Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

horyatm





Powered by API/PUM imgur uploader

Am descărcat documentațiile tehnice special pentru specificațiile stațiilor pentru încărcarea mașinilor electrice. Se pare că puterea va fi de 150kW, ceea ce e decent. La o stație se vor putea încărca 2 mașini. N-am găsit câte stații vor fi.

Acum dacă ofertantul va dori să construiască stații de putere mai mică sau mai mare ar putea să fie acceptat?

naivu

E destul de neclar:
150kW inseamna 75kW pe CCS si 75kW pe CHAdeMO?
DC si AC, 2 masini simultan inseamna 1 masina la DC (fie CCS, fie CHAdeMO, la puterea maxima) si 1 masina la AC (cu 6-7-11-maxim 22kW)?
Tare cred ca vor fi statiile cu 3 cabluri, 1 CCS, 1 CHAdeMO, 1 Type2 care pot incarca simultan 1 masina la DC fast charge si 1 masina la AC medium charge, pe care le-am mai vazut prin oras; ceea ce e o prostie, pe A ai nevoie doar de fast-charge, nu ai ce face cu medium charge; locurile de la statie sunt mult prea pretioase ca sa tii o masina cu orele ca sa o incarci la AC.

florin74

6 stații cu 28 puncte de încărcare.
Asa apare in PNRR.
Lista completa
- Ploiești - Buzău: 63 km (6 stații cu 28 puncte de încărcare);
- Buzău - Focșani: 83 km (8 stații cu 40 puncte de încărcare);
- Focșani - Bacău: 96 km (13 stații cu 66 puncte de încărcare);
- Bacău - Pașcani: 82 km (9 stații cu 50 puncte de încărcare);

prom

Din ce imi dau seama, cred ca un punct de incarcare = 6 locuri parcare. Cum le imparte, nu stiu, dar acei 150 kW, sigur e puterea totala al punctului. La cum vad eu prin tara si cam care e trend-ul pe la noi, cred ca vb de 50 DC + 5* 22 kw AC (type 2) , ceea ce nu e ok. Ar tre facut un DC de 100 kW si restul type 2*22 + 1 *11 kW (inca sunt si vor fi masini care nu au DC). Sper, sa fie de min 100kW sa stam si noi in rand cu restul  ;)

voicul

Eu nu am vazut statie de incarcarcare pentru 6 locuri. Maxim am vazut cu 3 locuri (3 fire).
Cred ca o sa fie 3 statii cu cate 2 fire pana la urma. :lol:

Tinand cont ca sunt bani de la UE, da ar trebui niste statii de mare, mare putere.

danpandrea

În completarea lui @voicul:

Ținând cont că e vorba de stații pe autostradă, nu în oraș, unde mai poți pierde timpul făcând una, alta, vitezele de încărcare trebuie să fie mari. Exceptând situația în care ți se face foame și oprești într-un spațiu ce conține mâncare suficient de decentă cât s-o consumi la masă, nimeni nu prea are chef să stea o oră lângă un punct de încărcare.

naivu

^+1, și nu e vorba doar de cât timp stă fiecare BEV, este vorba în primul rând de câte mașini electrice poți încărca la stația de pe autostradă intr-o zi lumină! Mi-e greu să și gândesc cum va fi când 100.000 mașini electrice vor pleca în fiecare weekend la drum lung pe autostrăzile patriei.
Cât despre electrice fără charger DC, doar penultima generație de Zoe (Zoe 50 are deja) și modele gen Smart nu au DC.

rota

de la Bulai citire:

Pe tronsonul Ploiești-Buzău s-a lansat săptămâna trecută procedura de licitație pentru execuție. Până pe 4 august firmele pot depune oferte. Au început exproprierile pe sectorul din județul Prahova. În Buzău există o serie de probleme în cazul exproprierilor.
Pe Focșani-Buzău studiul de fezabilitate a fost deja predat, iar studiul geo va fi adus joi. S-a depus și solicitarea pentru Apele Române, proiectul tehnic va fi adus la începutul lunii viitoare. În august-septembrie va fi lansată licitația pentru execuția lucrărilor.
Pe Focșani-Bacău există o problemă pe traseu și există o recomandare de deviere a acestuia. Pe Bacău-Pașcani SF-ul este deja predat, la fel și studiul geo, care se află în analiză (cu termen 17 iunie). Pentru ambele tronsoane licitația pentru execuția lucrărilor va fi lansată în noiembrie-decembrie.
Pentru Suceava-Pașcani-Siret AMC 2 va fi predată pe 14 iunie. Sursa

voicul

Eu inteleg de mai sus ca:
Bacău-Pașcani e mai inaintat decat Focșani-Buzău si totusi licitatia va fi la final de an pentru  Bacău-Pașcani fata de Focșani-Buzău care va fi curand.

Nu am priceput bine?

Cristi N

Cel mai probabil se va trage cate o derivatie la 20kV pentru fiecare spatiu de servicii. O astfel de linie are capacitate suficienta pentru mai multe statii de incarcare, blocking point-ul va fi trasnformatorul 20/0.4kV dar ala se poate inlocui rapid daca ai banii disponibili.

tom_sawyer

Noi am aflat că s-a lansat prima licitație pentru A7 de aici de pe forum și din articolul Hotnews.

Fiind 1 iunie, toată lumea a uitat să anunțe și oficial: nu e nici comunicat de presă din partea CNAIR/MT, nici ministrul nu a anunțat pe facebook (a anunțat doar Craiova-Lugoj).

slartibartfast

Ministrul a anunțat trimiterea către ANAP, ar fi fost cam aiurea să anunțe și sosirea :D

Remarcabil însă că a durat puțin ping-pongul între CNAIR și ANAP. Se pare că a fost as, a intrat din prima.

voicul

Pai puteau sa faca SF-ul in 3 luni si dupa ping-pong cu restul de entitati, gen ANAP, pe urmatorii 10 ani.

Diferenta intre a face ceva BINE - si SF-urile astea chiar sunt facute cum trebuie
SI
Cook, Onita, unu cu cortu pe santiere, rezilieri la 99%, facem la misto ca leafa merge si alte balciuri din ultimii 30 de ani.


ovideatza

ANAP nu verifica SF-ul.
Asa ca faptul ca a trecut repede de ANAP nu inseamna deloc ca SF-ul e bun sau rau. Pur si simplu nu ii intereseaza.
La ANAP teoretic trebuie sa verifice ca procedura lansata sa fie in concordanta cu legislatia achizitiilor publice.

PS: parca de curand exista o procedura ceva prin care analiza ANAP la licitatiile pe fonduri e mai sumara/ rapida. Poate alti colegi cunosc mai indeaproape situatia actuala.

vladioan_bv

o estimare pentru deschidere brat nordic si nod rutier?