Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 26 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Asumarea e o pasăre foarte rară în spațiul carpato-danubiano-pontic.

L.E. Btw, s-au făcut puțin de râs cu vizita asta, fix în săptămâna liberă UMB, când nu a fost nimeni pe șantier (poze cu utilajele parcate).

hefaistos

Având în vedere ca ministrul și-a asumat politic deschiderea tronsonului de autostrada, șefa CNAIR s-a dus sa vadă dacă și constructorul promite ceva. Ce au discutat e interesant. Eu bag mana în foc de un lucru. Umbrarescu nu a făcut promisiuni deșarte pentru ca e oricum cu un an înainte cu lucrările și de asemenea are un blazon de aparat, pentru ca vrea sa mai facă afaceri pe aici mult timp.
Chestia cu săptămâna de pauza e discutabila. Ca PR nu e un succes. Ca discuții de lucru poate fi un avantaj.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

voicul

Parca nu ati auzit sa se zica ce e bine de catre politicieni ...
Daca trebuie si un expert ca sa dea si mai bine politicianul ... hai sa gasim unul.

Eu stiu ca si partea de V a fost terminata pana la 31 Decembrie 2019, dar tot prin mai s-a finalizat.

Mai stiu si astia din API cate una alta si mai sunt doar 2 luni pana la final de an.

JUVENTUS_1

#5043
         Intrucat am observat ca unii membrii ai forumului (printre care si "legende"  :yikes:), in continuare nu inteleg mesajul transmis acum cateva postari anterioare (desi am explicat "babeste" în mai multe rânduri) si fac confuzii atunci cand discutam de pariuri, ma simt nevoit sa revin cu unele precizari privind predictiile facute in postarile anterioare!
         Am constatat (cu stupoare) ca unii membrii ai forumului, "specialisti" in pariuri :lol:, nu fac diferenta intre notiunea de "predictie" si cea de "pariu"!
        Am explicat in detaliu ce reprezinta acea data, estimata de mine (01.05.2021), nu reprezinta un pariu, ci o predictie, pentru finalizarea lucrarilor (cu estimarea inaugării centurii dupa ora 24.00 a zilei respective)... de fapt darea in circulalie a intregii centuri.

        Vreau sa fac unele precizari pentru a intelege toata lumea diferentele intre cele doua  cuvinte :
       1. PARÍU, pariuri, s. n. 1. Convenție prin care fiecare dintre persoanele care susțin lucruri contrare într-o dispută se obligă să ofere o compensație materială celui care se va dovedi că are dreptate; rămășag, prinsoare. 2. Joc de noroc, în special la cursele de cai, constând dintr-o miză care dă dreptul participantului câștigător la o cotă din totalul sumelor mizate de cei care au pierdut. – Din fr. pari, (sursa: DEX '98)
     2. PREDÍCȚIE, sf...1 Prevestire. 2 Operație rațională de anticipare a unui eveniment sau fenomen Si: previziune. 3 Presentiment. (sursa: MDA2)
     
          Predictia mea a fost ca centura se va deschide in una din zilele de dupa data de 01.05.2021......unii au inteles ca pun la pariuri 50%...din ce suma? :lol: Daca e vorba de pariuri, accept...fac cu oricine, insa negociem detaliile in functie de stadiul lucrărilor executate la urmatoarea pauza saptamanala.
       
        Cu toate astea, observ ca vorba aia batraneasca "multi vad, putini pricep, multi aud, putini inteleg" inca isi are rostul uneori!  :(

       Mi-as dori ca acest post sa reprezinte un drept la replica si sa nu fie sters de administratori!

         Multumesc!

P.S. "Pasărea în cuibul său nu piere!"
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

vancouver

#5044
Trebuie sa intelegeti ca in constructii exista 2 feluri de termene:
- dorite = posibile tehnic in conditii ideale
- asumate = conform unor hartii

UMB vorbeste de termene dorite. De ce insa termenele dorite de regula nu se realizeaza? Pentru ca ele sunt facute plecand de la premize teoretice, bazata pe trecut. In trecut am reusit la o cladire de locuinte sa fac un etaj in 2 saptamani? Da. Atunci la 5 etaje programez 10 saptamani.

Acest mod de lucru este foarte bun pentru a obtine PRODUCTIVITATEA MAXIMA = bani pentru firme. Presiune pe ingineri si muncitori, ceva de genul: uite altii au reusit. Ar fi grav sa se faca altfel, pentru ca orice timpi de rezerva inclusi vor duce la lâncezeala si deci pierderi financiare.

Doar ca folosirea celor mai bune performante din trecut are cateva * (asterixuri) de care un om normal tine seama (si un sef idiot nu tine seama si ii cearta aiurea pe cei din subordine):
1*. Deseori performantele anterioare nu se obtin la prima operatiune de un tip, ci doar dupa ce oamenii isi intra in mana (se perfectioneza), cunosc planurile etc. In exemplul cu blocul de 5 etaje, e clar ca la parter o sa dureze 3-4 saptamani, la primul etaj 2,5 sapt si abia de la etajul 2 probabil se va intra in ritmul ideal de 2 sapt/etaj.
2*. Factorul uman: nu toti oamenii sunt la fel, iar in constructii factorul uman are un rol enorm. Fiind multa manopera, pot exista greseli si viteze diferite.
3*. Factori externi: vremea, livrari intarziate, etc...

Dar atentie si ma repet: este foarte bine si util sa se faca un calendar foarte strans, pe baza experientei ideale din trecut. Aceaste este ȚINTA.


Termenele asumate (oficial) sunt cu totul altceva. Deseori asumarea este facuta politic, de non-ingineri. Posibil sa se asume termene si mai stranse decat cele din calendarul tehnic posibil. O firma serioasa de obicei nu o face, ci adauga invers, rezerve. Dar cu rezerve poti pierde licitatii, deci e cu dus - intors.


Acum, revenind la UMB: ei intern au acel calendar tehnic-posibil, adaptat la capacitatea lor. Deci extrem de strans. Acela este calendarul care spune ca in decembrie pot fi gata. Si exprimarea e corecta: pot fi gata, cu 1*, 2* si 3*.

Deci inca o data: E BINE CA EXISTA UN CALENDAR STRANS, IDEAL. E OK SI NIMIC DE CRITICAT DACA NU VA FI RESPECTAT 100%.

Nu este ok ceea ce multi isi doresc pe forum: daca s-a spus o data anume, atunci sa fie respectata, altfel demisia, etc...  este un stil de gandire defectuos, sustinut si de presa. Trebuie sa acceptati ca poate sa existe un calendar dorit si ca este posibil sa nu se respecte 100%, iar cand cineva depune eforturi si lucreaza precum UMB, nu e nimeni de criticat: nici UMB, nici CNAIR.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.



voicul

#5047
Pentru cine a ramas ca e gata A7 in 2 luni, nu stiu cum propun ei terminarea pod-ului peste canal Bistrița in asa scurt timp.

2 luni daca e si vreme buna, ca deja in B (300 de km mai S) sunt 3 grade noaptea.

Nu zic nimic de zona asta:


lim

#5048
Era bine dacă podul peste autostradă, de la acest nod(A7-DN 2F), era prevăzut și cu trotuare, pe o parte și cealaltă și cu scări de urcare/coborâre, la capetele podului, pentru a facilita traversarea pietonală a oamenilor, dintr-o parte într-alta .

hefaistos

Podul de mai sus nu e pe A7. E pe portiunea de vest a centurii.
Cei drept e cel de la Rusi Ciutea, care mai are niste etape critice pe parcurs: predale, armare si turnare, etc. Cam multe pentru 8 saptamani. Dar d-aia se cheama pariu (risc, viata palpitanta). Daca ziceam ca e gata la 30 noiembrie 2021... 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

paullie

Se vede ceva reducere de trafic de când au deschis bratul vestic?

LauR

Da, se vede.
Mulți folosesc brațul vestic (inclusiv eu, venind dinspre Moinești). Cei care merg sau vin de la Onești, Moinești, Piatra Neamț etc., preferă Centura (și multe tiruri, care aglomerau intrarea în oraș).
Sa nu vă mai zic câte amenzi s-au dat pe acea porțiune, unde mulți uită ca 90 e limita de viteza, nu 130.

pasadia

Tu, dinspre Moinești venind, preferi brațul nou deschis pentru a merge către București? Adică e mai bine așa decât prin Onești -Adjud?

LauR

@pasadia, da (dar nu chiar din oraș, mai spre Bacău puțin)
Moinești - Bacău a fost recent asfaltat. Sunt mai mulți km intradevar, dar drumul este foarte bun. Ca și timp, fac cam la fel ca și prin Onești.

Bachus01

Google Maps deja ruteaza pe bratul deschis daca vii din partea de nord a orasului si vrei sa mergi spre sud .  Testat ajungi mult mai redepe . Nu ai semafoare , treceri , etc..

Referitor la A7 PL-BZ , saptmana trecuta am facut un drum Bacau - Bucuresti cu masina mica . La dus am mers pe Urziceni , stanga la Sindrilita dupa DNCB - Bragadiru . Plecat la 17 din Bacau ajuns la 21 la destinatie . La intors m-am enervat si am venit prin Bucuresti ,  A3  , am iesit de pe A3 cateva DJ-uri pana am ajuns la Mizil dupa oprire la OMV in Buzau ajuns acasa la 02:00 . 4 ore la dus , 4 ore la intors . Conditii de trafic cam la fel . Plusuri si minusuri pe ambele trasee . Dar cred ca odata cu finalizarea PL-BZ 60% din trafic pe acolo o va lua . Acum depinde si unde ai treaba in Bucuresti sau unde trebuie sa ajungi in caz de doar il ocolesti