Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

hefaistos

In Romanica nu te asociezi dacă poți duce singur o lucrare.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alecu26

Poate fi cascavalul mare, dar daca esti pe locul 7 greu de crezut ca vor lua lucrarea.

Va aparea o nou firma in schimb la licitatii. Bog'art. A preluat o mare parte din operatiunile Max Bogl in Romania si acum umbla dupa lucrari pentru a avea cat de cat experienta necesara pt participat la licitatii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pelan87

Quote from: NGC on June 01, 2021, 03:59:38 PM
Nu trebuie sa descarcati toate arhivele din SICAP. De cativa ani incoace documentatia este disponibila si in alta parte si se poate descarca direct. O sa vad dau link direct, in principiu azi sau maine.

@NGC Eu unul astept linkul cu nerabdare  :D

NewBest

Quote from: ddfab on June 02, 2021, 10:47:21 AM
Oare am vazut bine? La nodul trefla de pe A7 avem banda suplimentara de preluare a traficului. Inainte de nod, se face iesirea pe doua benzi, una iese efectiv iar a 2-a continua , paralel cu benzile de viteza. daca este asa, inseamna ca am inceput sa evoluam si noi in proiectare...

Da! Am progresat. Totusi, mi se pare si mai interesant ca langa Buzau, la nodul cu DN2, avem tipul asta de bretele ocolitoare si pe DN (se vede pe planse la capetele nodului unde se unesc cu DN-ul). Deci aici va fi un nod similar cu A4xDN3 langa Constanta. Presupun ca se va face si o largire a DN2 la 2+2 spre Buzau vreo 500m pana unde e largit deja.
La nodul cu DN1D nu sunt bretele separate paralele cu DN-ul. Oricum, in zona asta DN-ul e 1+1, iar podul peste A unde se face intrarea-iesirea prin schimbarea benzii este 3+3.
Luand in considerare ca ambele noduri trefla sunt pe DN-uri 1+1 care se continua cu intersectii la nivel, nu cred ca isi vor atinge niciodata capacitatea maxima. Pe de alta parte, nu pot sa nu fac o paralela cu A0 unde o sa avem trefle fara bretele separate pentru intersectii AxA... :(

alex8

Analiza ofertelor și atribuirea celor 3 contracte durează minim 6-9 luni, pentru cazul în care nu sunt contestații. După anunțarea câștigătorului, poate sa vina o noua runda de contestaii. Deci o licitație poate sa dureze 2 ani pana vor începe lucrările, prin urmare e greu sa faci o prognoza sigura cu privire la ce lucrări mai ai de finalizat și care este disponibilitatea sa semnezi contracte noi.
Mai simplu este sa vii la o licitație în care sa ai prinsa o suma consistentă de lucrări efectuate de subcontractori, iar dacă ai echipe libere sa vezi la momentul semnări contractului.

pelan87

Intre timp, am gasit link-ul de unde se pot descarca documentatiile tehnice pentru Ploiesti - Buzau, toate cele 3 loturi. Pentru cine e interesat:

http://storage.cnadnr.ro/achizitii/ID1447/Documentatii%20tehnice%20loturi%20.rar

Fisierul arhivat are 16,3 GB.

NGC

^ Nu am apucat sa intru mai repede pe forum, dar asta de sus e link-ul corect. Vrabiutele spun ca in principiu toate documentatiile importante se incarca si pe acel server.

RobertH

Ploiesti-Buzau e complet calibrat. 

danpandrea

Mulțumim, @RobertH!

Mă surprinde plăcut că DN2B va trece peste A7 fără să facă un S.

Whyse1

@danpandrea: Eu vad ca DN2B va trece pe sub A7, nu invers. (pe harta arata pod pentru A7 in zona respectiva)

RaduG

@pelan87 Merci pentru link, mă apucasem și eu să descarc piesă cu piesă, dar este picătura chinezească :) Eu sincer nu înțeleg de ce trebuie să spargă arhivele în volume. Suntem în 2021, nu trebuie să mai instalezi Windows 95 de pe 12 dischete de 1,44Mb.

carutasul


danpandrea

@Whyse1: DN2B va trece peste A7. Legat de harta API a proiectelor, urmărește ce drum are contur negru și vei ști că ăla e pod. Dacă are contur și culoare solidă, atunci ăla-i tunel (vezi pe A3 la Meseș).


Whyse1

#6493
Am inteles acum despre ce vorbeai, mersi pentru clarificare.

Allex

#6494
Centura Bacau - Obiectul 2  (Bratul nordic - sectorul cuprins intre DN2 si DN15): se lucreaza la montare parapete si lipseste uzura de la giratoriu pana dupa pod spre DN2. Ar mai trebui marcajele pe asfalt (dupa ce il spala putin) si ar fi gata de inaugurat. La nodul cu DN2F (Bacau Est, Vaslui) bretelele care servesc sensul spre Bucuresti par finalizate. Nu am reusit sa vad nimic pe partea cealalta.

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova