News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Ei, doar secventa aia este redata "invers" cel mai probabil din motive artistice....
Restul secventelor sunt in derulare normala....  ;)

danielstefan

Salutare tuturor.

Desi va urmaresc de vreo 5 ani abia acum am facut cont.

As avea o intrebare: Am vazut ca se cunosc loturile pentru Ploiesti-Buzau. Se stie ceva despre loturi pentru Buzau-Bacau?

Multumesc

alex8

Pana ajunge documentația avizata de toate comisiile la SICAP poate sa dureze ceva vreme. In acest timp se poate finaliza PT-ul.

horatiu.cosma

Când facem un cadou, nu dăm doar ambalajul și zicem că ajunge cadoul efectiv din China în 2 luni. Sau când mergem la muncă, nu doar facem plimbarea până acolo și înapoi și zicem că partea efectivă de muncă o să o realizăm cândva în viitor. Totuși, avem pretenții de stat UE, NATO, vrem profesionalism, calitate. Poate într-o țară bananieră poți să licitezi o intenție (fără studii geo complete, fără proiect aprobat, fără liste de cantități, fără avize, fără acord de mediu, fără estimări de preț) și ofertanții cu CNAIR-ul să stea la o discuție amuzantă pe marginea drumului și să se facă că licitează, însă cred că la noi sunt alte pretenții.

pelan87

Un (foarte) scurt video de la CNAIR, cu lucrarile de trasare a marcajelor pe A7 Bacau:

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/288299089119058

medicul de garda

#5285
Quote from: vancouver on November 11, 2020, 03:46:13 PM
Nu, n-ati inteles. Se face licitatia pe Ploiesti - Buzau, fara sa se astepte PT si AM. Nu se mai adauga nimic pe parcursul licitatiei, aceasta se face pe baza SF + studii geo. Doar va exista o clauza de anulare a licitatiei, pentru cazul putin probabil al respingerii complete a avizului de mediu.

Ma intrebai de unde am inteles eu ca nu se va mai realiza proiectul tehnic de catre firma care face SF-ul. Fix asta se intelege din mesajul acesta al tau. Ca nu mai folosim un studiu care e contractat si pe care il platim oricum, se face licitatia ca pana acum, design&build. Adica se plateste de doua ori proiectarea, si unul din proiecte se arunca direct la gunoi.  :o Daca nu e asa, te rog sa detaliezi...

Cat despre " Peste tot in lume licitatia de executie se face pe baza de SF iar proiectarea de detaliu se face pe parcursul executiei. Asta daca vrei sa mearga treaba repede."... Poate nu am trait in aceeasi tara, in care in ultimul deceniu aproape numai design&build s-a licitat, cu toate problemele aferente de proiecte proaste, costuri depasite, claimuri, intarzieri, blocaje birocratice depasite doar prin ordin de ministru (sau spagi). Strategia declarata de CNAIR a fost ca pe A7 sa liciteze SF+PT astfel incat licitatiile sa fie direct pe FIDIC Rosu, pe proiecte mature, teoretic cu mai putine probleme (dat fiind ca proiectarea pare totusi mai serioasa pe loturile astea). Ma deranjeaza profund schimbarea asta brusca de paradigma, atat din partea CNAIR, cat si din partea TA, ca voce a forumului, activist implicat in problema. Mai ales cand implica aruncarea, DIN NOU, la gunoi a banilor publici, direct si indirect (prin intoarcerea la licitatii facute pe proiecte slab pregatite).

Am citit si eu 1984 si imi dau seama cand cineva imi spune ca "intotdeauna am fost in razboi cu EURASIA" cand de fapt e fix pe dos...
Trust me, I'm an east-european doctor!

voicul

Maamaaa ce filmareee scurta. De apreciat, ca daca mai filmau doar 1 secunda in plus deja era mai ieftin sa faca 500 de km de autostrada.
Spatiu de stocare, ca orice resursa, este limitat si baietii sunt economi.  :((

vancouver

#5287
Eu nu mi-am schimbat paradigma. Consider in continuare ca proiectele trebuie pregatite din timp. Incep azi sa pregatesc ceea ce vreau sa licitez peste 10 ani ca sa fie gata peste 20 de ani. Si atunci e timp destul pentru toate. 99% din nenorocirile de la noi se datoreaza acestei lipse de viziune pe termen lung. Apoi ne trezim ca buimaci si vrem autostrazi gata in 2-3 ani, ca cica asa am vazut pe la altii. Ceea ce evident e bull-shit. Nicaieri nu se fac autostrazile in 2-3 ani, ci in 20-30 de ani.

Am urlat in gura mare, cu texte cu BOLD si ROSU aici pe forum si pe SSC. In 2013, in 2014, in 2015. Atunci toata lumea era concentrata sa nu se piarda banii europeni pe 2007-2013, de parca ala era sfarsitul lumii. Si nimeni nu vroia sa pregateasca nimic pentru 2014-2020. Nici pe forum nu ma lua nimeni in serios. Nu sunt bani, era deviza generala. Pitesti - Sibiu o sa inghita toti banii 2014-2020, altceva nu o sa putem face. ASTA SPUNEAU TOTI PE FORUM IN 2014-2015.

Acum ne trezim in 2020 ca pierdem banii pe 2014-2020 si apasam acceleratia.

Inclusiv acum incalecarea asta pe A7 Ploiesti - Buzau, cand, pentru a grabi lucrurile, nu se mai asteapta pana e gata proiectarea de detaliu. Eu nu sunt adeptul acestei solutii si nici nu am promovat-o. Eu doar v-am transmis cum au de gand sa faca (poate se mai razgandesc dupa alegeri, acum presiune mare, dupa mai vedem).

Subliniez totusi ca nu e dracu' chiar asa de negru. Licitatia se va face doar pe baza SF si a cantitatilor calculate la SF. Daca la detaliu vor iesi mai mari, asta va duce la acte aditionale - ceea ce este permis fara prea multe intrebari in limita a 15% din valoarea totala. Si se practica peste tot in lume.

Se castiga astfel probabil ca. 1 an si teoretic nu ar trebui sa apara probleme. Sa vedem practic.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Clinlin

Lucari la podul de la Rusi-Ciutea. Inainte de asta am trecut si pe la pasajul de pe DJ 207F, dar nu am putut ridica drona din cauza vantului puternic. Adusesera la nivel rampa dinspre Saucesti, iar cea dinspre Schineni era cam la jumatate.


usiabc

Deci teoretic azi au terminat de betonat podul de la RusiCiutea. Bravo.

vancouver

Din auzite:
A7 centura Bacau sunt 3 variante luate in calcul de constructor pentru deschidere:
- ca. 30.11
- ca. 10-12.12
- ca. 20-22.12
Asta nu are nici o legatura cu capacitatea autoritatilor de a receptiona / deschide. E doar ce spun cei de la UMB. Depinde in mare masura de vreme.


Acum parerea mea:

30.11 ar fi pur electorala, ca e clar ca nu o sa fie totul gata. 10-12.12 e varianta cu totul gata si vreme buna. Si ultima e cu rezerva de 10 zile nasoale.

Eu sincer le recomand sa nu exagereze cu graba, care strica treaba.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


usus

A folosit UMB o dorință de la ginii din lampa de la eMag?

Cred că vor să termine până pe 20.

Felicitări pentru filmare.

Dominik

Wow, ti mai mare dragul sa-i vz pe acesti moldoveni lucrand ! E o placere mereu cand vad un santier de-al lor ! Felicitari UMB ! Multumim R@du si Clinlin pt filmari, ar fi un cadou frumos ca inainte de Craciun sa se dea in folosinta aceasta centura a Bacaului ! +1  :cheers: :popcorn:
You're in Steelers Country

RaduG

Și eu sunt de părere că graba strică treaba. Cel puțin la siguranța rutieră nu trebuie făcut nici un fel de rabat, nici măcar la presiunea politicului de a da în trafic ,,ceva" înainte de alegeri. De obicei un compromis atrage după el un al doilea compromis, și așa mai departe. Deschiderile de autostrăzi fără să fie finalizate 100% sunt niște compromisuri, și atunci trebui să cântărești foarte bine ce sacrifici și ce câștigi.