Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 19 Guests are viewing this topic.

LefMarius

Buna seara,

Va salut si vin la dvs. cu cateva cadre din zona Holtului - Bacau la nodul rutier. Lucrarile nu par foarte avansate de la ultima etapa, insa cadrele sunt mai ample si clare.
Autostrada A7 - Ploiesti-Bacau-Siret (nodul rutier Holt-Bacau)


Reprezint infrastructura! Alătura-te printr-un click!
https://bit.ly/3uQoizJ

Hercule

Șantier impecabil, curațenie exemplară. Nu vezi un PET, o pungă sau un lemn aruncat. "Constructorii" Lălăiții de pe A10 ar trebui să arunce o privire la aceste imagini. :gaah:

Mulțumesc pentru filmare!
Deșteaptă-te române!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

Drulă:
"Am aprobat astăzi indicatorii tehnici, adică investiția A7 Ploiești – Buzău. Acest moment va fi urmat imediat de pași concreți. Fiind un proiect care a fost pregătit în ultimii doi ani la stadiu de detaliu, cu proiect tehnic, cu partea de exproprieri, de relocări de utilități, vor fi lansate cât de curând avem exproprierile. Licitația pentru construcție va fi lansată până la sfârșitul lunii mai"

VIDEO

voicul

Nu am avut rabdare sa ma uit la 30 de min de video de aceea pun articolul asta, probabil extras din ce e mai sus. Am pus eu un bold la final de articol.


Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru autostrada A7 Ploiești-Buzău. Secțiunea va fi finanțată prin PNRR

Executivul a aprobat în şedinţa de miercuri indicatorii tehnico-economici pentru autostrada A7 Ploieşti-Buzău, iar licitaţia pentru execuţia lucrărilor va fi lansată până la sfârşitul lunii mai, a anunţat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.

,,Am aprobat azi indicatorii tehnico-economici, investiţia A7 Ploieşti-Buzău. Este un moment mare pentru acest proiect, practic este asumarea că acest proiect se va face, aprobarea investiţiei de către Guvernul României. Ce este absolut special la acest proiect este că acest moment va fi urmat imediat de paşi concreţi, fiind un proiect care a fost pregătit în ultimii doi ani la stadiu de detaliu, cu proiect tehnic, cu partea de exproprieri, de relocări de utilităţi. Deja avem în curs exproprierile şi vor fi lansate cât de curând. Iar licitaţia pentru construcţie, pentru execuţie va fi lansată până la sfârşitul lunii mai", a explicat ministrul Transporturilor, la finalul şedinţei de Guvern, citat de Agerpres.

El a subliniat că, spre deosebire de alte proiecte, ca de exemplu Autostrada de Centură A0 a Capitalei sau Drumul Expres Craiova-Piteşti, unde între momentul aprobării în şedinţa de Guvern şi cel al intrării utilajelor în teren pot să treacă şase ani, 12 ani, pentru A7 Ploieşti-Buzău licitaţia va fi lansată chiar luna aceasta, iar exproprierile sunt în curs.

,,Pur şi simplu la semnarea contractului, care depinde de durata desfăşurării licitaţiei, un caz optimist ar fi 4-6 luni, mai depinde şi de partea de contestaţii, de la semnarea contractului constructorul poate intra direct în teren. Nu urmează o pauză, un an de zile, doi ani de zile până când efectiv avem lucrări", a spus Drulă.

Potrivit acestuia, secţiunea de autostradă are o lungime de 63 de kilometri şi va fi finanţată prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă. Proiectul prevede perdele forestiere între Ploieşti şi Buzău pe 60 de km, respectiv 160 de hectare, patru spaţii de servicii generoase, cu suprafeţe mari, cu infrastructură pentru vehicule electrice, zeci de kilometri de drumuri auxiliare modernizate, drumuri locale, foarte multe structuri, poduri şi pasaje, precum şi şase noduri rutiere.

Ministrul Transporturilor a menţionat că următoarele sectoare, Buzău-Focşani, Focşani-Bacău şi Bacău-Paşcani din această autostradă sunt într-un stadiu similar, fiind vorba despre decalaj de câteva luni, ,,în jur de 3-4 luni între fiecare secţiune".

,,Anul acesta cred că pe toate, până la Paşcani, este vorba de 320 km de autostradă, le putem scoate la licitaţie. Este vorba de licitaţie de execuţie, fără partea de proiectare, care e făcută deja de companie. Deci se poate intra deja în teren când semnam contractul. Este o sumă mare pentru întregul proiect, e vorba de câteva miliarde de euro pe care îi vrem finanţaţi din PNRR şi pentru asta am argumentat şi aşa va fi transmis programul PNRR la Bruxelles", a punctat ministrul.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/guvernul-a-aprobat-indicatorii-tehnico-economici-pentru-autostrada-a7-ploiesti-buzau-sectiunea-va-fi-finantata-prin-pnrr-1518743

mirceaeliade

cand e probabil sa raspunda Bruxellesul, si daca sa zicem se semneaza contracte in Decembrie anul asta, cand vor intra camioanele in teren avand in vedere ca exista PT gata?

ion59

"Este o sumă mare pentru întregul proiect, e vorba de câteva miliarde de euro pe care îi vrem finanţaţi din PNRR şi pentru asta am argumentat şi aşa va fi transmis programul PNRR la Bruxelles", a punctat ministrul" Sa intelegem ca inca nu este aprobat, inca nici transmis! Punem raul inainte, daca nu va fi aprobat pe PNRR de birocratii de la Bruxelles, nu exista alta varianta de finantare europeana?

PlayStation

Mai exista POIM?
Ca in ultimul timp am.auzit doar de PNRR

cristi5

#6263
Inteleg ca pe POIM nu mai e loc pt ca sunt multe proiecte vechi care nu s-au facut la timp si au fost fazate.

Poate reuseste cineva sa faca o reprezentare grafica a POIM, PNRR, CEF, sau altor programe relevante. Gen un milimetru pt fiecare 10 milioane de euro, si vazut cat s-a cheltuit din fiecare program, cat a ramas nefolosit, ce s-a fazat, etc

Si folosit culori ca sa distingem proiecte majore.

Inteleg ca PNRR difera dar poate merge aplicata ideea si acolo.

LefMarius

Reprezint infrastructura! Alătura-te printr-un click!
https://bit.ly/3uQoizJ

gicu

Ce e materialul galbenm de pe pod? E hidroiozolație?

survola

Foarte frumoasă panoramarea de la final, zona e superbă.

mitsu

Ce n-am inteles si n-o sa inteleg niciodata drumurile astea noi gen centuri ocolitoare si drumuri de legatura cu autostrazi cu 1 banda pe sens... Ditamai lucrarea de fata, cu ditamai pasajul, dar cu o singura banda pe sens. Construim doar ptr urmatorii 5-10 ani, nu pentru 50-100.

alecu26

Pai conceptul la centura Bacau e de vreo 10...15 ani. Problema e una legislativa, fiind foarte rigida legislatia la adaptarea proiectelor atat la teren cat si la realitatea perioadei in care se implementeaza.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hvm

^
E necesara o modificare a legislatiei pentru largirea culoarului de expropriere in stanga sau dreapta actualului culoar pentru extindere la 2×2 acum cat inca nu s-a construit pe langa fiindca in viitor o sa fie extrem de greu. In felul acesta nu mai e nevoie de un sf. O alta modificare ar fi realizarea exproprierilor doar pe baza sf-ului fara a fi nevoie de PT.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici