Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 31 Guests are viewing this topic.

Bachus01

Iar referitor la A7 , eu as prioritiza mai mult segmentele pentru centuri : Roman (inebunesti ziua sa il traversezi, apar blocaje la semaforul de pe centura pana la trecere CF) , Adjud (tot traficul intra prin oras , bara la bara) , Focsani  (si aici pierzi foarte mult timp ) , Ramnicu Sarat . Multiple avataje : scoti traficul greu si poluarea din oras , timpii de tranzit mai rapizi , trafic mai linistit in localitate . Asa trebuia procedat de la bun inceput , lansate in executie in acelasi timp cu VO Bacau . Este un castig PL-BZ , dar castigul era mai mare daca se contruiau primele variantele de mai sus .

dr4qul4

ce prioritizare. Trebuie lansate proiectele imediat ce avem SF-ul si documentatia de licitatie.
Ideal, ar fi ca pana la sfarsitul lui 2021 sa avem toate licitatiile lansate.
Si dupa..cum ne-o fi norocul.

Prioritizare faci cand ai mai multe facturi decat bani. Iar noi de 10 ani nu reusim sa luam toate fondurile de la UE.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

zuma80

Si sa speram ca la finalizarea Pl - Bz sa avem gata si A0.
Ieri la intoarcere spre Buc pe A1 waze ruta iesire la Bolintin Deal (km22 parca) si apoi prin Dragomiresti in DNCB sau Sabareni - DN7 - Chitila DNCB.
Pentru A6!

voicul

O recapitulare despre A7, dar nimic nou pentru cei care au urmarit topicul.

Soluție aplicată în premieră pe autostrada care va asigura legătura Capitalei cu județele din Moldova - VIDEO

https://www.digi24.ro/stiri/economie/digi-economic/solutie-aplicata-in-premiera-pe-autostrada-care-va-asigura-legatura-capitalei-cu-judetele-din-moldova-1387362

mirceaeliade

Interesant ca articolul da centura Bacaului la 85%

kumar

^ Si in ultima filmare facuta de API pe tot tronsonul era precizat procentul de  85%. Cam pe acolo sunt.

Bachus01

Sunt cam la aproximativ 85% , dar nu vad nicio sansa sa deschida anul acesta . Temperatura deja a scazut si nu cred ca este posibil in noiembrie - decembrie sa toarne beton si asfalt . Mai au de betonat alea 2 poduri de fier , ceva de lucru la terasament + de venit la nivel cu terasamentul la vreo 4-5 poduri/podete + maruntisurile (giratoriile de la nodul cu DN2G  , giratoriu cu E85  , giratoriu cu DN15 si lista continua) . Undeva pe la sfarsitul lui aprilie vad deschiderea .

Referitor la articolul Digi , sanse 5% sa vedem anul viitor demarata constructia pe vreun lot din A7 . E suficient sa vedem telenovela de pe A0 . Mai mult pe fiecare lot adjudecat vom vedea destule contestatii mai ales daca o sa fie 70% din ofertanti din Turcia sau China.

danpandrea

Gabriel Budescu, directorul Direcției Tehnice din CNAIR: "Cel mai avansat este Ploiești-Buzău. Studiile geo-tehnice au trecut de 80%. Nu ne facem neapărat un țel din asta. Vrem să avem un proiect matur. Acum pe 7 noiembrie prestatorul trebuie să ne predea studiul de fezabilitate". sursa.

Sunt șanse ca luna viitoare să vedem planșe actualizate ale traseului, incluzând aici relocarea nodului de la Mizil și apariția celui nou de pe DJ203C?

Bachus01

Abia se preda studiul de fezabilitate . Mai avem pana la PT , AM + altele :lolz:

Mai devreme de martie nu vedem nicio licitatie

cove_adrian

Cu toate presiunea (inclusiv politica si civica) A7 nu avanseaza in ritmul preconizat.
Consitrans si Acciona se plang ca nu pot executa studiile geotehnice fiind "afectati" de lipsa forezelor. Si cand imi aduc aminte cum se promitea in sedintele operative ca "vom avea pana la 7 foreze in teren" imi vine sa...
Nu mai zic de cate foreze au previzionat in oferta lor tehnica ce a condus catre castigarea licitatiei.
Termenul contractual (mai 2021/iunie 2021 respectiv aug 2021) le permite inca sa isi onoreze angajamentele. Insa cand esti de abia la 43 % cu studiile geotehnice pe Buzau-Focsani si iarna e destul de aproape si de abia s-au depus documentele la ANPM pt procedura de mediu, tare ma tem ca vom avea si adition(ale) nr. 02. Pe toate cele 4 loturi.
Desi s-au initiat discutiile cu ANPM si s-au efectuat chiar vizite pe amplasament, procedura de mediu este una energofaga si complexa, cel putin pe Bz-Focsani, Focsani-Bacau si Bacau-Pascani.
Tare ma tem ca ne ducem cu acest proiect spre final de 2021.
Sa speram ca vom avea OIL la inceputul saptamanii viitoare (asa cum s-a promis) si pe Pascani-Suceava si Suceava-Siret.
Macar anul 2021 sa fie anul proiectarii pentru toate loturile din A7. 
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

voicul

Nu inteleg: cine i-a afectat de lipsa forezelor? Sunt 3 in Romania si gata?

Bachus01

Mama lor de foreze , SF + PT il fac pe bani nu in scopuri umanitare . Este atat de greu de cumparat cateva foreze noi sau sh ? Astea deja sunt povesti de adormit copii dar vad ca la CNAIR tine . Exact ca si cum ar spune Fan Courier "au crescut numarul coletelor dar nu le livram ca nu avem masini" .  :bash: :bash:

florin74

La nivel de proiectare suntem praf. Sunt mai rau decat Aktor si Pizzarotti la un loc. Daca la executie cat de cat mai sunt firme care misca, aici e jale
Au ramas pe piata alde Hanganu si Search (Un cvasi oligopol), care tot timpul au fost mana mana cu cine a trebuit din CNAIR.
Din cate am inteles, se merge pe copy-paste, se dau solutii nefundamentate, supradimensionate...

^Au declarat aceleasi foreze in 7 contracte....

dr4qul4

Si nu-i pot penaliza pt lipsa forezelor?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Pai si cu ce ajuta ca-i penalizeaza? Iar incepem cu pedepse. Chiar nu intelegem ca nici la copii, si evident nici aici, nu ajuta sistemul de dat in cap la orice greseala ? De gasit solutii nu ati auzit?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.