Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

mike_us

Cu tot cu ping-pong :) ar trebui sa se termine pina la sfârșit de iunie?

Ionut

Da, în mod normal până la 30 iunie se publica pe SICAP. O licitație, 3 loturi. Ploiesti Buzău.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

hvm

Astept autostrada si pe la noi prin Moldova de cand eram de doua ori mai tanar si in facultate. a trecut mult timp de atunci, Sper ca in vreo 4-5 ani sa merg pe ea pana la Bucuresti. De atunci imi doresc sa fac turul Romaniei macar cu traversarea carpatilor pe A. Sper sa apuc sa o fac macar pe la Sibiu si Brasov deceniul asta, ca nu cred ca A8 o sa fie gata pana atunci.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Ionut

In 4-5 ani mergi la București pe A7 daca stai in Buzău...

Mersul trenurilor

2-3 ani Ionut  8) Sperati la UMB ca altceva nu prea avem..  O:-)

voicul

Teoretic daca UMB ... practic eu nu vad cum sa duca si tot Ploiesti - BZ + restul de contracte.
A se tine cont ca nici nu mai au 12 luni proiectarea sa zici ca mai termina intre timp ceva.

Daca nu e UMB, Strabag, PORR si/sau Astaldi (cam toate pline de proiecte) ... nu se stie ce firme vine si ce probleme pot aparea.

Spre exemplu Pizza nu mai are nimic major pe rutier. Poate castiga aici ceva ...

Deci 4 - 5 ani pentru tot lotul e rezonabil si posibil 3 ani pe sectiuni daca lucreaza un constructor serios.

tom_sawyer

Oare cât au pus durata de execuție? Sper că 18 luni, nu 24.

Bachus01

Intre 18-24 luni .  In functie de durata executiei se va primi si punctajul .

Avand in vedere ca vom avea un decalaj de 3-6 luni intre tronsoane , nu este chiar atat de rau . Au timp constructorii de planificari.


In plus , avand in vedere multitudinea de proiecte pe urmatorii 10 ani la pachet cu o schimbare in bine (incet dar sigur) din partea beneficiarului cred ca vom avea si o schimbare din partea constructorilor chiar si firme noi .

Sa nu uitam totusi ca in urmatorii 10 ani vom avea cateva miliarde bune de euro pe CF si rutier . Tocmai asta poate fi un impuls pentru constructori in a investi si a se devolta pe termen mediu si lung in Romania

miahi

^Slabe sanse sa vedem "fete" noi de constructori in perioada urmatoare. Cine garanteaza ca nu o sa fie fugariti iar de alti "Cuci" si "Ioniti", ca nu o sa fie declarati "dusmani de tara si popor" si reziliate contractele la 99% peste x ani ? Probabil o sa isi mareasca prezenta firmele turcesti si grecesti.


pest1969

Dat fiind punctajul legat de mobilizarea in teren, ma astept sa avem UMB pe 75% din A7.
E si ambitia lor influentata de patriotismul local...
Dar mai intai sa vedem loturile scoase la licitatiei.

dr4qul4

UMB cred ca se va baga doar dupa Buzau sau chiar de la Focsani.
Nu-i vad sa liciteze pe Ploiesti-Buzau. Nu au nici de sapat si nici poduri lungi de facut. Si au deja mult prea multe santiere.
Ma astept sa liciteze cei de la Erbasu si Strabag-ul. Si bineinteles Pizarotti, Salini, turci, greci. Desi daca PT-ul e facut bine, nu le vor mai merge claimurile.
Poate mai vedem si un Max Boegl, BogArt, FCC, VIAROM, STRACO (sau cum se numesc ele acum). Suspendarea PUZ-urilor din cele 5 sectoare si pandemia, inseamna ca nu vom vedea prea curand alte cladiri mari de birouri. Asa ca vor trebui sa se reorienteze.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

razvan96

Pasaj superior peste CF triaj și DN2B 13x40+40+60+40+15x40 = 1260m
Pasaj superior peste DJ 101F și CF 804 30+4x40+30+40+60+40+4x40+30 = 550m
Pod peste autostradă A3, pe Breteaua 1, la Nod A3 40+60+40+30+5x40 = 370m

Nu e un proiect cu foarte multe poduri, dar nici nu se poate spune ca nu ar fi deloc. In afara de ce am pus mai sus, mai sunt 28 de deschideri de 40 de metri.

tom_sawyer

Din Sinteză, niște loturi de câmpie:

Lugoj – Deva lot 1 (27,47 Km)
Constructor: Asocierea Tirrena Scavi SpA - Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA - Cossi Construzioni SpA
Data semnare contract: 20-Mai-2011
Durata contractului: 70 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 4 luni proiectare + 18 luni execuție + 48 luni garanție
Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 20-Iun-2011
Data inaugurare: 23-Dec-2013

Timișoara – Lugoj lot 2 (25,62 Km)
Constructor: Asocierea Tirrena Scavi SpA - Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA
Durata contractului: 72 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 6 luni proiectare + 24 luni execuție + 48 luni garanție
Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 10-Ian-2014
Lot finalizat la data de 23-Dec-2015, cu 7 luni în avans (!)

Timișoara – Lugoj lot 1 (9,5 Km)
Constructor: Asocierea SPEDITION UMB SRL - TEHNOSTRADE SRL - CARENA SpA IMPRESA DI COSTRUZIONI
Durata contractului: 70 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 4 luni proiectare + 18 luni execuție + 48 luni garanție
Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 20-Iun-2011
Data inaugurare: 23-Oct-2012

Arad – Timișoara (32,25 Km)
Durata contractului: 72 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 6 luni proiectare + 18 luni execuție + 48 luni garanție
Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: Feb-2011
Data inaugurare: 17-Dec-2011 (deschidere trafic) și 8-Aug-2013 (finalizare lucrări)

Fundulea - Lehliu (29,10 Km)
Constructor: (Asocierea) Yuksel Makimsan Ener Bucuresti SRL
Data semnare contract: 2001
Data inaugurare: 4-Aprilie-2004

Lehliu - Drajna (41,60 Km)
Constructor: Colas Romania SRL
Data semnare contract: 2001
Data inaugurare: 2004

Drajna - Fetești (37 Km)
Constructor: Asocierea ASTALDI SpA - MAX BOEGL Romania SRL - CCCF
Data semnare contract: 09-Decembrie-2003
Durata contract: 72 luni (de la emitere ordin incepere lucrari) = 6 luni proiectare + 18 luni executie + 48 luni garantie
Data inaugurare: 1-Mai-2007

Medgidia - Constanța (30,82 Km)
Constructor: Asocierea ASTALDI SpA - MAX BOEGL Romania SRL
Durata contract: 72 luni (de la emitere ordin incepere lucrari) = 6 luni proiectare + 18 luni executie + 48 luni garantie
Data emitere ordin incepere lucrari: 4-Iunie-2009
Data inaugurare: 30-Septembrie-2011 si 19-Iulie-2012


mike_us

Cu atâția km noi ar fi bine sa vedem măcar încă o firma romanească in afara de UMB. Poate din contractorii care au muncit pentru firme străine sa facă pasul la nivelul următor.