News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

dorum


Raducu Popa

Pod peste Bistrita..azi UMB a avut liber.


Io

Vad filmare R@adu, intii dau like si dupa aia ma uit. Am zis!  :cheers:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

DanielG

Jos palaria Radu. Jos palaria Umb. 2 luni...  :) O:-)

Raducu Popa


horatiu.cosma

#4925
Pare că începe procedura de mediu pentru Ploiești-Buzău. Link cu anunțul public aici și cu memoriul de prezentare aici.

Europiu

Chestie care va dura (sau trebuie să dureze) un an, ziceți voi?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ovicor

Inca un +1, R@du! Observ, cu satisfactie, ca la ambele capete ale viaductului, este loc de subtraversare intre culee si dig.

paulmare

^ Acolo in teorie e drum tehnologic,  pe unde trebuie să încapă un camion, daca doamne ferește trebuie consolidat digul la vreo inundație, nu poți aduce materiale cu pluta prin apa, sau cu Andreea Marin cu elicopterul armatei.
Doar 🍕 a putut face altfel pe ST1, cred că au o "relație specială" cu Apele Române

pelan87

@horatiu.cosma Multumim pentru informatie!

Am citit memoriul de prezentare pentru Ploiesti - Buzau, si as dori sa postez mai jos cateva informatii care mie mi s-au parut interesante / utile de pus pe forum, astfel:

A7 Ploiesti - Buzau va fi impartita in 3 tronsoane:
Tronsonul 1: Dumbrava - Mizil (sunt informatii care se contrazic, intr-un loc scrie ca acest tronson are 20,5 km, caz in care NU ar include nodul Mizil - DJ100C, in alt loc scrie ca are 21 km si ca ar include nodul... documentatie matura, ce sa mai zicem...)
Tronsonul 2: Mizil - Stalpu, 28,3 km (sau 28,8 km, vezi pct precedent)
Tronsonul 3: Stalpu - Buzau Est, 13,9 km

Nodul A3-A7 are o viteza de proiectare de 80 km/h. Lucrul cel mai important este ca, din planse, rezulta ca nodul are bretele cu separare de sens si 2 benzi pe sens.

Nodul de la Mizil o sa fie pe DJ100C (asa cum ar fi normal, zic eu, si nu pe DJ102H, asa cum aparea in plansa publicata de CNAIR acum ceva timp).

A aparut un nou nod rutier, la intersectia cu DJ203C.

Nodurile cu DN1D si DN2 vor fi de tip trefla, asa cum se stia deja (dar complet inutila trefla pentru DN1D, dupa parerea mea). In schimb, nodul cu DN2B va fi semi-trefla, desi DN2B are un trafic semnificativ mai mare decat DN1D.

In concluzie, vor fi 6 noduri de facut pe Ploiesti - Buzau (cele 2 din capete + inca 4 intre ele), deci 6 noduri in 63 km. O fi bine, o fi rau?

Vom avea un spatiu de servicii S1 la km 28+400 si un spatiu S3 la km 58+400. Vor fi si 2 CIC-uri, la nodul cu DN1D si cu DN2.

O informatie interesanta cu privire la perdelele forestiere:

"Avand in vedere gradul de înzăpezire al zonei şi intensitatea vânturilor care provoacă inzapezirea, in lungul autostrăzii au fost propuse perdele forestiere tip parazăpezi adaptate zonei.
Perdelele forestiere tip parazăpezi, pentru care au fost estimate costurile si prezentate in cadrul AMC1 – Capitolul Costuri, vor fi de tip perdele total acumulatoare de zăpadă, late si dese, având ca scop acumularea întregii cantităţi de zăpadă în interiorul lor, funcţionând singure ca obstacol în acţiunea de acumulare a zăpezii.
Speciile de arbori ce vor alcatui perdelele forestiere se vor selecta in functie de tipul solului si conditiile locale.
Perdelele forestiere propuse vor avea o latime de 30 m şi se vor amplasa pe partea stanga a autostrazii, pe toata lungimea acesteia."

Cifre interesante din proiect:
- Sapatura in debleuri = 20.000 mc
- Pamant pentru umplutura in rambleu = 6.570.720 mc (traiasca gropile de imprumut, vor fi 13 la numar, pe tot traseul)
- Decapare pamant vegetal = 1.252.350 mc
- Necesar mixturi asfaltice ~ 1 milion tone

Perioada de execuţie estimată este de 36 de luni.

pelan87

#4930
Si o captura cu nodul A3-A7 (click pe imagine pt rezolutie mai mare):

Din aceasta imagine am dedus ca nodul are bretele cu sensuri separate si 2 benzi / sens, sper sa nu ma insel.



alexa_adrian2001

imi place ca au luat in calcul perdele forestiere din start. dar oare de ce doar pe partea stanga trebuie puse? ca asa bate de obicei vantul? si daca se schimba?

ultrasbz

1. Excelenta vestea cu perdelele forestiere. Nu sunt specialist, si nici mie nu mi-e clar de ce se pun numai pe o parte. Si care este partea "stanga" mai exact, inspre camp sau inspre deal?
2. Ma bucura ca a aparut si nodul din zona Pietroasele, asa cum propusesem in 2017.
3. Pentru nodul cu A3 este un semnal bun ca se incearca asigurarea vitezei de 80 km/h, insa din pacate, eu nu pot spune ca deduc din acea imagine ca bretelele vor avea doua benzi pe sens. Ar fi extraordinar, dar trebuie confirmat.

Ionutcatalin

#4933
^^ Pe stanga cum te duci sau cum vii? :lol: lasand gluma la o parte cred ca e vorba de partea stanga cum te duci spre Moldova, iarna predominant "bate" crivatul, un vant din est si nord est care produce "troienirea" zapezii.
https://ro.wikipedia.org/wiki/Criv%C4%83%C8%9B

pelan87

#4934
Sunt sigur ca e vorba de partea stanga cum vii pe sensul Ploiesti - Buzau, adica zona dinspre dealuri. Oricum, e cam nefericita exprimarea asta, ei probabil s-au gandit ca sensul in care "curge" autostrada este dinspre Ploiesti spre Buzau, asa cum o arata si denumirea.

Intr-adevar, de fiecare data cand au loc inzapeziri, vantul bate dintr-o singura directie. Sunt din zona si cunosc foarte bine specificul Crivatului, pe DN1B intre Ploiesti si Buzau mereu vantul bate dinspre dealuri si nu dinspre campie. Tocmai de aceea, si pe DN1B avem cateva perdele forestiere pe partea cu dealurile, de exemplu aici, aici, sau aici