Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

areal51

pe directia DN2 Nord-Sud, nu a fost proiectat niciun spatiu de servicii/nicio parcare?

Sh00b

#5371
^
Din pacate, nu. Poate va aparea ceva cand va fi terminat A7-ul in totalitate

JohannDB

Se pare că au luat în calcul....., că la actuala secțiune n-ar mai fi necesare "parcări" deoarece pe DN2 până-n intrarea (dinspre Adjud) pe "7/ocolitoare"-deocamdată așa numită în folclorul de moment și după re-ieșirea-n DN2 (spre Roman) sunt "relativ destule" locuri de parcare.....  Așa că..."ieconomie"...

pelan87

Imagini de pe pagina de Facebook CNAIR, cu foraje pentru studiul geotehnic pe traseul A7 Focsani - Bacau:
































Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

Pentru Ploiești - Buzău reușeste Consitrans să termine contractul și să predea SF+PT până la finalul anului?

cove_adrian

^^tom_sawyer

Eu zic ca nu (si) pt PT. Conform AA1 au termen (nou) de predare 03.2021.
Contractul mai are inca 4 luni pt AT deci 07.2021 lejer.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

tom_sawyer

Merci. Deci realist, ne ducem spre toamna lui 2021 cu lansarea licitatiei de execuție.

vancouver

V-am mai explicat ca licitatia de executie se va face inainte sa fie PTE gata. Nu inteleg de ce mai insistati. Cand va fi predat studiul geo complet - initial au promis 20.12.2020, dar au avut ceva probleme cu covid si au cerut extensie pana la final de ianuarie - atunci se lansa si licitatia. Va exista o clauza legata de situatia in care nu va iesi AM.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

La fel ne-ai explicat și că A0 Sud lot 1 începe anul acesta. Nu tot ce zboară se mănâncă.

vancouver

Doar am dat mai departe informatiile pe care le detin. Nu sunt nici prooroc, nici nu am vreun interes, cu atat mai putin nu am interes sa spun minciuni.

Si deci, dat fiind ca nu sunt prooroc, evident ca orice informatie referitoare la viitor se poate dovedi eronata, pentru ca oricand persoanele responsabile / decidentii se pot razgandi.

Dar am presupus mereu ca cititorii acestui site sunt mai inteligenti decat alti cititori  ;) . Asadar nu trebuie sa explic de fiecare data, ca este vorba de informatii despre INTENTII. Evident, cand discutam de o intentie, e posibil sa nu se materializeze.

Deci intentia este sa se demareze licitatia pe A7 pe toate loturile imediat ce SF + studiul geo sunt gata.

Sigur, in Romania prima reactie (de altfel si pe forum) este mereu: NU SE POATE. Pacat. Una e sa spui: vreau sa trimit un echipaj uman pe Marte (nu a mai facut nimeni pana acum) si atunci e normal sa apara voci care sustin ca nu se poate. Dar sa sustii ca nu se poate, cand in alte tari sau in alte domenii se face asa in mod curent... asta ma depaseste.

Iar pe A0 INTENTIA este sa se dea AC in urmatoarele 2 sapt. pe lot 1. Ca exista si pe drumul asta oameni care fac tot posibilul sa nu se intample asta... e iar ceva ce numai in Romania se poate. Pana si romii tin intre ei si se ajuta la nevoie, numai noi romanii stim una si buna: sa ne punem bete in roate reciproc.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

#5380
Vancouver, tot respectul pentru munca și pentru intențiile tale pozitive, însă în numeroase cazuri ce (probabil) dorești tu să transmiți nu ajunge și la interlocutori. În cazul de față, a comunica o intenție din CNAIR care a ajuns și la tine în niciun caz nu e egal cu "Se va scoate la licitație anul acesta...Băi, v-am zis că se va scoate anul acesta, ce nu înțelegeți? De câte ori să mai tot repet, se scoate la licitație anul ăsta".

L.E. Am un sfat. Și eu prin 2016 simțeam o bucurie că pot să transmit public aici pe forum informații direct de la sursă, din CNAIR, calde, clare, reale, adevărate. Mi-a luat ceva timp, însă până la urmă am înțeles că de fapt e o tentație psihologică destul de mare să vrei să crezi ce e acolo (doar e km 0 al infrastructurii românești de unde pleacă toate deciziile despre drumuri), un fel de ochelari de cal care îți reduc orizontul vizual și care mai devreme sau mai târziu te pun în niște situații din astea în care, ușor rușinat, trebuie să găsești scuze celor din CNAIR, "că să vezi, a intervenit ceva și nu e chiar așa, mai durează o lună, apoi încă o lună și tot așa". Din perspectiva asta e mai bine să fii în exterior și să vezi lucrurile nealterate. Însă lucrurile se schimbă din interior, așa că trebuie învățată lecția asta de a lupta cu orice preț împotriva alterării câmpului vizual, focusat tot timpul pe obiectiv și pe calea de urmat, că altfel mulți au mers în CNAIR cu inocență și dorințe nobile și mâncați au fost.

vancouver

Cu scuzele de rigoare, ideea nu este cand se scoate la licitatie, ci ca este gresit calculul: PT se termina nu mai devreme de august, deci se va scoate la licitatie cel mai devreme in septembrie. La asta ma refer ca am mai spus. Se poate scoate si mai devreme. Daca vrem sa determinam cand se va scoate la licitatie cel mai devreme, atunci calculul este: dupa ce se termina studiul geo si va fi avizat. Asta e cel mai devreme. Ca pana la urma poate o sa vina un alt ministru si prima data o sa-i ia 6 luni sa se dezmeticeasca, sa inteleaga cum merge treaba, cum au facut cei mai multi... da, foarte posibil. Asa ca poate pana in iunie pauza (nu se da nici un ban si nimeni nu mai face nimic) si poate noul ministru o sa zica prioritar Bacau - Pascani, nu Buzau - Ploiesti...si, da iata cum Buzau - Ploiesti se va publica in SEAP poate abia in 2022...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


carutasul

pare că avem un dialog la distanță Moldova-Ardeal :)

vancouver

Ultima varianta vehiculata: 03.12 deschidere cu restrictii, mai departe lucru sub trafic pana aproape de Craciun si dat drumul cu 130 la ora inainte de Craciun.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.