Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

12 Members and 21 Guests are viewing this topic.

MihaiD

și JASPERS are dreptul să spună NU unei soluții găsite de statul român? Până la urmă, s-au schimbat niște lucruri în ultimele luni, CJ și MT sunt de aceeași parte acum, ar trebui ca Focșani să ajungă la jumătate de milion de locuitori ca să se umple spațiul acolo din punct de vedere imobiliar, adică niciodată. Nu e ca și cum au intrat zilele în sac, până ajunge A7 de la Ploiești... mai e. Iar dacă nu și nu, să mute cu totul mai la est și gata cocoașa.

Ionut

Nu se mai schimba cocoașa de la Focșani.

Bachus01

UMB a reluat activitatea pe A7 astazi  :popcorn:

ncb

Au inceput si la partea nordica intre DN2 si DN15?

Bachus01

Banuiesc ca da , toata ziua m-am intersectat cu camioanele lor  .


ultrasbz

"Anunt public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul de investiţie ,,Autostrada Buzău-Focșani", titular Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A."

link

"Memoriu de prezentare pentru proiectul "Autostrada Buzau-Focsani", titular C.N.A.I.R. SA"

link

danpandrea

^Nu s-a schimbat mare lucru. Nodul de la Căiata nu mai este trompetă dublă, intersecția cu DN2N apare ca fiind în T.

pelan87

Mi-am facut ceva timp sa rasfoiesc memoriul de prezentare depus la ANPM, pentru Buzau-Focsani. Redau mai jos cateva informatii pe care le-am citit in memoriu si pe care le-am considerat de interes:

Autostrada Buzau-Focsani are o lungime de 82,44 km si se imparte in 4 tronsoane:

Tronsonul 1 – Buzau (Autostrada Ploiesti - Buzau) - Vadu Pasii = 4,60 km + 7,75 km drum de legatura catre DN 2 (1 banda pe sens)
- Incepand cu km 0+497, pe o lungime de cca 1165 m, varianta de traseu supratraverseaza siturile ROSCI0103 Lunca Buzaului şi ROSPA0160 Lunca Buzaului, care fac parte din reţeaua ecologică europeană Natura 2000. Supratraversarea zonelor protejate, care cuprind raul Buzau, inclusiv bratul raului Buzau, se realizeaza printr-un pod cu grinzi continue metalice.

Tronsonul 2 – Vadu Pasii (Drum de legatura catre DN 2) – Ramnicu Sarat (DN 22) = 30,80 km
- Aici vom avea spatiu de servicii tip S1 (stanga – dreapta), km 28+000
- Va fi si un CIC adiacent Nodului rutier cu DN22, km 33+650

Tronsonul 3 – Ramnicu Sarat (DN 22) – Mandresti Munteni (DN 23) = 36,30 km
- Aici vom avea 2 x parcare scurta durata, km 48+000
- Va fi si un spatiu de servicii tip S3 (stanga – dreapta), km 67+750
- Si un CIC adiacent Nodului rutier DJ 205R, km 63+000

Tronsonul 4 – Mandresti Munteni (DN 23) – Focsani Nord (DN 2) = 10,74 km
- Asta e tronsonul cu "cocoasa" (da, cocoasa rezista)

[...]

Viteza de proiectare este de 140 km/h, pe tot traseul autostrazii. Nodurile rutiere de tip B sunt proiectate la viteza de 60 km/h.

[...]

Structurile mai importante vor fi:
1. Pod peste Raul Buzau - lungime 1270 metri, deschideri (50+70+50)+3x(50+3x70+50)+(50+70+50) - ma mir, credeam ca asta va fi o lucrare ideala pentru fabrica de grinzi de beton a UMB-ului, dar se pare ca nu va fi asa.
2. Pod peste Raul Ramnicu Sarat - 790 metri, deschideri 1x(50+70+50)+2x(50+3x70+50) - deci si aici tot grinzi metalice vom avea
3. Pod peste Paraul Ramna - 360 metri, deschideri 9x40 - aici probabil ca sunt grinzi de beton
4. Pod peste Paraul Milcov - 120 metri, deschideri 3x40

[...]

Graficul de realizare a proiectului prevede:
- iunie 2021 - finalizare elaborare SF si PT
- decembrie 2021 - finalizare licitatie executie
- ianuarie 2022 - decembrie 2024 - executie (3 ani termen estimat de executie)


alexV

^^ mersi, chiar eram curios de lotizare pe A7.

GeorgeS

Memoriul de prezentare, pentru Ploiesti-Buzau, a fost publicat pe 30 Sep 2020 (conform ANPM). RIM & SEA, pentru Ploiesti-Buzau, a fost publicat pe 12 Nov 2020 (conform CNAIR) si a fost in dezbatere publica pt 30 de zile pana la 12 Dec 2020. Pe data de 05 Feb 2020 apar pe ANAP Completari si revizuiri la RIM si la SEA.

Probabil ca mai dureaza inca vreo 10 zile (corectati-ma daca gresesc, va rog!) pana la autorizatie de mediu. Asta face cam 5 luni.

Pentru Buzau-Focsani Memoriu de prezentare a fost publicat pe 1 Feb 2021 (conform ANPM). Daca tinem cont ca Ploiesti-Buzau a fost mult mai usor dpdv al mediului decat Buzau-Focsani si adaugam cele 5 luni de mai sus reiese ca vom avea acord de mediu dupa 1 Jul 2021. Ar ramane 6 luni de zile pnetru licitatie si desemnare castigatori... O:-) O:-) O:-)

Concluzie: Chiar si fara contestatii si cu toata birocratia gata, sunt sanse nule sa avem constructori in teren pe Buzau-Focsani in prima jumatate a lui 2022. Daca birocratia e in stilul lalait CNAIR sau sunt contestatii la licitatie, atunci adio 2022 cu constructori in teren pentru Buzau-Focsani.

PS: Exista o raza de speranta: oamenii stiu ce vorbesc (vezi mai jos). Si inca ceva. In Vest, intr-o companie, cu cat creste puterea de decizie (implicit raspunderea), cu atat perioada de acomodare este mai scurta. De la cineva "sus pe ram" se asteapta rezultate rapide. Zic si eu, nu pot ca sa nu zic...


Powered by API/PUM imgur uploader

hefaistos

Esti nou pe aicea, nu?

Variantele optimiste pentru atribuire (atribuire nu incepere lucrari) sunt:
Ploiesti-Buzau final de 2021 inceput de 2022.
Buzau-Pascani 6-12 luni mai incolo.
Dar asta nu e o tragedie e ritmul normal de lucru. Tragedie ar fi sa ramana procedurile blocate 2-3 ani asa cum au fost intr-un trecut nu prea indepartat.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Feri

^^^

Ramane de vazut cu contestatile. Partea buna e ca PT e inclus nu? Se poate intra pentru executie imediat dupa atribuire (si expropieri binenteles).

Declaratia lui cove-adrian de duminica:

Quote
,,Referitor la A7, pentru tronsoanele Ploieşti-Buzău, Buzău-Focşani, Focşani-Bacău şi Bacău-Paşcani, avem săptămânal întâlniri în care verificăm stadiul, iar dacă avem probleme sau sincope stabilim ulterior un calendar şi îl reactualizăm. Anul acesta vom lansa licitaţia de execuţie pentru Ploieşti-Buzău. Spre finalul anului am putea vedea primele utilaje care execută primii kilometri din autostrada de la Ploieşti către Moldova. Spre 2024-2025 sunt şanse bune să avem autostrada gata până la Paşcani", a spus Adrian Covăsnianu.

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor a precizat că în ceea ce priveşte tronsoanele Paşcani-Suceava şi Suceava-Siret avem ,,un mic decalaj, dar şi aici se fac progrese".

,,Apreciez că la nivel local comunitatea devine din ce în ce mai vocală şi mai interesată de proiectele Moldovei, indiferent de coloratură. E un lucru bun şi normal. E un moment T zero pe care îl apreciem şi consider că autostrada A7 se va face, e o chestiune doar de timp", a afirmat Adroian Covăsnianu.

Sursa https://infoiasionline.ro/2025-anul-cand-ar-putea-fi-finalizata-autostrada-ploiesti-bacau-pascani/90844/

rota

In graficul lui pelan87 apare finalizare SF + PT in iunie, Bulai a zis ca pe 1 martie e gata si geo si se depune si SF.  Vedem cine are dreptate  :D

Bachus01

Expropierile cand incep sa intre pe circuitul birocratic ? Speram sa nu patim ca pe A3 .