Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 16 Guests are viewing this topic.

cristi5

Trebuie sa remarcam ca la traseul A9 avem parte de transparenta maxima. Speram ca ae poate introduce si la (ce-a mai ramas din) traseul A7 @horatiu.cosma

naivu

#6136
@TEO73H11, ocolul pe la Milisauti nu pare prea mare si va fi bine apreciat de Radauti, dar intre valea Siretului si valea Sucevei trebuie traversat un deal. Functie de cat de costisitoare este o traversare peste dealul acela, depinde cat de justificat este si ocolul spre V; bine macar ca pana la aeroportul Suceava au ramas pe valea Siretului.
In rest, ce sa zic, atat timp cat pt Focsani se face cocoasa aia perfect inutila, nu pot reprosa radautenilor ca trag de A7 sa le fie ceva mai aproape  :)

vancouver

Dealul trebuie traversat o singura data. Oamenii care beneficiaza de aceasta traversare vor beneficia zilnic timp de zeci sau sute de ani!
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TEO73H11

Traversarea acelui deal se justifică in mai multe moduri.Odata face că și ocolitoare Suceava in partea de nord în zona dificila și populată,iar apoi face că după acel deal avem parte de aproximativ 40 de km de relief plat în zona in oarecum dezvoltată și populata deci cu potențial de trafic pentru a justifica construcția unui drum în zona și apoi nu e neapărat nevoie de a se urca cu autostrada atât de mult ,se poate crea cu ceva exproprieri un culoar in Burdujeni sat pentru a traversa Suceava.Intre Suceava nord și Siret avem relief foarte ușor cu excepția unui deal după Milișăuți intre Tibeni și Grănicești și ceva dealuri mici și văi in apropiere de Siret dar nimic de speriat.

kesphishev

Quote from: TEO73H11 on April 17, 2021, 11:13:27 PM
Pentru faza AMC 2 au trecut două variante de traseu,una prin estul Sucevei pe valea  Siretului și varianta care pleacă din est traversează Suceava la nord și apoi ii continua prin vest spre Milișăuți Siret.In urma evaluării indicatorilor tecnico-economici varianta prin vest a ieșit pe primul loc.

Văzând că până la urmă și varianta mea devine relevantă, am corectat traseul ca să nu treacă prin toate pădurile și dealurile, ci pe lângă Siret, cu nod rutier la Dolhasca pe malul vestic, unde este și un pod pe DJ și un nod în apropriere de Verești. Desigur că ar fi foarte de folos și un drum de legătură spre Botoșani, dar nu știu dacă va fi inclus în acest proiect.



Legat de dealurile de la nord de Suceava, am analizat un pic elevațiile. De la Salcea până la vest de aeroport, este o urcare relativ constantă și deloc abruptă care ar aduce DX-ul la cota dealurilor ce trebuie traversate. Cel mai probabil se va lăsa cu o succesiune de tipul debleu - viaduct - debleu - viaduct - debleu - viaduct. Nu e ușor terenul, dar nici imposibil de traversat.


(Desenul este făcut în paint. Calitate excelentă, știu.)

Powered by API/PUM imgur uploader

Pursuing a passion is seldom a waste of time.

Allex

Ar fi de evitat totusi un nod la capatul nordic al centurii SV. Tocmai pentru a evita mega-increngaturile gen Sebes sau Turda. Mai degraba vad util un nod tip trompeta cu drum de legatura ce se termina in actuala intersectie DN2 cu Centrua SV. Chiar daca pare dificil din cauza reliefului.

In rest traseul propus pare destul de ok dpmdv.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

kesphishev

@AlexAllex Din ce ai zis nu îmi dau seama unde s-ar termina drumul de legătură din nodul trompetă. "Actuala intersecție DN2 cu centura SV" nu este același lucru cu "capătul nordic al centurii SV"?
Pursuing a passion is seldom a waste of time.


Allex

@K58 e acelasi lucru. Doar sugeram sa nu se foloseasca actualele bretele ale centurii si pentru incarcarea/descarcarea A7 in zona si sa iasa ceva mega-complicat cum avem la Sebes sau Turda, ci sa se continue actuala centura spre nord pana la A7, capatul drumului de legatura fiind un nod tip trompeta. Ceva gen Bacau Sud alncarui drum de legatura se prelungeste dupa DN2 cu bratul estic (VO2T)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

vancouver

Pe desenul lui K58 mi-am permis sa privesc ceva mai mult in viitor, cu drumul nordului continuat pana la Botosani. Nu am studiat in detaliu relieful sa vad daca traseul este fezabil EXACT asa cum l-am desenat, poate ca trebuie mai la stanga sau mai la dreapta - e vorba doar de principiu. Cu verde-galbui niste legaturi optionale.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

RobertH

Am primit si variantele calificate pentru AMC2 . Is puse in OSM si vor fi si pe harta dupa update.

Rutele aproximative studiate in format kmz aici.








Powered by API/PUM imgur uploader

ValiCatargiu

La desenul lui @K58 aș merge cu autostrada pana la Dumbraveni, de unde pe teren perfect drept ajungi la aeroport, plus rezolvi și o parte din traficul Bt - Sv. Problema care o remarc la varianta spre vama Siret (mai lungă și mai costisitoare) prin Sv este bucla "sinistră" din nordul orașului Suceava. Dealurile de la Adâncata, apoi Mitocul Dragomirnei sunt dealuri mari, împădurite, Natura 2000 și cu o gramada de vile proprietăți intravilane. Soluția pe care o propun este cea mai ieftină și cea mai rapidă. Autostrada va trece prin oraș, mai precis zona industrială Burdujeni de-a lungul albiei râului Suceava. Cei care trecem aproape zilnic pe acolo știm că valea are maluri generoase iar eternul primar al orașului nu are nici o viziune. Se poate face un nod rutier la Plopeni unul în zona Iulius Mall și altul pe centura de vest. E mai ieftin, terenul e simplu și rezolvi din traficul local plus cel de tranzit. Variata asta mă avantajează și pe mine pentru că în 80% din cazuri doar tranzitez orașul Suceava, iar de când cu scandalul de la permise, unde mii de automobiliști Suceveni au permis fără școală merg pe principiul "atenție la neatenție (și la mitocănie)".

danpandrea

Cocoașa is love, cocoașa is life!

Înțeleg de ce au propus-o - Suceava ar avea centură pe partea de nord. Cu o administrație eficientă, pusă pe treabă, nu le-ar mai rămâne de făcut decât sectorul sudic și Suceava ar avea o centură completă. Cu toate astea, varianta albastră pare cea câștigătoare, prin simplul fapt că pare mai ieftină. Revenind la Suceava, curba aia de 90 de grade poate fi modificată astfel încât traseul să devină mai scurt, iar aeroportul să fie mai bine conectat de oraș.


hvm

la aeroport chiar nu inteleg de ce sa il duca asa departe si nu chiar pe langa auroport pe varianta propusa de @danpandea
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

raulbogdan23

#6149
^

La varianta lui @danpandrea as mai adauga un nod intre Salcea si Dumbraveni la intersectia cu E85, ar ajuta traficul pe directia Botosani -> sudul Moldovei si la fel pentru cei care vor sa mearga inspre Nord.