Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 22 Guests are viewing this topic.

vancouver

Vopseaua aia da impresia ca stalpii sunt de plastic... Pacat mare pacat. Trendul este pentru stilul vintage / industrial / natur. Adica lemn mult, metal vopsit negru dar sa se vada aspectul de metal (la limita merge si metal ruginit = corten), crom, gold si multa piatra naturala, aspect de beton - asa cum iese din tipar, adica cu urme de buloane, mici remedieri - deci nu trebuie sa fie perfect, zidarie veche, etc...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

reed

#6316
 :lol: Sunt de acord cu tine,chiar si in privinta betonului necosmetizat.Totusi te uiti pe A10, la L1 si 2 ,par ca sunt facute pe timp de razboi.Piatra intr/adevar lipseste pe la noi.Am gasit expresul asta la Slovaci...pff, cat de bine poate sa arate



si apropo de pile,se pot face si ceva mai avansate decat un cub sau cilindru(Cehia)











Fred

Quote from: paulmare on May 20, 2021, 05:48:55 PM
Nu inteleg de ce au vopsit betoanele, erau turnate foarte "estetic"
Din acelasi motiv pentru care pasajele din Bucuresti sunt placate si nu lasate cu betonul la vedere": estetic. Cand intri intr-un pasaj nu vrei sa ai impresia ca intri in beciul bunicii (tencuit) si cand vezi un pod iti da impresia de calitate si siguranta daca nu vezi micile imperfectiuni ale betonului. Poate vopseaua aia o avea si un rol de protectie, chiar nu stiu.

Lvs_tm

Unele grinzi se vopsesc datorita acoperiri mici cu beton a armaturii, pentru o protectie anticoroziva.

LauR

Au venit sucevenii pentru trasarea marcajelor pe brațul nordic, DN2 - DN 15.





LefMarius

Salutare, revin cu filmări de pe brațul nordic al centurii Bacău, lucrările se apropie de final!

Reprezint infrastructura! Alătura-te printr-un click!
https://bit.ly/3uQoizJ

KnX

Mulțumim Marius pentru efort și implicare!
Ne bucurăm să vedem că în curând (estimez că până la mijlocul lunii iunie) se va da în trafic și brațul nordic.
Cu toate lucrările ce au mai rămas de efectuat: acoperitoarele de la rosturile de dilatare de la podul peste Bistrița, parapeți, marcaje, indicatoare etc. La rigole și alte lucrări necesare din afara căii de rulare se poate lucra și după darea în trafic.
Sunt curios care mai este stadiul la Holt, pe brațul estic, la intersecția cu DN2F, spre Vaslui. Acolo practic au avut mai puțin de lucru față de cât rămăsese pe brațul nordic. Nu-mi dau seama de ce a durat atât de mult finalizarea acelor bretele.
Oricum, sperăm ca în vara aceasta VO Bacău să fie gata 100%!
Doamne ajută!

LefMarius

Am pregatit un material pentru săptămâna viitoare, începând cu brațul vestic, sudic, estic (unde este deja dat in circulație și finalizat), pana la brațul nordic cu podul peste Bistrița, ce se preconizează ca aproximativ prin luna Iunie-Iulie va fi total dat in circulație.
Sa ne vedem cu bine pana atunci, zic.

Mulțumesc și salutari!
Reprezint infrastructura! Alătura-te printr-un click!
https://bit.ly/3uQoizJ

tom_sawyer

Ministrul Transporturilor, despre contractele pentru Autostrăzile Moldovei: ,,Dacă vor fi contestaţii, vrem să semnăm după decizia CNSC. Nu mai așteptăm decizia Curții de Apel"
21 mai 2021

Contractele pentru construirea autostrăzii A7 Ploieşti – Paşcani (320 km), respectiv a capetelor de pe A8 ,,Autostrada Unirii" ar urma să fie semnate după decizia Consiliului Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor, fără a mai aştepta soluţia Curţii de Apel Bucureşti, a anunţat astăzi, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă într-un interviu pentru Digi24.

Întrebat despre numeroasele contestaţii care sunt depuse la fiecare licitaţie pentru marile proiecte de infrastructură, Drulă a spus că ar trebui schimbată şi Legea Achiziţiilor Publice.

,,Trebuie să vină experţii de la Ministerul Justiţiei, de la ANAP – Agenţia Naţională a Achiziţiilor Publice să putem semna contractele dacă CNSC ne menţine decizia de desemnare a câştigătorului, urmând ca, într-un eventual apel, dacă se ,,întoarce decizia", ceea ce se întâmplă destul de rar (n.r. CAB menţine 95% deciziile CNSC), firma lezată să primească o despăgubire. Funcţionează şi în alte ţări. Ne-ar ajuta foarte mult, ar scurta termenele de licitaţie. De la semnarea contractelor, constructorul intră în şantier în 3-4 săptămâni", a explicat ministrul Cătălin Drulă.

Semnarea unui contract după decizia CNSC, fără a mai aştepta soluţia Curţii de Apel Bucureşti, nu este o premieră şi este permisă de actuala lege. Anul trecut, prin Memorandum în Guvern, au fost semnate cu constructorul UMB contractele pentru loturile 3 şi 4 ale Drumului Expres Craiova – Piteşti. Pentru lotul 4, însă, CAB a admis o contestaţie şi a dispus anularea contractului. Nici astăzi Compania de Drumuri nu a reuşit să semneze, din nou, contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 4 Coloneşti-Piteşti.


economedia.ro



vasile.silion

Referitor la lucrările de pe brațul nordic al centurii Bacău mai precis la podul peste Bistrița, poate să-mi explice cineva de ce au pus panouri pe pod doar pe partea dinspre baraj, pentru că mi se pare că spre aval nu se vor pune?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

Fred

Probabil in nord e un habitat natural pentru pasari (pe marginea lacului), in sud nu este.

C0ndu

Corect, la nord este Z.S.P. LACURILE DE ACUMULARE BUHUŞI-BACĂU-BEREŞTI-ROSPA0063-NATURA2000

danpandrea

Ia să vedem dacă dom' ministru bifează deadline-ul pentru Ploiești - Buzău. Sper ca în 7 zile să vedem lotul scos la licitație.

hvm

^
Eu sunt mai curios daca o sa se semneze contractul si sa se inceapa lucru anul acesta. Dar nu prea vad cum (cu tot cu semnare dupa contestatia la CNSC in cazul in care CNSC pastreaza decizia comisiei de la licitatie).
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Ionut

^ Am impresia ca reusesc sa trimita in 7-14 zile la ANAP, iar apoi urmeaza ping-pong intre ANAP si CNAIR. Sper scurt...