Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

hvm

^
Eu pentru 4-5 ani speram la tot ca atunci e deadline la PNRR. Dar daca in 5 ani n-avem decat pana  la buzau atunci o sa ne dea rau cu virgula si vad o problema mare...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

ciprebbe

Nu e nici o problema mare avem PNRR + POT.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

hvm

#6347
^
Ba eu as zice ca ar fi o problema, fiindca atunci inseamna ca trebuie sa bagam altceva in PNRR de acu ca altfel e pacat sa se "piarda" banii. Cam ce ne plangem ca s-a intamplat in ultimii 30 de ani...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

mike_us

Bazat pe declarațiile noului ministru: "Primul va fi Ploiești -Buzău în mai, urmat de Buzău - Focșani în august". Adăugind 6 luni licitație teoretic pe ambele s-ar putea intra in primăvara următoare. Termenul e de 24 de luni parca, exproprierile ar trebui sa fie gata pina atunci. De ce nu ar fi măcar astea 2 loturi gata pina in vara lui 2024?

hvm

^
Si eu tot pe declaratiile lui sper sa circul pe toata distanta de la Pascani la Bucuresti pe A, dar trebuie de asemenea sa recunosc ca o fac fiind foarte optimist.

Sansele sa avem totul licitat si in executie pana la 31.12.2022 sunt medii (cel mai probabil undeva la 70% ar putea sa fie in executie pana atunci, si restul as zice ca pana undeva la 30.06.2023 zic ca ar trebui sa fie in lucru - inca ma tem destul de tare de contestatii, desi se vede ca s-au schimbat multe in ultimii doi ani).

Cat despre posibilitatea de a avea totul gata pana in 31.12.2026 iar as zice ca e o estimare optimista, decat daca avem parte de constructori seriosi, fiindca firme gen Aktor/Pizzaroti/Straco/Selina/TS o sa mai fie. Si nu ne ajuta cu nimic daca ne blocheaza anumite sectoare in instanta prin claimuri (chiar daca in final ar castiga CNAIR din perspectiva unui partener serior care rezolva totul imediat - emit o ipoteza aici)  fiindca tot noi pierdem cu intarzieri, reziliere, contestatii, relicitari, contestatii, intrat iar in executie....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

mike_us

@hvm Cred ca o mare parte din vina e si a CNADR. Cind pe A1 ai un constructor care trebuia sa termina in 2016 si încă lucrează in 2021 si nu știm daca termina anul asta si după câștiga încă un lot pe A0 nu ne putem plânge de constructori. Înseamna ca procedura de selecție nu funcționează, nu exista un sistem serios de penalizări pentru întârzieri... Cineva trebuie sa aibă curajul sa facă ceva curățenie in CNADR sa păstreze pe cei ce lucrează serios si sa scape de merele stricate.

Tudor99

VESTEA BUNĂ A ZILEI: LICITAȚIA PENTRU PRIMUL TRONSON DIN A7, CEI 63KM DINTRE AUTOSTRADA A3 (DUMBRAVA) ȘI BUZĂU, TRIMISĂ LA ANAP!

Astăzi a fost încărcată pe sistemul de licitații publice, documentația A7 Ploiești (Dumbrava)-Buzău, pentru validarea de către Agenția Națională de Achiziții Publice. După validarea de către ANAP, licitația va fi publică pe SICAP pentru depunerea de oferte.

Subliniez că licitația este pentru EXECUȚIA LUCRĂRILOR adică efectiv construire. Proiectul tehnic de execuție este deja făcut și parte din documentație. Asta înseamnă că imediat după semnarea contractului, constructorul va putea intra în teren.

Termen de execuție a lucrărilor: 20 de luni

Autostrada este împărțită în 3 loturi:

1) Nod Dumbrava pe A3 București - Ploiești -> Mizil: 21km
2) Mizil - Pietroasele: 28,35km
3) Pietroasele - Buzău: 13,90km

Sunt prevăzute 6 noduri rutiere (vedeti planșele pentru amplasare), 42 de poduri/pasaje/viaducte, 4 parcări/spații de servicii și 2 centre de întreținere. Perdele forestiere de-a lungul întregii autostrăzi și stații de încărcare pentru vehicule electrice în spațiile de servicii.

A7 este coloana vertebrală a Moldovei. 320km de la Pașcani pâna la autostrada A3 București-Ploiești (Dumbrava), trecând pe lângă Bacău, Adjud, Focșani și Buzău. A7 este cel mai mare proiect de infrastructură rutieră propus în PNRR.

Ne propunem ca până la sfârșitul verii să scoatem la licitație sectorul Buzău-Focșani, iar până la sfârșitul anului Focșani-Bacău și Bacău-Pașcani.

#FacemDrumuri #RevoluțiaBuneiGuvernări
CĂTĂLIN DRULĂ Facebook


danpandrea

20 luni pentru execuție. Cu tot cu organizarea licitației și atribuirea câștigătorilor, cred că sunt șanse să vedem Ploiești - Buzău gata în Q4 2023.

Ionut


nicolaem

sa vedem cine va licita. Am scapat de chinezi dar au ramas turcii.
Contestatii probabil vor depuse si altii nu doar de cei non-ue.
Toti spera(m) la UMB. Dar daca mai iau 2 loturi chiar si langa casa va fi prea mult pt ei.

shift2rail

^ prin noua Ordonanta vor fi eliminati de la procedurile de achizitii publice din Ro nu doar chinezii ci si restul resortisantilor persoane juridice din state care nu au acorduri de investitii/access la pietele de achizitii publice ale UE.
Practic lista statelor non-UE se restrange la USA, Japonia si Canada.

StefanCelMare

#6357
Nu vreau să fiu rău dar Pizza și Aktor sunt în cărți la noile licitații.
Pizza nu mai are pe rutier parcă nimic, iar Aktor cu noile declarații și noul acționar par interesați de România.
Mai adăugăm niște Strabag care iar sunt cu puține lucrări acum, mai un Rizzani de Eccher care tot licitează recent, mai un Astaldi, mai un Nurol, Alsim și alți Ticareți... poate și un Tirrena ici colo.
Cu UMB, cam astea-s pe meleagurile noastre, la mai mult nu știu dacă putem spera.
PS - poate și PORR, dacă am avea noroc. Eu sincer sper la PORR pe Valea Oltului, ar fi bine, și atunci nu știu dacă s-ar mai băga altundeva.
De lucru ar fi pentru toți, serioși să fie.

mihai008

@StefanCelMare
Din ce imi amintesc PORR nu a depus oferta nici pe lot 2 nici pe lot 3 din Sibiu - Pitesti. Deci nu ii vedem pe Valea Oltului

voicul

PORR e castigator pe PISI4. Pana sa se ajunga la alte PISI eu as mai lua niste lucrari ca mai dureaza la PISI 2 si 3.
Zic ca e si PORR in carti pentru A7.

Doar aia e lista non-UE? Elvetia, Norvegia si UK nu sunt pe ea?
M-as mira ca Turcia sa nu aiba acord ceva cu UE, ca practic ei adera la UE de vreo 15 - 20 de ani.