Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

voicul

Mai intai sa se termine SF-urile si dupa sa se lanseze licitatiile si dupa multe altele si abia dupa se intra in santier.
Mai dureaza ceva.

electron

Foarte frumoasa filmarea, multumim. De joi (27) incep lucrarile de relocare pentru LEA 400kV. Se vad deja o parte din stalpi in teren.

Io

O-ncearca la incovoiere sau ce-i fac grinzii aleia?




Powered by API/PUM imgur uploader
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Io

Si be:)

Am mai vazut asta la UMB (parca doar la ei)  si am mai intrebat si eu si inca un coleg: peste beton se imprastie manual un praf ocru in strat subtire. Presupun ca are a face cu maturarea ("curing") betonului. Stie cineva ce e praful ala? 




Powered by API/PUM imgur uploader
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

alexV

^hidroizolatie smechera.

umbla vorba ca e de 4 ori mai scumpa decat membranele bituminoase clasice (vezi de ex la pizzarotti pe poduri), si e de 10 ori mai rapid de aplicat. e podul lung la UMB, ar fi durat mult prea mult sa lipeasca la parlitoare izolatia din smoala. o problema bineinteles inexistanta la pizzarotii, ei avand intre 1 si 3 ani sa hidroizoleze o structura.

pbh

#4655
"O-ncearca la incovoiere sau ce-i fac grinzii aleia?"
O streseaza :lol:
Stratul pus poate fi o amorsa epoxidica, care inlocuieste amorsa bituminoasa, pe care se pune un strat de cuart natural si inca un strat de amorsa. Peste amorsa se pune oricum hidroizolatia (membrana bituminoasa). Avantajul amorselor pe baza de rasina epoxidica fata de amorsele pe baza de bitum este aderenta mult mai buna la stratul de baza din beton al podului.
Dar strict din imagini, stratul pus peste betonul proaspat pare un start de protectie gen nisip/rumegus pentru ca betonul sa se mentina la umiditatea si temperatura optima. In una din filmarile anterioare am vazut ca il si udau.
Pe partea unde au terminat, se vede ca acest strat a fost indepartat si se "lustruieste"betonul...

ovicor

#4656
  Departe de a incuraja nerespectarea normelor de PM, sunt situatii cand, efectiv, n-au de ce sa-si  ancoreze centura. Ca sa fac trimitere la o expresie memorabila : "Dati-mi un punct in Univers, si ... ma agat de el!"

Io

:lol: Ah, perversiuni cu grinzi. De sus o streseaza si cei doi de jos o gidila.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

tom_sawyer

Avem contestatii pe Pascani-Suceava si Suceava-Siret?

Am vazut ca pe Ploiesti-Gaesti s-a semnat foarte repede cu Search de la anuntarea castigatorului.

Aici cum stam? pe 6 s-a finalizat evaluarea.

paulmare

#4659
^ nisip cuartos, daca tot au masa aia vibranta
ar fi interesat de filmat de aproape, cred ca e finisata placa de suprabetonare ca si o pardoseala de hala "elicopterizata", si dupa aia daca dau cu epoxidica care e scumpa ca naiba, betonul fiind "neted" consumul e mai mic 

Allex

La nodul Bacau Est (A7xDN2F) se circula pe bretelele nodului in vederea ridicarii terasamentului la pasajul DN2F peste A7.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

Oare termina mai repede rampele UMB decât Pizzarotti la Alba Nord  :lol:?

voicul

#4662
Baaa esti nebun, din Mai tot fuk autorizarea asta  :puke:  kre ca o sa avem autorizarea sa mergem si pe Marte dupa ce termina de strans toate hartiile.
Pana la urma la final se enerveaza si daca nu poate sa deschida un 1+1 in 3 luni, pana la final de an deschide TOT!

16 kilometri din Austostrada Moldovei, aproape gata. Când s-ar putea circula pe ei - VIDEO

"Aceasta este finalizată, urmează toate procedurile de recepție, de notificare a Comisiei Europene, pentru că noi nu putem să dăm în trafic un obiectiv finanțat din fonduri europene"


https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/16-kilometri-din-austostrada-moldovei-aproape-gata-cand-s-ar-putea-circula-pe-ei-1358324

Allex

 ^^:lol: :lol:

Eu zic ca da... dar poate avem surprize iar de la italieni... Au acceptat (pizzarii) provocarea cu pod peste Mures vs pod peste Bistrita si s-au mobilizat la hidroizolare & ... (sa vedem ce o mai urma pe acolo). Dar in mod cert UMB + Tehnostrade nu o vor lasa mai moale, dimpotriva pare ca au accelerat cu treaba si din ce am auzit au mai angajat oameni. (Tot cam atatia au ramas in santierul din Bacau doar ca o parte dintre cei vechi au plecat pe DX12. Plus ca a disparut si furnicarul de la grinzi odata cu liniile, iar acum ii vezi pe muncitori la lucru pe poduri si pasaje).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

laszlo.robert

#4664
Chiar dacă finalizează la Bacău în primăvara, UMB va avea nevoie de cel puțin dublu de angajați de anul viitor. Dacă vrea să mențină un ritm de lucru acceptabil pe șantierele ce se vor deschide anul viitor trebuie să califice noii angajați, care la început nu o să aibă acelaș  randament ca cei care au trecut prin câteva șantiere.  Relocarea resurselor în trei colțuri ale țării,  nu numai umane,ci și de utilaje și de logistică și formarea de diriginte de șantier va fi o provocare serioasă chiar și pentru Umbrarescu. Noile loturi vor fi foarte diverse cu metodologie de implementare care nu corespund între ele .Dacă  Cra-Pi este oarecum asemănătoare cu Centura Bacăului va fi foarte lungă ,mai ales dacă se adaugă și loturile 3,4. Lotul 4 din A0 este mai mult tehnic, iar centura Galați este asemănătoare cu ce au făcut la Rădăuți.  Însă pe 43 km din A3 vor avea de sapat,excavat si consolidat de le va ieși pe nas. Trebuie pusă la socoteală și faptul că de anul viitor vor incepe licitațiile de execuție pe restul de A7 unde UMB va fi "actor " cu rol principal.
Ps ,am scris actor nu Aktor.