News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 10 Guests are viewing this topic.

vancouver

Nu trebuie daramat nimic, doar un pic reconfigurat. Breteaua actuala de legatura va fi parte a viitorului nod. Si la sud, si la nord.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

@tavi_gg,
in general se recomanda sa citesti minimum 20-30 de pagini in urma. In 95% din cazuri vei gasi raspunsul, chiar discutat si ras-discutat.

@horatiu.cosma
colegul este nou, dar intrebarea este legitima pentru oricine vede pentru prima data centura Bacau...

Mai frate, nu este ca si cand NU s-ar fi stiut ca A7 va continua si spre nord, si spre sud.
De ce naiba nu au bagat nodurile in contract? Doar asa, ca sa aiba motiv sa bage tot felul de restictii cand vor fi facute nodurile respective? (Si este clar ca vor fi restrictii, poate chiar inchideri de trafic, chiar daca va fi doar "un pic reconfigurat" - ce eufemism, vancouver...)

Eu stiu o vorba veche, este mai ieftin (si mai rapid) sa faci un lucru bun din prima decat sa il "peticesti"/"reconfigurezi".
(Sa ne uitam la A3 Ungheni - da, asa trebuie sa se termine o autostrada care urmeaza sa fie continuata...)
Ca nu este vorba despre "nu stim de unde vine si incotro pleaca"... Sau ca nu am sti profilul bretelelor... 

Cum era vorba cu scumpitul/ieftinitul la faina si tarate?!... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

La momentul respectiv nu cred ca era asteptata prea curand continuarea. Intre timp s-a schimbat culoarea guvernului, la colt sta o criza economica serioasa, iar cetatenii din Moldova si-au facut 2 asociatii vocale si cu tractiune. S-au mai schimbat planurile. Dar chiar si asa continuarea este peste niste ani.
Daca era un plan de continuare, acum ar fi trebuit sa avem castigatori pt Bacau - Roman si Bacau - Adjud... nu ma abtin sa visez in public... :))
Cont (aproape) inactiv.

hvm

^
Aici nu sunt deacord ca nu se asteptau prea curand. Sa luam exemplu intersectiei din Ungaria pe M3 catre Satu Mare. Se stia din start ca cel putin 10-15 ani acolo nu o sa fie nimic nou sub soare. Si totusi a fost facuta o intersectia ca si cand urmatorul lot e deja pe drum.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

yetiman

 :D @TibiV : Ai perfecta dreptate. Dar ce te faci daca vin "prietenii tai" de la Curtea De Conturi si spun ca s-au aruncat banii pe un nod care nu va fi folosit decat peste ani.....  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Îi trimiti înapoi la școală, să recupereze niste cursuri de matematica, logica și economie.

danutzu_1069

#4986
N-am eu chef sa pun doua exemple de la turci.. Un nod de pe centura Ankara, nod T facut cu multi ani in urma pentru o autostrada care sa plece spre sud, ei bine acu s-a facut autostrada, si nodul a fost demolat, si facut unul clover leaf....
Si inca un exemplu de pe centura Bursa, O5, nu pleaca de unde se termina centura, desi asa a fost prevazut initial ci pleaca un pic mai la nord, cu un nod nou....

Deci, unde este problema sa faci nodul cum trebuie? Mai devreme saumai tarziu avea sa se faca si restul de A7...

Hercule

^^ Exemplul Ungariei nu e concludent. La nodul M4/M35 nu e construit nici macar un metru suplimentar, exact ca la centura Bacau.
Deșteaptă-te române!

tonică

Noduri? Apai eu țin minte ca la începuturile proiectării, înainte de era noastră și de orice licitații nici nu se punea în discuție ca fiind autostrada iar mai apoi discuția se purta la nivel de " s-o facem drum expres, half profil". Ce noduri când proiectul se voia "într-un picior"? Dar nu cred sa fie o asa mare problema, deja avem ex. Umb de la Soimus, apoi ce vor face Porr la Sibiu, nu e o drama. Drama va fi dacă nu vom îmbătrâni sperând la continuarea pentru care vor fi necesare nodurile. 🧙‍♂️

hefaistos

In primul rand fata de cei ce se agita sa dea termene in martie mai iulie anul viitor cu 50%, eu tin sa reiterz ca pariul meu este pe decembrie 2020 (zarca ziua a 20-a din luna)
Chiar daca am mai sanse sa-l pierd. Dincolo de martie ne e cu poate, e cu sigur, cu exceptia cazului nei ierni teribile sa a unui covid si mai teribil. 
Probabil voi comparati UMB cu Pizzarotti sau cu Aktor, oamenii aia se misca in alt ritm.

Deci, imi mentin pariul cu partea de centura Est intre DN2 (spre Focsani) si DN2F (spre Vaslui) desi pare ca UMB vrea sa le termine cu totul. 
Sansele de a castiga mi le estimez singur la 30%. Punctul critic este podul metalic. Si, da mai sunt multe detalii mancatoare de timp, pe aproape tot traseul.
 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

hvm

@Hercule:
Eu nu ma refer la M3 cu M35 spre Debrezen. Ci la M3 spre Petea/Satu Mare. Acu 7 ani cand am trecut prima data pe acolo arata la fel ca si anul trecut. Daca nu ma insel atunci era deschis de aprox 1 an. Sa zicem proiectul de prin 2010 sau mai devreme. Si din cate stiu planul pentru un DX spre Satul Mare va fi in probabil urmatorii 5 - 10 ani. Depinde cum ne miscam noi. Si nu vad sa ne miscam prea bine.



Si arata cam asa



Powered by API/PUM imgur uploader

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Allex

Ce accident nasol era sa prinda drona la 12:42. Ma mir ca nu a observat nimeni pana acum..
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Hercule35

Filmarea e cam pe 2X, nu era chiar asa aproape un accident ..

Hercule

@hvm: stiu la ce te-ai referit, doar ai scris clar in mesajul tau ca e vorba de A3 langa Őr. Ti-am dat doar un contraexemplu, pentru ca si in Ungaria se fac lucrurile ca la noi: odata cu cap viitor, odata fara.
Deșteaptă-te române!

Raducu Popa

Asta-i de prin iulie...colegi de nedespartit sau asta e stilul?  :lol: