Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 19 Guests are viewing this topic.

adiarc

daca se câștigă la un 70% din valoarea licitata e f.bine...pt a nu mai face nimeni economii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cosminnus

Salutare!

Am observat in postarea lui Catalin pe facebook ca sunt cateva inadvertente pe harta proiectelor de infrastructura care ar necesita un mic update:
1. a aparut un nod nou pe L2 la intersectia cu DJ203C
2. nodul pentru Mizil, tot pe L2, este la intersectia cu DJ100C si nu cu DJ102H

As avea si o intrebare la care nu am gasit raspuns cautand pe forum, nodul cu A3 va avea bretele cu 2 benzi pe sens sau o singura banda? Nu de alta dar spre/dinspre Bucuresti va fi ceva trafic.

PS. Va urmaresc de multi ani si va multumesc ca existati.

pelan87

@pest1969
Sunt evidente schimbarile din ultimul timp din MT & CNAIR. Daca nu erau aceste schimbari, nu as mai fi vorbit de 2024 pentru Pl-Bz, ci de 2026+.

La Bacau nu e nici acum finalizata autostrada. Anul trecut doar a fost data in trafic in mare graba, dar:
- cu restrictii de viteza de 90 km/h (restrictii care inca sunt in picioare, din ce stiu)
- fara rosturi finalizate la podul peste Bistrita
- fara parapete in unele zone
- fara nodul cu DN2F (care nici acum nu e finalizat)
- cu unele lucrari ramase de facut in afara corpului autostrazii

Opinia mea personala e ca atunci s-au grabit sa dea in trafic in urma presiunilor politice, departe de ceea ce ar fi trebuit sa fie o autostrada finalizata. Dar, repet, este doar o opinie personala, nu vreau sa intru in nicio polemica.

miahi

^^^^ @aqualung . La centura Bacau avem asa :

Centura Bacău (16,27 Km de autostradă + 14,54 Km drum de legătură) - Valoare ofertată: 668,330,294.63 lei fără TVA (reprezentând 86,38% din estimarea CNAIR de 773,650,651.00 lei)

Am putea presupune ca partea de autostrada a fost 70% din valoare, deci 467 mil. lei . Acum putem face o comparatie cu lotul 3 Pietroasele - Buzau, care are 13.9 km si o estimare de 1160 mil lei, rezulta aprox 2.5x mai scump.

Poate aceste preturi au si ceva legatura cu PNRR-ul...Ma gandesc ca daca cer termene scurte de realizare pentru a se incadra, automat inseamana mobilizare mai mare, multe fronturi deschise in paralel si poate costul final e mai mare .


pest1969

Asta(capacitatea de mobilizare) ar fi un mare avantaj pentru UMB.
In mod normal pot castiga toate cele 3 loturi fara probleme.

RaduG

Pentru cei cărora prețul acestui sector li se pare ceva mai mare, țin să menționez că este situat în zona seismică cea mai activă, unde avem ag=0,40g, și în mod evident totul va trebui calculat în funcție și de asta. Inclusiv terasamentele, nu numai lucrările de artă. Nu se poate compara cu A10, de exemplu, unde avem ag=0,10g, de 4 ori mai mică.
https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=10fjg3Umd1FjX_eCkpEHev9eDh0qCiVmA&ll=44.821162836214846%2C26.091610528595226&z=7

dr4qul4

noi comparam cu A7 Bacau, unde avem 0,3-0,35. Si un pret estimat de pete 2 ori mai mic. Si structuri asemanatoare sau chiar mai mari
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Feri

^^ @cosminnus salut! In simularea Consitrans sunt cu 2 benzi bretelele:

pasa_andrei

Degeaba are 2 benzi /sens daca directia Bacau-Bucuresti intra intr un viraj 270 de grade cu viteza redusa la 40 km/h. Acolo mergea perfect o banda de viteza pe modelul nodului A2-A4.

pelan87

Nodul A3-A7 a iesit asa inghesuit pentru a se evita intrarea intr-o arie protejata.
Totusi, din ce am vazut intr-o plansa postata mai demult de CNAIR, acolo raza curbei ar fi de vreo 260 sau 280 de metri (nu mai retin exact), iar normativul prevede raza minima 240 m pentru viteza de proiectare de 80 km/h. Asadar, e posibil sa avem limita de 80 acolo, ceea ce nu e rau deloc. Si la Sebes A1-A10 avem tot 80, desi razele sunt mult mai mari acolo.

tudor

^
Scuze pentru quote
Chestia asta s-a discutat deja exact acum un an.
(Posibibl sa se fi discutat deja si exact acum doi ani dar chiar nu are relevanta).
Existau o gramada de alte solutii mai bune si mai ietine. Una din ele e mai jos. Cam toata lumea e de acord ca solutia aleasa e una proasta dar se mai poate schimba nimic.
Alea iacta est!
Quote from: danpandrea on May 28, 2020, 05:31:30 PM
Dacă tot ni se promite că maximum 3 luni vom avea "revizuiri și adăugiri" pe propunerea de traseu A7, încep cu nodul A3/A7. Vi se pare cunoscut? E copie după A1/A11, dimensiunile sunt aceleași și evită eventualele complicații cu DC83.



voicul

Nu e foarte clar cum sa intra din A7 in A3 spre B.
A se vedea cum intra A10 in A1, pe sute de m, deci probabil ce e in poza ar intra prin padure/zona protejata.

Daca aia va fi curba de 80 (mie imi pare de maxim 60, dar ...) o sa fie cat de cat ok (DACA lumea se uita la semne si le si respecta).


ovicor

Nici din A3 dinspre Ploiesti in A7

DanielG

@Lefmarius

Nu mai inteleg
De ce nu a mai upload-at

hvm

#6389
@voicu,@Ovicor
E cat se poate de simplu.



Powered by API/PUM imgur uploader
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici