Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 25 Guests are viewing this topic.

pelan87

Multumesc, @florin74!

Intre timp am vazut in SEAP ca s-a atribuit pe 23.02 si contractul pentru "Servicii de verificare tehnica a proiectului la cerintele A4, B2 si D" aferent tronsonului Ploiesti - Buzau. Castigatorul desemnat este ARTERA PROIECT SRL.

paulmare

Pe bratul nordic de ce stau ? Pe filmarea lui R@du din 22 ianuarie, erau generatoarele de sudura si buteliile cu gaz sus pe tablier, asteapta sa fie constant peste 5-6 grade sa poata suda fara sa incalzeasca ? sau doamne fereste nu le-a iesit ceva la verificari si au de refacut ? sau ce asteapta ?
Pare ca la "fer" mai au de lucrat si asteapta ceva, si apoi o sa aduca echipe si utilaje sa faca restul de lucrari

LauR

A apărut în presa locală din Vrancea un articol interesant, legat de celebra "cocoașă"

QuoteFocșăneni, vi se construiește o autostradă: A7! O puteți accesa de la Răstoaca sau... de la Garoafa.
Noi propunem un traseu mult mai SCURT, mult mai IEFTIN și mult mai APROAPE de oraș și localitățile din zonă!

Traseul pe care îl propunem noi în zona Focșaniului este de-a lungul canalului Siret-Bărăgan. Pe fiecare din cele 2 maluri ale acestuia câte o direcție de mers! În esență, traseul A7 ar putea fi paralel cu al Canalului începând de undeva din zona Garoafa (lângă Magistrala 5 CFR și până în zona Gugești). Ambele obiective strategice, respectiv A7 și Canalul Siret-Bărăgan sunt potențial finanțabile prin PNRR.

Avantajele:
1. Traseul construibil în zona Focșani mai scurt la un calcul sumar cu cca 15km;
2. Mai ieftină construcția cu cca 15 x 10mil euro/km(în zona adiacentă orașului)= 150milioane euro;
3. Autostrada va fi mult mai aproape de oraș. La câteva sute de metri!
4. Va fi deasemeni și mult mai aproape și mai utilă pt localitățile din nord- vestul Focsaniului (unde-i ponderea populației județului)!
5. Traseul Canalului este deja în proprietatea statului și ca atare costul/km pe restul de construit scade mult și se simplifică și scurtează procedurile prealabile construcției! Implicit și o economie suplimentară față de cele 150 mil euro!
6. Sunt deja construite pasarelele( 5) peste Canal și precum se vede în poze pot fi folosite și ca treceri peste autostrada! Asta față de minim 6 pasarele care trebuiesc făcute de la zero pe traseul actual!
7. Se da un impuls de dezvoltare nord-vestului Focsaniului (cam lăsat de izbeliște!) și localităților apropiate!
8. O magistrală auto pe lângă o magistrală de apă sigur va arata superb!
9. Se poate gândi o construcție sincronizată a celor 2 obiective , A7 și Canalul astfel încât să se ajungă și la un preț de construcție mai mic pt fiecare dintre acestea!

Ce dezavantaje se pot găși acestei soluții?! ... Poate doar la podul peste calea ferată care ar trebui lărgit și poate înălțat!
Rezultă o economie a construcției autostrăzii în zona orașului dintr-un calcul sumar de cca 150 milioane de euro.

A7 sau E 85? Ce variantă de traseu vor alege șoferii în zona Focșani pe actualul traseu al A7?
Și de aici se vede cum "șmecherii" locali din imobiliare deformează totul: prețuri, străzi, PUZ-uri, PUG-uri iar acum autostrada!
Focșani va fi oare cunoscut mai departe ca orașul cu "cocoașa de la Focșani"? Orașul ocolit de autostradă?
Și bomboana pe colivă este prețul unitar de construcție foarte ridicat din zona adiacentă orașului pe actualul traseu!
Adică un traseu mult mai lung, mai scump și mai departe de oraș! Solutie performantă, nu?!
Nu era cinstit și necesar un sondaj al posibililor utilizatori ai A7?
Ce preferați stimați șoferi: să ajungeți din punctul A în B cu 90km/h pe E85, sau să ajungeți din A în B pe autostrada A7 cu 130km/h dar pe un traseu dublu ca și lungime? (...)

Sursa și articolul complet: https://www.ziaruldevrancea.ro/actualitatea/stiri-locale/foto-focsaneni-vi-se-construieste-o-autostrada-a7-o-puteti-accesa-de-la-rastoaca-sau-.-de-la-garoafa?fbclid=IwAR10qSltReYnUWJmPEYANiJZrF_rYIJkmRTu2u34sYFEbopv5nK-PycjnOg

cristi5

#5943
Pai haideti sa contactam "Impreuna pentru Vrancea".

Cat ar costa oare un sondaj de opinie in Focsani si suburbii? Tare as vrea sa stiu cati locuitori de acolo stiu pe unde va trece autostrada, si cati dintre ei sunt de acord.

rebel

^^ ei nu tin seama de guvernanti, cnair sau altii si tu vrei sa tina seama de populatie?? nu-i an  de alegeri deci  0 sanse

dr4qul4

Eu abia acum vad ca solutia cocosata dezavantajeaza si Focsani-ul. Directia principala de trafic va fi spre Bucuresti, si asta inseamna ca vor face si ei ocolul daca intra prin Nord.

Iar daca vor alege sa intre prin nodul cu DN23, au tot 5 km in plus, dar si o localitate (e drept ca moemntan e un fel de centura, dar vor aparea constructii odata cu nodul ala).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danpandrea

#5946
Câteva probleme la articolul în cauză:

  • nu va fi nod la Garoafa, ci mai în sud, mult mai aproape de oraș, după cum arată și harta API (va fi nod pe DN2, deși traseul n-o arată);
  • exproprierile din Câmpineanca/Vâlcele vor crește semnificativ costurile de construcție;
  • se propun 4 noduri la un oraș de 80k locuitori;
  • nu am studii în domeniu, însă intuiția îmi spune că e mai simplu și ieftin să faci o singură platformă pentru o autostradă, decât două pentru fiecare sens. Aici vă rog să mă corectați dacă e cazul;

Și mai am o problemă cu modul lacrimogen în care este formulat mesajul, dar asta ține mai mult de stilistică și nu cred că vă interesează.

paulmare

^ danpandrea da, in sectiune de exemplu asta de aici https://i.imgur.com/IAeYwld.jpg pusa de Ionut la A3, ai un trapez in sectiune, la sensuri separate ai avea 4 laturi verzi fosforescent nu 2 , suma celor 2 amprize stanga dreapta mai mare decat una singura care sa sustina doua sensuri de mers, de doua ori mai multe rigole ca nu poti deversa direct in canal fara sa treci apa prin site si separatoare de uleiuri, mai multa "umplutura" in corpul autostrazii etc 

rota

 "Studiul de fezabilitate și studiul geo este gata. Autostrada A7: Ploiești - Buzău. Urmează celelalte tronsoane până la Pașcani.
Așa arată toată documentația primită astăzi la Ministerul Transporturilor. "



Powered by API/PUM imgur uploader
Sursa

Xander

#5949
Pun pariu ca inauntru este cate un stick USB si multa folie cu bule  :D
Felicitari pentru efort si speram ca se vor materializa cat de curand.

ovideatza

Sigur l-ai pierde  :)

Piese desenate, asta e inauntru.
Da, sper ca le-au cerut la licitatie si in format electronic, scanat si/sau pdf semnat electronic, sa nu prapadeasca foile cum au obiceiul si apoi sa spuna la clarificari "nu sunt in posesia autoritatii contractante".

hefaistos

8 martie 2021. Sa notam aceasta data.
In conditiile in care exista vointa politica, stabilitate institutionala, iar documentatia tehnica de atribuire este (teoretic) completa, sa vedem cat le ia "expertilor" de la CNAIR sa finalizeze procedura de atribuire. Pe un proiect decretat de toti factorii de decizie URGENT.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

CătălinL

Documentatia predata include si proiectul tehnic sau acesta va fi livrat la o data ulterioara?

tom_sawyer

Deci proiectul tehnic este predat? Că nu reiese clar.

Păun

Uuu abia astept sa urmaresc acest proiect.
Se va licita direct executia? sau am inteles gresit