Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

deadmeat

#6525
Foarte "interesant" este termenul de executie pe Ploiesti-Buzau: 20 de luni.
Daca ai "noroc" o groapa de imprumut se aproba in minim 6 luni. Daca ai "noroc". Daca mai prinzi si o iarna => 11 luni de executie :)

naivu

Pentru aprobări/autorizatii/exproprieri/relocari făcute cu întârziere de Beneficiar se cere (si nu am auzit să se refuze) amânarea termenului de predare.

hefaistos

Deadmeat a ridicat o problema interesanta.
In principiu o groapa de imprumut este o resursa a antreprenorului, deci intarzierea avizarii explotarii ei nu poate fi considerata vina beneficiarului. Altfel spus antreprenorul a ales intre a cumpara de undeva umplutura si a si-o creea singur.   
Si eu am remarcat inca de la inceput ca 20 de luni e un termen cam...De parca din start e planificat sa fie extins.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Cetatean

E,pai având un vedere termenele scurte,poate și aia de la mediu și anrm o sa miște mai repede hârtiile. In sensu ca o sa-i grăbească de la București. Nu-i normal,da un constructor ar trebui sa aibe pârghiile legale necesare pentru a urgenta astfel de treburi. Dar deh,aia la stat are program de luni pana joi de la 8 la 4 și vineri zi scurta. Și interes zero sa urgenteze ceva. Pentru ei fie ca-i interes național sau o chestie minora,dezinteresul e același!
Gropi de împrumut doar constructorii romani si-au cam făcut,străinii au cumpărat de la localnici cu balastiere. Care în unele zone,fie vorba între noi și-au făcut cartel și i-au cam aranjat de niște preturi mama mama. Bine nici străinii astai ușa de biserica...


voicul

La 1.33 nu e asfalt pe partea stanga sau e murdar?
Daca nu e, nu e in plan sa asfalteze si acolo?

fuscobal

Puteau gandi si ei pasajul ala cu niste rampe pentru biciclete, nu numai treptele alea abrupte  :(

Allex

Astazi se face pre-receptia la nodul Bacau Est si la Obiectul 2.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ddfab

^^ acel pasaj ( din ce-mi amintesc din discutiile anterioare)are legatura cu penitenciarul din zona. uite si cata sarma ghimpata este si porti ferecate... :)

tudor

"Acel pasaj"chiar are inaltimea de 5 m, cat scrie pe indicator? Fiind contruit in arcada, inatimea de pe banda a doua e cam cu 1m mai mare decat pe bretea. Iar indicatorul spune ca ar avea minim 5 m ...peste tot.

danvoicu

Asta am observat-o demult. E posibil ca Hmax de 5m sa fie masurat in "punctul de minim" al pasajului?

Europiu

Păi așa e și logic, nu? Minimul de  "clearance".
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

mike_us

Pentru Ploiești - Buzău prin PNRR primim tot 85% din valoarea lucrări? Sau procentul este mai mic?

alecu26

cum merge licitatia? Ceva clarificari? (din ce aud intra-devar toata lumea se plange de termenul scurt de executie), dar fiind pe FIDIC Rosu unde fiecare surub si piulita din proiect e in responsabilitatea beneficiarului, banuiesc ca termenul real de executie va fi de 2.5 ani minim. Initial s-a cerut 3 ani de catre proiectant, dar probabil gandirea CNAIR a fost ca nefiind structuri mari, si lucrari mai ales in campie ar trebuii sa mearga facut in 20 de luni.

Cel mai mare blocaj banuiesc ca va aparea la proiectele si avizele finale de la utilitati.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pest1969

Sau poate moticul a fost sa ajunga majoritatea lucrarilor la UMB...
Doar ei par capabili de o mobilizare de 1,5 ani.