Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

voicul

Pai sunt la marcaje rutiere ... cat sa mai tina?  :)

Luna asta, maxim inceput de iulie.

MihaiD

Următoarea pauză tradițională nu-i mai prinde pe cei de la UMB pe A7.


alexV

^^ Nu incurca, sunt ajustarile detaliilor. Mai multi dintre ministri au au spus ca aprobarea vine dupa cateva saptamani. Asta e ceea ce se intampla in acest timp, luat la puricat si rafinat.

Cat despre UMB la A7, doua saptamani mai stau la Bacau, sursa de pe santier, neverificata.

Feri

^^Da, titluri bombastice. Este o solicitare de clarificari, procedura banala intalnita la aproape toate contractele cu finantare UE.

hvm

^
clarificari la cateva greseli unde nu s-a pus corect o virgula sau ceva de genul
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

RaduG

#6516
Căscând gura pe traseul A7 în zona Tișița, am remarcat că giratoriul de descărcare la E85 este situat fix pe traseul canalului Siret-Bărăgan. Mă rog, într-o zonă unde nu se săpase încă pentru canal. Oare sigur vor să-l facă acolo?




Pe street view chiar se vede podul CF peste canal: https://www.google.ro/maps/@45.8539725,27.2080763,3a,39.5y,127.97h,85.88t/data=!3m7!1e1!3m5!1sUmhK9fmoI7zLr1DRlBdrpg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DUmhK9fmoI7zLr1DRlBdrpg%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D168.21361%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656

RobertH

Acolo nu e calibrat, e doar traseu orientativ .

hvm

@RaduG
La bucuresti s-a prevazut ditamai podul pentru canal Dunare-Bucuresti, dar aici nu se gandeste nimeni ca poate ar fi bine sa se continue acea investitie cu canalul de irigatii (ar fi mult mai util decat acel port bucuresti).

Pe de alta parte, cred ca ideea este ca UE doreste evitarea canalelor cu suprafata de evaporare mare si ar dori mai mult tubulatura (canal ingropat, tevi, samd) si daca tot e asa de ce sa nu ii bata un cui de pe acum...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici


ncb

Multumim pentru filmarea de la nivelul solului! Par foarte aproape de final, banuiesc ca vor da in folosinta acest sector de drum pana la finalul lunii.

Ionut

Centura Bacău. Brațul nordic. Ieri.



Deschidere luna asta, asa se dorește.

RaduG

Great news :cheers:
Side note: Ca de obicei, la două săptămâni de la pozele cu maci de pe A2, au început să înflorească pe A7 :)

vancouver

#6523
Folosesc acest prilej ca sa subliniez o idee generala:
- giratoriul facut pe DN15 la intersectia cu bratul nordic al centurii Bacau este in regula si ok. Pentru ca se afla in localitate, unde pe DN15 oricum limita este 50 km/h.
- giratoriul cu DN2 este mai putin ok, pentru ca acolo atat DN2 cat si centura se afla in camp, in afara localitatii si obliga soferii sa franeze excesiv de la 80-90-100-110 la 20-30 sau chiar la zero - mai ales soferii obisnuiti ca pe DN2 acolo nu era nimic, pot avea o surpriza (cei care circula mai rar). Macar pe o directie trebuia facut pasaj, in cazul de fata pe DN2. La sud, la Nicolae Balcescu pe DN2 era mai greu pasaj, ca nu prea e loc, acolo mergea pasaj pe bratul sudic.

In concluzie daca facem descarcari din A la un giratoriu, sa amplasam giratoriile pe cat posibil in localitate sau f. aproape de localitate. Daca nu se poate si facem in camp, atunci pe una din directii (cea mai puternic circulata sau cea pe care vor circula mai multe camioane) e bine sa se faca pasaj, ca sa nu schimbe brusc si complet alura drumului si macar 50% din vehicule sa nu fie obligate sa franeze.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)