zice ca sunt cam 270m de la axul autostrazii pana in aria protejata. Tot ei spun ca raza minima pentru noduri este de 230m.

Intreb pe cei care stiu:
1. De ce la DX Bc-PNt s-a prelungit termenul cu 4 luni in loc sa se dea penalitati?
2. Cand am construit noi 60km/an de autostrada ca sa credem ca in 5 ani si jumatate sunt de ajuns pt 325km pe A7, considerand totul gata si ca incepem maine?

naivu

#6598
2. Pt că nu "noi" construiește autostrăzile ci firmele de construcții din România+Europa+Turcia+China+.... Atâta timp cât "partenerul serios" pregătește, cu simț de răspundere, suficiente proiecte, iar după semnarea contractului plătește la timp și se mișcă cu relocarile, se pot face >>60km/an. Chiar au fost vreo doi ani în care s-au inaugurat peste 100km de A.

TibiV

#6599
A apărut așadar un nou sport extrem: motoșanț!...  :lol:

(ma refer la finalul filmarii lui R@du, unde niște baieti au renuntat la motocross si au trecut la motosant...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)