Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 22 Guests are viewing this topic.

danpandrea

^
L1 Dumbrava - Mizil (DJ100C)
L2 Mizil (DJ100C) - Stâlpu (DJ203G) - aici nu avem nod
L3 Stâlpu (DJ203G) - DN2B

voicul

Le ia UMB pe toate si 3 si nu contaza ca nu e nod intre loturi  8)

horatiu.cosma

Noroc ca ne orientam dupa cifrele reale din teren, nu dupa aberatiile CESTRIN, ca altfel poate aveam emotii  :lol:.

slartibartfast

^^^
Tronsonul Mizil-Stâlpu de unul singur ar fi cvasiinutil oricum - localități rare și mici, DN1B drept, trafic relativ redus; importante sunt (1) porțiunea dinspre A3 prin care se integrează în rețeaua de autostrăzi, și (2) cea dinspre Buzău, care conectează mai multe drumuri și pe care (cel puțin între Buzău și Monteoru) DN2-DN1B e foarte aglomerat de obicei. Dacă se ajunge să se finalizeze unul din cele două loturi de la capete plus cel din mijloc, putem căuta soluții pentru deschidere parțială, dar nu ne va trebui mai mult de bretelele nodurilor de pe tronsonul rămas în urmă. Dacă le avem pe cele două de la capete și lipsește Mizil-Stâlpu, abia atunci va fi presiune pe DN1B și va deveni urgentă și cea din mijloc - dar nu va fi problema că nu avem noduri.

pelan87

Pe la jumatatea lotului din mijloc (Mizil - Stalpu) va fi un nod, cu DJ203C, se poate folosi in caz ca doar unul din capete va fi gata mult mai repede.

Primul lot pare, intr-adevar, cel mai util, dar daca nu s-ar lega de lotul urmator, cred ca ar sufoca DN1B intre Mizil si Buzau (ca sa nu mai zic de DJ100C de la A7 pana la Mizil), pentru ca mare parte din traficul de pe DN2 va alege sa foloseasca A7 si A3 in loc de DN2.

Lotul Stalpu - Buzau Est, de unul singur, nu aduce nicio utilitate pentru traficul Bucuresti - Moldova. Ar reprezenta doar o centura sudica pentru Buzau, pe directia Est - Vest, unde traficul nu e chiar asa mare (incomparabil cu Bucuresti - Moldova). Iar daca s-ar lega de lotul urmator, Mizil - Stalpu, tot nu ar aduce un mare plus pentru majoritatea traficului.

Dar lotul Mizil - Stalpu conectat la lotul dinspre A3 ar aduce un mare plus, in caz ca ultimul lot, cel de la Buzau, nu va fi gata in acelasi timp cu celelalte 2 loturi. In cazul acesta, ar ramane cam 20 km de mers pe DJ203C + DN1B, pana la DN2, din care vreo 4 km prin localitati + o trecere la nivel cu CF. Dar, cel putin pentru traficul usor, exista si alternativa de a iesi in DN2 la Cioranca, in cazul asta sunt 4 km in plus de mers pana la intersectia DN1B - DN2, dar se evita CF.


slartibartfast

A, uitasem de nodul acela suplimentar (pentru Pietroasele, probabil). Atunci în perspectivă e mult mai OK. Repet, sunt de acord că, în condițiile lipsei porțiunii din mijloc, se poate repeta sindromul Sebeș-Aiud/Margina-Holdea, ce-i drept, la scară ceva mai mică; spuneam doar că nu e ceva grav dacă rămâne un muzeu în așteptarea unuia din celelalte loturi.

Despre Buzău Est-Stâlpu: Ce e drept, pentru traficul București-Moldova, nu e de mare ajutor, decât în măsura în care degrevează porțiunea Hanul lui Țintă - centura Buzău de o parte din trafic. Pe de altă parte, traficul Brăila - Ploiești nu e neglijabil, contribuie la aglomerarea lui DN1B, care rezistă binișor doar pentru că (așa cum spuneam) este foarte drept și are puține localități în zona lui de 1+1. Traficul greu de pe ruta asta are un traseu încâlcit acolo: trebuie să intre în Buzău, să treacă prin zona industrială a orașului (cu orele ei de vârf), să iasă spre Urziceni, apoi să întoarcă la Spătaru pe DN2 spre nord până la Hanul lui Țintă unde începe DN1B: pentru șoferii de tir de pe ruta asta câștigul de timp dat de porțiunea aia de autostradă ar fi semnificativ. Chiar și traficul ușor pe direcția asta, deși are o rută mai simplă, tot trebuie să intre în oraș. Nu vorbesc că pe DN1B mai este și traficul local Buzău-Merei/Monteoru, inclusiv cu autobuze, care încurcă destul de rău, iar autostrada, așa cum e ea gândită, chiar ar separa traficul local de cel de tranzit.

hefaistos

Dacă vreți sa visam frumos eu am alta viziune privind dinspre Bucuresti.
Pana la Buzău exista doua variante mari: prin Ploiesti și prin Urziceni. Varianta Ploiești e avident mult mai lunga. Asa ca atâta timp cât traseul nu va fi complet, sa se compenseze lungimea prin viteza, A7 nu va atrage trafic semnificativ.
Coborând cu picioarele pe pământ, sa vedem noi contractele atribuite și semnate, vorbim după de calendar. Repet optimist deschiderile sunt undeva prin 2024.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

slartibartfast

Pe hartă, București, Ploiești (de fapt, Dumbrava, unde va fi nodul A3/A7), Buzău și Urziceni sunt aproximativ colțurile unui romb, așa că depinde mult din ce parte a Bucureștiului privești. Din centru, nu cred că diferența de distanță ar fi semnificativă, iar siguranța și confortul unei autostrăzi, chiar și parțiale, trage mult înspre A7. Dinspre vest, A7 e cea mai bună variantă. Doar din est și sud-est, un DN2 făcut 2+1 și degrevat de mare parte din traficul greu, ar rămâne (sau ar redeveni) o variantă acceptabilă.

panzer

Ideal ar fi fost ca Ploiesti Buzau sa includa si podul peste rau cu descarcare partiala in DN2 dupa Maracineni. S-a mai discutat. Nu-i bai. Aia e.

In configuratia actuala toti vor folosi nodul de la Spataru si vor continua pe DN2, Centura BZ, podul vechi de la Maracineni. Nimeni nu se va duce in DN2B si apoi prin sud pe podul de la Vadul Pasii - daca va fi gata inaintea A7-ului.

Pentru cei care vor folosi DN2 in locul A7: o sa faca asta pana se trezesc cu un bizon in fata pe DN2 cum am patit eu saptamanile trecute. Apoi aleg autostrada.

horatiu.cosma

Deja waze rutează de multe ori pe A3 și DN1B, mai ales de când e deschis A3 până în Petricani. Cu atât mai mult după ce va fi gata A7 până la Spătaru.

dr4qul4

Waze-ul va muta rutarea imediat ce va fi gata primul lot dinspre Ploiesti.  Cand va fi gata pana la Spataru, nici din Afumati nu va fi mai rapid pe DN2.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pelan87

Total de acord, Waze ruteaza deja din ce in ce mai mult pe A3 - DN1B, iar traficul pe DJ100B si DJ100C a crescut considerabil fata de acum 2 ani, cand A3 se oprea in DNCB.

Chiar si distanta de la Metro Voluntari pana la intersectia DN1B - DN2 dintre Spataru si Buzau este doar cu vreo 8 km mai scurta pe DN2 decat pe DNCB - A3 - A7, cand va fi gata A7 pana la Spataru. Deci castigul de distanta nu va fi chiar asa mare, insa diferenta de timp va fi mult in favoarea rutei A3 - A7.

Cel mai problematic va fi sa intri pe A3 din Petricani (respectiv sa iesi de pe A3). Noroc ca se va face si A0, mai avem si DNCB, iar in felul asta traficul se va imparti pe mai multe directii.


LauR

#5037
Astăzi au fost pe șantier doamna director general, Mariana Ioniță, împreună cu secretarul de stat din cadrul Ministerului Fondurilor Europene, Carmen Moraru.
Mai multe detalii și video, în link-ul de mai jos:
https://www.facebook.com/watch/?v=1190083474725667


EDIT: Pentru o vizualizare mai bună a imaginilor din video-ul postat de CNAIR pe facebook, am pus pozele aici:  :D
Deme în acțiune! UMB își încarcă bateriile pentru următoarele săptămâni!  :cheers:
































CNAIR

hefaistos

Extras din știrea de mai sus:
"propunerea de calendar pe care și-a asumat-o antreprenorul"
Sa zicem ca sunt un pic curios.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alexV

limba de lemn.

daca e propunere nu e aprobata varianta finala.
daca e asumata de constructor nu inseamna ca e asumata de CNAIR.
si folosirea sintagmei "mai ales" e aiurea. Adica au adus-o pe dna Ionita de proasta pe santier, sa-i arate nimic ?!

nimicul din comunicarea de pe facebook e ca pariul de aici de pe forum de zilele trecute: pariez ca 50% se intampla ceva.  daca se intampla, multumiti-mi. daca nu se intampla, 'ce va uitati la mine?