News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 5 Guests are viewing this topic.

alecu26

Sunt si eu curios privind existenta urmatoarelor documente:

- Invitatia trimisa de antreprenor privind testarea si data de testare si receptie fixate de Inginer (consultant)?
- Predarea manualului de intretinere si operare?
- Desenele "as built"
- Testele de incarcare pe poduri ????!!!!!
- Masuratorile de rugozitate, masuratorile cu lata.

Sunt chestii care sincer se fac si in Africa, si tin de managementul contractului si al riscului. Daca aveam acum un carnagiu pe autostrada (cum de exemplu pe Orastie Sibiu a fost la cateva zile de la inaugurare un carambol) cine si cum platea? Mi se pare ca sarim tot timpul dintr-o extrema in alta. La OS3, Arad Timisoara, Centruta Constanta s-a deschis in conditii mai groaznice....La ST4 si ST3 au stat inchise 7 luni....La Holdea nu se deschidea chiar daca era mai bine ca aici...si in final s-a reziliat contractual.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

DanielG

Tu-ti politrucii si panglicaristii...... lasati omul sa-si termine treaba!

Acum, eu, daca as fi in orice pozitie de decizie:

Inchizi jumate de autostrada, 1+1 circulatie pe jumatatea cat de cat buna, termini tot ce este pe jumatatea inchisa, si dupa inversezi.
Si asa, poate nu moare nimeni, nu sare nimeni cu masina in camp sau de pe pod. Pui restrictiile de viteza care sunt necesare, etc...

Si sa sunam pe toti care-i cunoastem, sa nu voteze nimeni cu ei :))) 😂😂😂

Ne-au mai distrus o data. Tu-tzi politrucii....

RaduLuc

@alecu26 Asta am spus si eu dar pentru Sebes Turda lot 1, unde sincer este aceeasi problema, dar cred ca si aici si acolo justificarea este aceea ca in realitate lucrarea nu este receptionata, este doar deschisa traficului in regim de santier, si testele respective vor fi facute ulterior, doar ca anumite asfel de activitati vor duce la perturbarea traficului in mod evident.

horatiu.cosma

Foarte edificatoare filmarea celor de la ASCORO, clarifică multe aspecte. Deci e clar că informațiile pe care le-am aflat din diverse surse și le-am postat aici (noi toți) de-a lungul ultimelor săptămâni cum că se dorește deschiderea doar pe un sens erau adevărate, că altfel nu se explică cum nu există nici măcar un dispozitiv de acoperire a rosturilor de dilatație pe sensul spre Suceava nici pe podul mare, nici pe podul peste canalul Bistrița. Cel mai probabil cineva de foarte sus politic s-a sucit în ultimele zile și a zis "nu, ne înjură oamenii dacă le zicem că deschidem primii km de autostradă din Moldova și noi de fapt dăm doar un drum 1+1, orice ar fi, pe 2 decembrie se dă drumul la tot". Pe lângă asta, văd că nu sunt rosturile făcute nici la overpass-uri. Doamne ferește să crape asfaltul pe DN2F, că atunci e bai mare, nu există variantă alternativă, acuma că s-au apucat să demoleze o bretea.

Europiu

^^ Păi stai că în 7 Decembrie fix asta vor face. Închis până nu se știe când.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

user201

Eu mă bucur totuși că s-a deschis acest segment, deși consider că "tradiționalul" 21 Decembrie era mult mai potrivit, și de faptul că pe anumite porțiuni se poate circula în regim de autostradă și sper să definitiveze cât mai rapid lucrările rămase.
Șantiere cu resticții de circulație de la trei benzi pe sens la una pe sens am mai văzut și pe M0 sau prin Germania, deci dacă se respectă restricțiile de viteză cred că se poate circula până se termină lucrarea și în acest mod, deși e clar că nu putem vorbi de autostradă complet funcțională deocamdată.

dragos76

#5556
Nu e de  vină UMB că a cedat presiunii politicului, nu sunt de vină polițiștii cu responsabilitate siguranța circulației etc... Nimeni nu e de vină, decât un "abstract" politic.

Ba da, eu zic negru pe alb că și oamenii ăștia sunt de vină, că nu au zis NU. M-am săturat de atâtea scuze și justificări, că "așa e sistemul".
De ce legat de plățile alea pe A3 o cucoană din minister a putut să zică NU (deși în cazul ăla a zis NU din prostie, fugă de răspundere, iresponsabilitate), dar aici când e vorba de a se fi spus NU pe motive evidente, toți au băgat capul în pământ, și noi trebuie să îi mângăiem pe cap că săracii nu au putut ceda presiunii?


aschiutza

La minutul 1:25 din ultimul film se poate observa pe sensul de mers către Suceava ca la terminarea caii de rulare cu doua benzi lipsește orice marcaj de atenționare (săgețile late) pe asfalt. Cel de pe banda I se trezește direct in parapet.
Nu putem decât sa ne rugam sa u se întâmple vreun accident grav pana va fi gata cu toate mărunțișurile. Problema e ca toate lucrările mici de la sfârșit consuma destul de mult timp.

Allex

Cel mai bun lucru pe care ar fi putut sa il faca era sa dea drumul pe o cale pe cele doua poduri si de acolo full profile. Chiar nu era un capat de tara 3 km minus de autostrada. Iar pe cealata cale chiar se putea lucra safe pana la finalizare. Ne-am facut de tot  :horse: :horse:
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dorum

Supararea mea e ca au iesit politicieni care acuza" autostrada facuta in bataie de joc", "aici sunt banii dumneavoastra", "maine se va inchide si va costa reparatia mai mult decat constructia", "se va darama ca OS3", etc... Multi arunca cu noroi in constructor, ceea ce e foarte deplasat. Asta doare, nu ca la comanda politica au deschis prea repede fara finisarea rosturilor, parapeti, marcaje, etc... :(

RaduLuc

#5561
Eu spun ca e greu pentru o firma romaneasca sa zica nu politicului, pana la urma au contracte de peste 500 mil de euro  ...... dar nu imposibil......dar trebuiau sa isi asume anumite riscuri.......asta este pana la urma si oricum si-au asumat orice problema cand au acceptat sa deschida...... si era doar o problema punctuala pe podurile respective, se putea ajunge la o solutie de compromis......

ion59

Ceea ce se intampla acum pe acest segment de drum este o pata pe blazonul UMB. Pusa acolo de factorul politic! Ca vor sau nu vor, o au pusa! Cred ca este prima data cand deschid ceva neterminat, din ce imi amintesc eu!

RaduLuc

#5563
Cum spuneam, este asumat, dar pe mine ma socheza declaratia purtatorului de cuvand de la DRDP Iasi...... lucrarea e in garantie...... fals lucrarea era neterminata.....Ziarul de Bacău l-a contactat pe Dan Hațegan, purtător de cuvânt al Direcției Regionale Drumuri și Poduri (DRDP) Iași, unitate teritorială a CNAIR. ,,Lucrarea este în garanție, constructorul trebuie să remedieze problema apărută", a declarat Hațegan......asumat doar de Antreprenor .....ca la prima problema CNAIR se spala pe maini....efect de bumerang.....

https://zdbc.ro/foto-primele-probleme-la-centura-bacaului-la-cateva-ore-dupa-inaugurare-un-sofer-si-a-distrus-roata-intr-un-rost-de-dilatatie/

cristi5

#5564
Hai sa nu ne agitam, a fost un rost de dilatatie fabricat gresit :lol: :lol:. O spune CNAIR deci sigur e adevarat :lol:

Era asa gresit ca lipsea cu desavarsire. Vaaaai.


https://www.facebook.com/1555709434689130/posts/2708373506089378/

Mda si-a dat sf UMB cu firma-n cap pe teren propriu

Si sf Stefan Ionita, cand Se va intoarce sa ne popeasca, abia asteapta sa foloseasca incidentele astea si sa tina orice lot inchis pana semneaza constructorul, in genunchi, garantie 15 ani.