Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Allex

Este terenul liber de sarcina? Exproprierile sunt facute? Utilitatile mutate?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

VictorC

4.290.344.676 lei fără TVA

cca. 875.580.546 euro

13.898.103 euro / km  :o

Tabel publicat de CNAIR:


Bachus01

Nu e cam mult avand in vedere ca sunt loturi de campie ?

Sumele sunt putin exagerate ...

Feri

Firmele din Turcia, si nu numai, vor putea licita in continuare. Lista completa:

Quote
Statul a stabilit recent că la licitații vor putea participa doar operatori economici dintr-un stat membru al Uniunii Europene, al Spațiului Economic European (SEE), din țări terțe care au semnat și ratificat Acordul privind Achizițiile Publice (AAP), din țări terțe care se află în proces de aderare la Uniunea Europeană sau din țări terțe care nu au semnat AAP, dar care sunt semnatare ale altor acorduri internaționale prin care UE este obligată să acorde accesul liber la piață în domeniul achizițiilor publice și în cadrul domeniului de aplicare.

Lista țărilor terțe care au ratificat Acordul privind Achizițiile Publice al Organizației Mondiale a Comerțului (AAP):

Republica Armenia;
Uniunea Australiei;
Canada;
Regiunea Administrativă Specială Hong Kong (a Republicii Populare Chineze);
Islanda;
Statul Israel;
Japonia;
Republica Coreea;
Principatul Liechtenstein;
Republica Moldova;
Muntenegru;
Țările de Jos — cu privire la Aruba;
Noua Zeelandă;
Regatul Norvegiei;
Republica Singapore;
Confederația Elvețiană;
Teritoriul vamal distinct Taipei (al Republicii Populare Chineze);
Ucraina;
Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord;
Statele Unite ale Americii.
Lista țărilor terțe care se află în proces de aderare la Uniunea Europeană:

Republica Albania;
Republica Macedonia de Nord;
Muntenegru;
Republica Serbia;
Republica Turcia
Lista țărilor terțe care sunt semnatare ale altor acorduri internaționale prin care Uniunea Europeană este obligată să acorde accesul liber la piața în domeniul achizițiilor publice:

Republica Albania;
America Centrală (Honduras, Nicaragua, Panama, Costa Rica, Salvador, Guatemala);
Republica Armenia;
Bosnia și Herțegovina;
Canada;
Republica Chile;
Comunitatea Andină (Columbia, Peru și Ecuador);
Republica Coreea;
Confederația Elvețiană;
Republica Georgia;
Republica Irak;
Japonia;
Republica Kazahstan;
Kosovo;
Republica Macedonia de Nord;
Statele Unite Mexicane;
Republica Moldova;
Muntenegru;
Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord;
Republica Serbia;
Republica Singapore;
Ucraina;
Republica Socialistă Vietnam.


https://economedia.ro/companiile-din-china-excluse-oficial-de-la-licitatiile-pentru-infrastructura-din-romania-lista-completa-a-tarilor-care-au-voie-sa-participe-la-licitatii.html#.YK4nrqhKjs1

Skynick

Fara sa fi citit documentatia, se vehiculeaza ca aceasta autostrada este prima de tip modern, cu perdele de protectie si alte facilitati de-a lungul ei. Ca urmare, costurile ar putea fi mai sus.

Intrebarea ar fi daca Constructorul se ocupa si de plantarea perdelelor si amenajarea celorlalte facilitati.

miahi

^Loturile de campie de pe A1  au fost aprox. 4 mil per km. Loturile de pe A0 care au relief asemanator, dar cu cerinte de substructura mai costisitoare  si cred cu mai multe pasaje/noduri sunt intre 8 si 10 mil per km.  Daca e sa faci o medie ar rezulta 7 mil per km. De la 7 la 14 e ceva diferenta ...

hefaistos

Doua opinii personale:
1. Amdat in extrema cealaltă. Dacă am semnat la pasajul Mogoșoaia 30 de luni executie pentru doua rampe de umplutura și 4 deschideri pe grinzi de beton, acum avem pretenția ca un întreg lot sa fie gata în 20 de luni, incluzând probabil și doua sezoane de iarna.
2. Mi-aș dori sa vad o asociere Marcu-Baxcom de exemplu. Dacă au putut sa care împreună trântori precum Aktor și Straco, nu vad de ce nu ar licita direct. Fara sa bag mana în foc, cred ca împreună îndeplinesc condițiile de calificare.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

dr4qul4

cu toate perdelele forestiere si facilitati moderne, pretul este enorm. Cum naiba au ajuns la asemenea preturi?
Or fi crescut pretul materialelor de constructie, dar nici chiar asa. La pretul asta nu  m-ar mira ca UMB sa liciteze peste tot si la restul loturilor sa "traga mata de coada".
Desi eu nu cred ca se va adjudeca la mai mult de 7 mil E/km. Nu uitati ca PT-ul e deja facut.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

voicul

Asta e pretul maxim pe care il da CNAIR, nu inseamna ca si semneaza pe sumele astea.

Primul lot de doar 21 de km e mai scump cu 200 mil fata de lotul 2 care are si 28 km si mai multe lucrari de arta.
Oare de ce e asa?




razvan96

Pentru ca structurile de pe lotul 2 sunt toate foarte scurte. E cel mai lung dar si cel mai usor dintre cele 3.

user201

@licitare execuție loturi
Să fie într-un ceas bun! :D

pelan87

Eu unul as fi foarte multumit daca ar fi gata toate cele 3 loturi la final de 2024.
Nu vad cum s-ar putea intra in teren mai repede de primavara viitoare.

Apoi, daca avem noroc de constructori seriosi (care sa respecte termenul contractual), s-ar putea finaliza la final de 2024. Sunt 20 de luni contractuale, dar acest termen se poate prelungi prin extensii de timp din cauza conditiilor meteo. Desi iernile precedente au fost blande, nu de putine ori am avut viscol, zapada si inghet in Buzau timp de cel putin 60 de zile in sezonul rece. Iar constructorul va prinde 2 ierni pe santier.

Sa nu uitam ca sunt 3 loturi, deci trebuie sa se alinieze cateva planete astfel incat pe toate loturile sa avem constructori pusi pe treaba.

Dar, noroc ca 2024 este an electoral, am vazut cu totii ce contributie au alegerile iminente pe ST1 si VO Bacau  :lol:

pelan87

Valoarea estimata mare (comparativ cu lungimea) pentru lotul 3 se explica si prin faptul ca vom avea o structura de peste 1200 m lungime, pentru nodul cu DN2B si supratraversarea CF Buzau - Braila.

slartibartfast

^^
La Buzău nu sunt ierni diferite de ce e în restul Câmpiei Române (cum ar fi la București). În orașul propriu-zis, aș zice că e chiar mai puțină zăpadă de obicei decât în București. În vestul județului Buzău, viscolul nu este catastrofal. Vor întrerupe în mod cert lucrările în unele perioade de iarnă, dar nu mai mult decât în alte zone. La drumul expres Buzău-Brăila îmi pun probleme, dar aici, nu prea.

^
Cât e comparativ cu centura Bacăului? Și acolo am avut o mega-structură.

pest1969

Se vede treaba ca multa lume nu prea crede ca s-ar fi produs mari schimbari in MT & CNAIR in ultimul an.
Putin mai mult optimism nu strica.
VO Bacau s-a finalizat pentru ca acolo lucreaza UMB, nu pentru campania electorala.
DX-ul de la Slatina se finalizeaza in termen din acelai motiv, nu din motive de competitii electorale.
Daca macar un lot se contracteaza fara contestatii, putem sa vedem utilaje pe teren chiar si in 2021.