Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

VasiFlo

#5100
Quote from: Bachus01 on October 22, 2020, 02:09:40 PM
Intrebare pentru colegii cu experienta. Cam cat credeti ca dureaza pana termina podul si in acelasi timp sa ajunga cu terasamentul la nivel?

Operatiunile care mai sunt de facut la pod sunt: asezarea placilor pentru suprabetonare, armarea acestora, betonarea efectiva, hidroizolarea, asezarea elementelor de protectie laterale, turnarea stratului de binder, stratului de uzura, montarea balustradelor, montarea rosturilor de dilatatie, trasarea marcajelor. Terasamentul poate fi ridicat in paralel cu aceste lucrari, dar pana laturnarea stratului de binder, pentru a permite accesul finisoarelor, basculantelor cu bitum etc. Ca orizont de timp, in cazul de fata cand vorbim de UMB, tot acest volum de lucrari poate fi estimat la 40-50 de zile. Dar repet aici este UMB. Prin comparatie, la Alba Iulia nord, Deme a ridicat tablierul de peste 30 de zile si nici armarea partiala nu este realizata, nu mai vorbesc de alte lucrari.
Personal cred ca podul de peste canalul Rusi Ciutea va fi gata la sfarsitul lunii noiembrie, cu terasamentul autostrazii la nivel evident.



danielCD

👏👏👏 Se vede pasiune în tot ceea ce face UMB și se vede pasiune în toate filmările tale R@du. "Amândoi" să o țineți tot așa!

pelan87

 :gj:

Superba filmarea, ca de obicei!  :cheers:

Superba si mobilizarea celor de la UMB, au dat drumul la iluminat pe pod si pot asfalta noaptea fara probleme, jos palaria!

Dominik

Felicitari pt aceasta filmare nocturna R@du si tot respectul pt UMB !  :) +1  :popcorn:
You're in Steelers Country

Europiu

^^ Eu mai mult am glumit la vremea aceea (să fie 4-5 luni) dar pe undeva am sperat că fix asta aveau de gând să facă Pizzaroii...
Montaseră sumedenie de stâlpi de iluminat, atât la AB sud cât și la Sebeș, deși în rest totul era vraiște de jur împrejur.
Eh... de unde nu-i...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Allex

UMB au cumparat acel utilaj pe care scrie Selina. S-au platit bani frumosi pe el. Cum a ajuns in santier in aceeasi zi l-au si pus la treaba, probabil de asta inca scrie Selina pe el.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

panda_no 5

UMB :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Cred ca e o premiera la noi in tara.
Sa asfaltezi noaptea, sa ai asemenea organizare........

Ionut

OMG, ăștia chiar lucrează în două schimburi!

Allex

Se aude ca vor sa finalizeze si sa dea in folosinta un sens din A7 (half profile) pana la sfarsitul anului. Calea vestica mai exact (sensul de deplasare spre Bucuresti).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Bachus01

Multumim de informatie . Asa am curaj sa ma bag la un pariu.  Incepe sa aiba logica acum , sensul spre Bucuresti este ceva mai avansat la parapeti , asfalt inclusiv au inceput sa lucreze la podul de la Rusi-Ciutea pe sensul respectiv . 

voicul

Inteleg ca e un sens din DN2 in DN2?
Ar fi o sansa si mai ales frumos sa deschisa half-profile.

Eu tot ma mir ca avea asa utilaj Selina. Oricum daca asfalteaza noaptea, are logica miscarea - 0 grade au fost in noaptea asta la BC.

carutasul

Cred că sunt porțiuni care ar putea fi gata complet, mai depinde și de vreme. Într-un fel nu prea înțeleg efortul, mai degrabă o ambiție personală a lui Umbrărescu (politic vorbind proiectul a fost sprijinit de ambele partide, nu știu dacă ar aduce un câștig electoral important vreuneia dintre tabere, deși orice șantier finalizat poate fi o bilă albă pentru cei de acum) , dar evident că pentru trafic ar fi mană cerească ...

danpandrea

Filmarea nocturnă e o veste excelentă pentru aerul din Bacău și sper ca zvonurile să devină realitate în acest an. Totodată, sper ca CNAIR-ul să întâmpine la timp graba UMB cu toate procedurile deschiderii în variantă half-profile, ca să nu mai pățim ca în cazul secțiunii DN11-DN2.