Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 22 Guests are viewing this topic.

kek4la

Si totusi semnalizarea e de curba la stanga, indicand ca si sensul spre Roman va intra pe jumatatea vestica a podului. In configuratia finala, cel mult ar fi semnalizata curba la dreapta, nu la stanga.

hefaistos

Indicatorul de mai sus se numeste in codul rutier "Atentie curba periculoasa".
Succesiunea de indicatoare este amplasata pe portiunea cu circulatie dublu sens. 
Nu inteleg nedumerirea.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

usus

Eu nu înțeleg unde e curba periculoasă.
Cheltuie degeaba bani pe indicatoarele alea.

RobertN

Salutare!

Am o întrebare, vă rog: știți cumva ce sunt cele două structuri încercuite?



Nu am găsit informația pe forum.

Mulțumesc.

horatiu.cosma

Probabil pe acolo va trece drumul de întreținere de pe marginea autostrăzii.

RobertN

^

Ce răspuns rapid :)

Mulțumesc, @Horațiu.cosma!

MihaiD

#5166
Intersecția cu DN2F.



horatiu.cosma

#5168
Foarte faină filmarea, bravo! Se pare că trag tare de tot la podul de la Ruși-Ciutea, acu 10 zile abia începuseră să ridice predale și deja betonează primele segmente. I-au întârziat mult subcontractorii care s-au ocupat de suduri, dar acum au intrat în ritm UMB și dacă va fi să facem comparație între durata de finalizare de la ridicat predale până la marcaje, cred că o să se ascundă cam orice constructor de autostrăzi de la noi. În schimb pare să fie o problemă la umpluturile unei rampe de la DJ 207P, nu au mai înălțat-o deloc în ultimele 2 săptămâni. Nu le-o fi ieșind testele, o fi zona mlăștinoasă și nu au consolidat suficient? Să sperăm că nu vor profita de faptul că nu există inginer consultant pe șantier și că se poate trece cu vederea peste chestiuni de calitate, doar ca să dea drumul cât mai rapid. R@du și AlexAlex, știți cumva care e stadiul la cele 2 giratorii din nodul Holt?

Duta C

Ce viteza au moldovenii nostri!
Management profesionist!
Mie nu imi vine a crede ca exista asemenea constructori.............romani!Felicitari!
Multumesc R@du!

TibiV

Finala campionatului de gabioane, faza nationala:

UMB 1 - Pizzanocchio 0


UMB a terminat gabioanele, ailalti mai asteapta o pizza sa prinda puteri pentru ultimele 2-3 randuri...  ;)

Iar la Rusi-Ciutea...
Ma tot uitam la "elicopteristii" aia doi.
Eu as munci pe gratis, doar sa ma lase sa elicopterizez la greu...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduG

#5171
Normal, Pizzarotti nu are pe tot lotul câți muncitori apar într-un singur punct de lucru la UMB - cred că se pot număra cu ușurință cel puțin 50:




Powered by API/PUM imgur uploader

udar

Cei de la pizari sunt imbracati in culoarea betonului si de aceea nu se vad a fi numarati

DanielG

Cele doua giratorii de la holt sunt la fel
Cel dinspre holt nimic, cel dinspre bacau aproape nimic. La fel ca la inceputul lunii septembrie
Vineri am fost pe acolo
Stie cineva despre ce este vorba cu sapaturile din interiorul nodului dinspre holt?
Sapa mult, aduc sau duc balastru acolo
Curios

alecu26

ce bine se observa din filmare, ce inutile sunt acele deschideri laterale.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).