Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

TibiV

#600
Bacău şi Neamţ sunt singurele judeţe din Moldova care au avut cod portocaliu de ploi în seara asta până la 21.
Şi au cod galben de acum până mâine seară.
(Dar asta nu scuză problemele fundamentale vechi de un an...)

http://www.mediafax.ro/social/atentionare-anm-cod-galben-si-cod-portocaliu-de-instabilitate-atmosferica-accentuata-si-ploi-insemnate-cantitativ-foto-15373071

LE
Dar măcar lopeţile sunt noi.
Probabil de la Dedeman, sediul central...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

usiabc

Cum,deocamdata avem vesti doar de pe pagina Facebook a constructorului sau din presa locala,Ziarul Desteptarea comunica:

Deschiderea oficiala a lucrarilor la centura, amânata
http://www.desteptarea.ro/deschiderea-oficiala-a-lucrarilor-la-centura-amanata/ >:( >:(

hadrian

Quote from: Ionut on May 25, 2016, 08:46:50 PM
Ah desigur. Bineinteles. Evident. Pai daca ploua, sa stam.
Bine ca am inceput santierul. Cu doua lopeti si vreo 3 buldozere.
Sunt si eu curios ce treaba vor face turcii.In orasul in care locuiesc au facut mai multe blocuri,de obicei cand se pun pe treaba baga mare.

usiabc

#603
De la presa locala.....
DE UNDE INCEP LUCRARILE LA CENTURA BACAU
http://www.aghiuta.com/vezi-de-unde-incepe-centura-bacaului
Sa inceput de langa depozitul de munitie....

Horațiu 87

doua fotografii de la "locul crimei", via Eko Çalışanları




Denis

Stie cineva daca centura Bacaului este construita ca A sau Dx?

cricric

Autostrada, dar initial se vor asfalta doar 2 benzi din patru.

Allex

Partea estica va fi construit la nivel half-profile, nici A, nici DX, geometria curbelor este de A, terasamentul va fi de A, dar va fi executata doar o cale de rulare din cele doua. Cert este ca inca nu stim cum va fi. Probabil nimeni nu stie acum cum va fi la final.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

La ce te referi prin "la final"? Actuala lucrare este o lucrare pe FIDIC rosu, deci proiectul exista deja.

Allex

Ma referea la finalizarea si a celei de-a doua cale de rulare daca va fi DX sau A. Ar fi culmea sa fie DX de la Ploiesti la Pascani, dar pe centura Bacau sa fie A. Asta daca pe proiectul existent in prezent este A.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Denis

NGC20 pai lamureste-ne si pe noi daca ai informatii.In proiect cum apare(A sau DX)?

Denis

Nici nu stiu de ce intreb... mi-am luat la karma negativa in ultimele 4 zile de ma doare stomacul.Deranjez daca intreb si nu stiu?

vancouver

#612
Centura Bacaului se face la profil de autostrada, 19 km de autostrada full. Terasamentul se executa pentru ambele fire (sensuri), presupun pana la nivel de balast stabilizat. Apoi asfaltarea se face doar pe un singur fir, adica pe jumatate din autostrada. Vom avea pe acel fir de mers 2 benzi de circulatie si una de urgenta, initial circulandu-se asadar in conditii de drum national, cu o singura banda de circulatie pe sens (sau se poate marca la 2+1 alternativ).

Ulterior, daca traficul o cere, se va asfalta si al doilea fir, fiind necesara o noua licitatie. Asfaltarea se poate face in 2-3 luni, plus aranjarea nodurilor, plus marcaje = ca. 6 luni de munca. Fara a mai fi necesare exproprieri, decontaminari, arheologie. Avizul de mediu si AC ar trebui sa fie atunci o formalitate.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Denis

Multumesc Vancouver! Si podul peste bistrita tot pe un fir se contruieste?

vancouver

Nu stiu legat de pod, poate stie altcineva. La fel si la noduri, structurile nu stiu in ce masura se fac complet.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.