Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

13 Members and 30 Guests are viewing this topic.

Bachus01

strat de uzura pe una din ele + cam 1-2 saptamani la cealalata .

Alex1690

Vreo noutate legată de licitațiile Ploiești-Buzău și Buzău-Focșani?
Se așteaptă proiectele tehnice(ne așteptăm la vreo intarziere aici) sau se lucrează la licitații?

rota

Conform sintezei de anul trecut, mai avem de asteptat pana in mai, chiar daca prin iunie toata lumea garanta ca se termina studiul in 2020:

"Sinteza a tronsoanelor in lucru din A7:
1. Tronsonul Ploiesti-Buzau (65 km)
Etapa de lucru: Elaborare SF (Studiu de Fezabilitate) + PT (Proiect Tehnic)
Proiectant: Consitrans SRL
OIL (Ordin de incepere a lucrarilor): 11.2018
Termen elaborare SF+PT : 24 luni
Termen finalizare: 11.2020
Prelungire act aditional : 6 luni
Motiv prelungire contract: lipsa finalizarii si validarii modelului national de transport"

slartibartfast

Vorba era că, deși proiectul tehnic propriu-zis nu e încă gata, licitația se poate începe în baza cantităților de materiale rezultate din SF. Știam deja că va mai dura câteva luni până la PT, dar se tot vorbea că licitația ar trebui să apară până la sfârșitul anului trecut.

Bachus01


IosuaT

Posibil sa avem licitații lansate în luna Martie pentru sectorul Ploiești Buzău și pentru Buzău Focșani până în luna Mai?
De desemnare câștigători anul acesta nu sper...

Sa mai modificat ceva in proiectul tehnic pentru nodul  de la Tișița sau tot porcăria aia a rămas? Îmi aduc aminte că era vorba că va fi modificat in așa fel încât să fie legat viitorul drume expres spre Albita. Așa promiteau cei de la search...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti, A0 Centura Bucuresti,  A7 Ploiesti - Bacau - Pascani, A3 Cluj - Oradea ; Importante. A8 Iasi-Targu Mures, A13 Sibiu - Brasov - Bacau; A3 Ploiesti - Brasov; DX 12 Pitesti - Craiova.

Raducu Popa


stangabriel

Multumim pentru filmare.

Am observat ca debleele drumurilor de legatura , chiar daca au 2 benzi , sunt foarte late. In acest mod au facut rost de material de umplutura ? Pregatire largire ? Vreo idee ?


iulius

#5724
Oare de ce sfantului nu a fost proiectat o frumoasa rotonda (sens giratoriu) la capatul bratului nordic, legatura DN15, odata terminat acest sector va avea de a face aproape cu tot traficul care vine dinspre Piatra Neamt.....


iulius


Fred

Nu stiu daca s-a discutat in ultimele saptamani, asa ca intreb: cu noua conducere la Ministerul Transporturilor exista vreo sansa sa se indrepte cocoasa de la Focsani sau e prea tarziu?

paullie

E prea târziu. JASPERS au inghitit cocoasa pe nemestecate cu usturoi. La fel cum este prea târziu si pentru supermeganodul Boita.

Bachus01

Hmmm...... oare nu exista vreo cale de comunicare cu cei de la Jaspers sa putem trimite documentat mai ales ineptia de la Boita unde proiectantul pentru suma infirma economisita in raport cu cheltuielile pe termen lung (financiar+mediu) a ales strict varianta mai usoara pentru el ?