Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Bachus01

Referitor la supratraversarea DN2F peste A de la  Holt , stie cineva daca este podul este prevăzut si pentru pietoni/biciclisti? Din imagine reiese că nu . Ar fii o mare problemă,  zona este tranzitata pietonal si cu bicicleta de foarte multe persoane.

zuma80

Din filmarea lui Radu se vede clar ca podul este prevazut cu trotuare, si se mai observa ca s-au apucat de montat balustrada.




Powered by API/PUM imgur uploader
Pentru A6!


Skynick

Minunata luna noiembrie pentru constructiile de autostrazi in RO. Daca s-ar construi cu dedicarea lui noiembrie in 9 luni din an, am da in exploatare 200 km pe an.

ovicor

Privitor la autobasculantele care asteapta cu asfalt, le-am numarat eu, erau 16 la momentul filmarii. Imi place sa cred ca, la ritmul de asternere a asfaltului, statia de asfalt a fost prevazatoare, luandu-si un avans. Mai bine sa astepte autobasculantele, decat sa astepte finisorul dupa autobasculante/ statia de asfalt.

Cetatean

Este o practica des întâlnită când se toarnă uzura, e nevoie de multe camioane când incepi, sa torni fără sa ai întreruperi. Materialul dintr-un 8x4 ajunge pentru 15-20 de m.
Se poate observa ca sunt toate cu prelata, sa stea asfaltul cald. Nu sta foarte mult în bena. Oricum buncărul finisorului încălzește/sta cald.
Legat de UMB, sa nu fim uimiți. Asa ar trebui sa fie un șantier, sa vezi forfota și ca 'fața' șantierului se schimba de la o saptamana la alta.


cove_adrian

Informatii utile din CNAIR vis-a-vis de Ploiesti-Buzau!
Ieri, 09.11.2020, proiectantul general a depus la ANPM SF-ul inclusiv RIM (Raport de Impact Asupra Mediului) si SEA (Studiu de Evaluare Adecvata).
Din discutiile de acu 2 sapt cu dnul Eugen Cozma imi spunea ca daca se depune in timp util termenul de 20 dec 2020 pt AM la PL-BZ va fi respectat.
Sa vedem...
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

danpandrea

^Abia aștept să văd tot traseul, cu toate nodurile incluse.

hvm

^^
Multumim de update. Sa dea domnul.

Si acum care este urmatorul pas? PT dupa ce se primeste AM? Sau se lucreaza in paralel? Presupun ca dupa. In situatia aceasta putem spera la o licitatie undeva prin Mai-Iulie anul viitor?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

vancouver

Licitatia de executie pe Ploiesti - Buzau va fi demarata acum, imediat. Nu se asteapta proiectul gata la detaliu si NICI AM. Va exista o clauza (mai mult teoretica), ceva de genul, ca daca nu se da AM (adica nu se da niciodata), atunci licitatia se anuleaza. Dar e absurd sa ne gandim ca nu va iesi AM la un moment dat, care moment in mod normal va fi inainte de depunerea ofertelor.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

hvm

^
Stai ca nu te inteleg. Licitatia curenta nu e pentru SF si PT? Au terminat PT-ul? Urmatoarea licitatie ar trebui sa fie direct executie din cate stiu... M-ai bagat in ceata.

PS: Sau doar gandeai cu "voce tare" cum ti-ai dori sa fie? Si eu la fel as dori.... Eventual pana la Pascani..
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

horatiu.cosma

Încă nu e avizat SF-ul pe Ploiești-Buzău, nu sunt gata studiile geo, analize de laborator pe baza cărora să poți dimensiona corect lucrările și costurile aferente. Ce licitație să fie lansată?

vancouver

N-am spus ca se trimite maine in SEAP. Dar nu se va astepta proiectul de detaliu si nici AM. Evident ca trebuie avizat SF si da, trebuie terminate si studiile geo. Aici au avut si o problema cu ceva "covizi" si au mai cerut o extensie. Deci poate nu o sa fie decembrie, poate ianuarie. Dar in nici un caz mai - iunie anul viitor.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

tom_sawyer

De pe harta CESTRIN:

Ploiești-Buzău:

INVESTIGATIILE GEOTEHNICE AU FOST REALIZATE IN PROPORTIE DE 98%.

hvm

#5264
^^
Stai ca nu te inteleg. Noi pana acu ne plangeam ca nu sunt facute cum trebuie studiile, si ca daca se facem SF + PT o sa fie mai bine  fiindca cel care liciteaza are PT in mana si stie exact ce trebuie sa liciteze, si ii cam limiteaza posibilitatile de a face claimuri, iar acum vii si spui ca e ok sa facem licitatia fara PT complet si fara AM? Ceva de genul cum a fost la LD2 unde a doua zi dupa ce s-a semnat contractul a aparut un tunel in loc de debleu? Pe principiul: si asa constructorii sunt obisnuiti sa ghiceasca la proiectele cu CNAIR, de ce sa le anulam asa o placere? Sau mai bine zis, ei din asta traiesc (claimuri) nu putem sa le reducem optiunile chiar asa de drastic.

M-am saturat de cand astept autostrazi. In 2005 tin minte cand am fost in Crecia si lucrau la autostrazile lor si ma gandeam ca ce frumos o sa se circule peste munti de la Salonic la Igoumenitsa pe autostrada, si uite ca si la noi au inceput sa faca (era mare chestie cu behtel atunci) sa vezi ce frumos o sa fie, dupa ce termina A3, poate o sa faca si din celelalte regiuni spre bucuresti macar la inceput iar apoi sa lege de est. Imi imaginam ca in ritmul ala in vreo 10 ani o sa avem vreo 1000 de km de autostrada in plus.

6 ani mai tarziu in 2011 chiar am mers pana la Ioanina pe autostrada (superb, tunel, viaduct, tunel, viaduct) si apoi am coborat spre Lefkada. Ce mai de-a mai mare dragul. Deja incepusem sa imi pierd sperantele ca la noi o sa fie degraba ceva. Doi ani mai tarziu i-am luat pe ai mei cu mine in vacanta in Grecia sa le arat cum se circula pe acolo comparativ cu pe la noi. Am mers pana la Meteora. O buna parte pe aceeasi autostrada. Au fost impresionati. A fost prima data cand au spus si ei: Da domnule. Ne trebuie autostrazi.. Pana atunci incercau sa imi explice ca la noi nu e nevoie, ca se circula bine de la Campulung la suceava 70km in aprox 1.5ore. Merci linistit si totul e bine.

Se incepuse iar sa se faca proiecte de autostrazi (cam atunci s-a icneput cu astea care acum sunt circulabile pe A1 daca nu ma insel). Dar atat a ramas. nu s-a prea facut mare lucru...

In fine, a venit la un moment dat bomba aia cu "n-avem nevoie de autostrazi" nu mai stiu cine a spus-o. Nici nu ma chinui sa caut ca ma enerveaza doar cand ma gandesc la asta.

Nu mai zic de aberatiile din ultimii 5 ani ca parca am mers inapoi decat inainte.

Acu parca incepe sa fie o normalitate si se lucreaza mai omeneste si cu un pic de raspundere. Daca tot am asteptat 15-20 de ani, eu zic ca mai putem astepta jumatate de an sa se urmeze pasii normali.

Sunt deacord ca licitatia asta trebuia facuta ieri (daca nu acu cativa ani buni), dar totusi trebuie sa ne asiguram ca se urmeaza pasii corecti ca sa evitam cat mai multe din eventualele claimuri pe care le pot avea constructorii.

PS: Intradevar, aici ne bazam pe faptul ca cei care fac proiectul tehnic o fac cu raspundere si in cunostinta de cauza, si nu dorm undeva intr-un birou la caldurica...

Stiu. Am spus grecii care la noi dorm si la ei au furat cat s-a putut, dar totusi s-a facut..... Sau mai bine zis "s-a vrut".... care o fi, eu nu stiu, nu ma pronunt...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici