Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 26 Guests are viewing this topic.

pelan87

@ultrasbz
Referitor la nodul A3-A7:
Daca maresti poza cu nodul suficient de mult, se vad niste linii de demarcatie ale benzilor si par a fi cate 2 benzi.
De asemenea, latimea bretelelor unidirectionale se vede ca e mai mare decat latimea acelui drum comunal care supratraverseaza A3 si care are 2 benzi / sens (ce-i drept, mai inguste).
In plus, latimea totala a celor 2 bretele bidirectionale care supratraverseaza A3 este cam aceeasi cu latimea corpului autostrazii care merge spre Buzau.

Acum, daca trebuie luata de buna aceasta poza, adica daca exact asa va arata si in proiect sau nu, insa strict din poza, eu zic ca sunt 2 benzi pe fiecare bretea acolo. Sper sa nu ma insel!

danpandrea

Împărțire ciudată a loturilor 2 și 3, având în vedere că la Stâlpu nu există nod. Deci o șansă în plus de loturi muzeu. Puteau s-o aranjeze elegant astfel:

1. A7 - DJ 100C (Mizil): ~21km
2. DJ 100C (Mizil) - DJ 203C (Clondiru - Pietroasele): ~18km
3. DJ 203C - DN2B (Buzău): ~22km

Totodată rămân uimit de încăpățânarea de a face o treflă la nodul DN1D și de lipsa de curaj de a face un nod A3/A7 mai inteligent...

horatiu.cosma

Cică ar vrea să provizioneze la licitație niște noduri provizorii suplimentare în caz că apar premisele unor loturi muzeu. Nu îmi e clar cum o rezolvă din punct de vedere al exproprierilor suplimentare, mediu, Curtea de Conturi, dar măcar e o intenție.

pasa_andrei

La nodul A3/A7 voiam sa vad si eu o banda de viteza pe directia A7-A3- Bucuresti care sa mi asigure minim 80 km/h. Asa o sa fie restrictie de 40 km/h chiar daca avem 2 benzi/sens.

horatiu.cosma

^
În caz că ți-a scăpat sinteza colegului pelan87, mai trec odată fraza relevantă despre viteza prin nodul A3-A7: "Nodul A3-A7 are o viteza de proiectare de 80 km/h."

Raducu Popa

#4940
 Nod rutier DN2F - DN2 Bogdan Voda

voicul

Avem 3 santiere cu organizare super: UMB, PORR si Strabag (doar pe A3). Asteptam si pe Astaldi.

R@du +1  :cheers:

TibiV

Cred ca UMB-istilor de la gabioane le lipseste doar fantana de la Soimus...

:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

Mai, am numarat peste 30 de "furnicute" doar in filmarea asta. Basca restul utilajelor.
La gabioane care-i cota pariurilor? Inca se joaca, nu?  :lol:
R@du, ca de obicei  :cheers:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Dominik

Super filmare R@du ! Ti mai mare dragul sa-i vz pe cei de la UMB lucrand !  :popcorn:
You're in Steelers Country

RaduC

Din clipul lui @Radu de mai sus, pentru cine are ochi sa vadă:

* 15 bascule sunt încărcate cu asfalt, a 16-a fuge după finisor si a 17-a se odihnește
* băieții cu gabioanele sunt ca la armata
* conținutul de umezeală din terasament este adus la nivelul optim pentru o compactare eficienta cu două stropitoare: una pe trailer articulat, alta pe camion rigid
* compactarea materialului de umplutură peste țevile de drenaj median se face cu placa vibranta montata pe braț de excavator plus cilindru compactor când se ajunge la cota din jurul șanțului
* etc, etc, etc...

Doar din acest video, aceste detalii sunt dovada ca treaba se face "ca la carte" dar practica n-are cum sa nu fie generalizata. Bravo UMB si respect inginerilor care nu accepta "lasă mă, ca merge si așa". Mulțumim ca ne-ați adus normalitatea si ca ne-o serviți pe pâine!

johnny348

Cu pariurile la gabioane nu mai insista nimeni ... dupa o saptamana UMB a ajuns la jumatate. La Oarda pe A10 pare o lucrare eterna ... a inceput demult, demult si se va termina odata si-odata...

RaduG


naivu

Pasarelă pt pietoni; a mai scris pe forum dar nu mai știu unde.

RaduG

Mulțumesc. E cam in the middle of nowhere, nu era mai simplu să îi facă pasarelei de la DN2F niște trotuare pietonale?