Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Allex

Sigur. La parapete a lucrat inclusiv duminica firma din Bihor. Dar mai au de bagat.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

alecu26

stie cineva unde se pot verifica agrementele tehnice si crush testurile la parapet? Nu am mai auzit de aceasta firma. De obicei snt foarte foarte scumpe aceste teste, si ar fi o surpriza frumoasa ca si o firma din Romania sa le aiba in sfarsit.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cetatean

Mai mult ca sigur firma doar le monteaza. Producatorul are toate agrementele tehnice. Are hartia cu declaratiile necesare . Eu am lucrat la un moment dat cu Imeva. Aveau vreo 4-5 echipe din Romania care montau.

alecu26

acolo nu e IMEVA. Asta zic. Firma respectiva si produce.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mike_us

Înainte de inaugurare Umbrarescu spunea 2 săptămâni pentru ridicarea restricțiilor de viteza. Este încă posibil pina la sfârșitul anului?

gap

Eu nu le-as ridica pana nu e TOTUL gata. Rigole, garduri etc. Gandeste-te ce damage face un caine de talie medie luat la 130 la ora....

naivu

^ai rabdare macar cu restrictiile de viteza! De fiecare data cand vezi restrictia aia nu te enerva ca nu poti merge cu 130, bucura-te ca poti circula pe acolo (normal UMB avea termen contractual peste un an si ceva)!

Cetatean

Legat de garduri... Dacă mergeți pe autostrada și credeți ca sunteți protejați de garduri 100%, pai lăsați-ma sa va zic ca va înșelați amarnic. As zice ca în 5 cazuri din 10,la orice podeț găsești o bresa.
E drept ca e mai bine sa fie instalat decât deloc, dar nu va incredeți în ele. Din păcate la recepție nu verifica nimeni la pas, cât de bine sunt instalate. Cat despre întreținere... Știm povestea.

gap

Ai dreptate, dar.... e mult mai rau fara garduri. Autostrada trece prin cateva sate limitrofe Bacaului, unde locuitorii nu au in vocabular cuvantul "sterilizare", plus ca mai slujesc si ca "groapa de gunoi' pentru toti din oras care nu au auzit de de acelasi cuvant. Populatia canina e f mare. Iti spun din proprie experienta. Chiar daca exista o spartura in gard, la un moment dat cainii din zona vor disparea, din nefericire. Dar nu e ca si cum toata autostrada nu ar avea garduri.

In alta ordine de idei, cu toate problemele aparute, Slava Domnului ca au dat drumul la VO. Traficul si aerul din Bacau au devenit acceptabile. De acum, nu mai e motiv de graba. Chiar si la 60 la ora (exagerat), pe VO faci macar la jumate din cat faceai prin oras, in perioadele de varf chiar o treime. Deci, unde e graba?

Skynick

Deci recomanzi sa mergem cu 90 pe orice autostrada, ca cine stie pe unde o fi spart gardul si sare cainele.  :lol: :lol: :lol:

slartibartfast

Am parcurs DN2 până mai la nord de Bacău chiar în ziua dinaintea deschiderii. Se circula pe DN2 cu 150 km/h într-o voioșie, chit că plouase/lapovițase un pic pe alocuri. În localități, erai depășit de tiruri care mergeau cu 90. Cum vă imaginați că circulă ăștia pe o autostradă, chit că are restricții temporare de 90? Sunt sigur și că cei care și-au rupt jantele în rosturile neterminate în prima zi după deschidere nu sunt dintre cei care au respectat cu strictețe restricțiile.

Deci un pic de grabă ar fi, după părerea mea. Simpla prezență a restricțiilor nu va preveni accidentele, doar va muta un pic responsabilitatea pentru ele.

cicotan

Am raportat la google maps drumul nou deschis, sunt tare curios cât de repede apare reacţia lor; la străzi de prin oraş au fost vreo trei zile.

Allex

Sper sa nu va deranjeze prea tare stergatoarele. Oricum va obisnuiti cu ele in timp.

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

vancouver

Wow cat de mult trafic pe zona de sud-vest (zona de DN). E clar ca era nevoie acolo de acest drum de legatura. Traficul este mult peste cel de pe zona de autostrada. Sigur, filmarea e de duminica si camioanele (tranzitul) lipsesc de pe partea de autostrada. Pe zona de DN nu cred ca se adauga multe camioane in zilele de lucru.

De asemenea faptul ca nodul cu DN2F inca nu functioneaza, reduce mult utilitatea locala a autostrazii. Nu stiu ce o lungesc acolo. Chiar daca mai e de lucru, pe bretele oricum nimeni nu merge cu mai mult de 50-60 la ora, plus ca sunt luminate, deci nu vad nici un motiv sa nu le dea drumul, chiar daca mai trebuie asfaltate unele portiuni.

Pe autostrada e clar ca au avansat cu parapetele, tot ce inseamna NJ pare a fi montat pe centru, partial mai lipsesc racordurile cu glisierele metalice. Pe margine de asemenea zonele lipsa s-au redus semnificativ si cam peste tot unde parapetele lipsesc se vede ca este deja adus si insirat pe margine. Probabil ca peste o sapt. inchidem acest capitol.

Cu aparatele de rost de dilatare la poduri nu se vede ce fac, dar in mod normal ar trebui sa fie pe final acolo. Posibil insa sa profite de inchiderea acelui sens, ca sa termine si alte lucruri (taluzuri cu vegetal, rigole).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

Eu nu îți înțeleg mirarea: e absolut normal la acest moment sa fie MULT mai mult trafic pe partea de dud- vest decât pe A. Și uite câteva argumente:
- partea de sud-vest deservește ACUM toată zone periurbană de pe DN11 (Măgura + Sărată), DN2G (Mărgineni) cât și DN15 ( din Hemeiuș până în Piatră Neamț). Doar ultima componenta (și aceea parțial) se va muta pe partea nordică când va fi gata aceasta.
- traficul cu O/D Bacău e deservit mult mai bine de drumul de pe sud-vest decât de nodul de pe DN2F (când se va deschide acesta). Sunt cartiere întregi care vor prefera sa se aglomereze prin str. Oituz și pasajul subteran de la capătul ei sau vor risca să prindă bariera de pe str. Alexei Tolstoi. Nodul de pe DN2F e mult prea departe pentru ele.
- aceeași bucata de sud-vest deservește mult mai.multa industrie locală decât nodul DN2F. Mult mai multă căci grosul spatiilor industriale și logistice e in vest și NV,-ul Bacăului. In partea cealaltă Bistrița și platforma fostului combinat chimic reprezintă un "no Man land" care nu generează trafic care sa fie preluat de autostrada.