Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Raducu Popa

De multe ori am auzit prin statie cand treceam prin zonele sensurilor giratorii, comentariile unora dintre soferii de camioane, cum ca partea carosabila in giratoriu trebuia mai lata.

Skynick

In general suntem deficitari la standardele astea de giratorii, intersectii si bretele.
De exemplu intrarile si iesirile de pe autostrada sunt facute la misto, pentru biciclete. Cel putin cele vechi de pe A2. In Germania sunt duble.


ghrt

^^Cred că vrei să critici raza giraţiei, deşi zici de numărul de benzi al bretelelor pe autostrăzi.
Cont (aproape) inactiv.

Raducu Popa

Furnicutele UMB lucrau azi de zor la podul peste Bistrita, sub supravegherea berzelor  :) :


Păun

@R@du Multumim de filmare, very nice work. Eu unul am numarat ca fiind peste 100 de muncitori doar pe pod. Frumos mod de a incheia seara.

Io

#4461
Radu, doar un +1 ca nu-i voie mai multe. Cu multumiri.
Constructorii, o intrebare: ce au pus peste betonul turnat pe pod, stratul acela beige galbui care pare a fi nisip? Si ce rol are? Cum protejeaza betonul?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

voicul

Peste canal e combinat: grinzi/betom + metal?

Europiu

O întrebare și de la mine: de ce avem îngustare fix la pod?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Dominik

^
Si eu m-am intrebat cum va fi acolo ? Unde se termina podul se va face o conexiunea care va pleca spre Focsani ? Avem o plansa cum va fi acolo ?

+1 R@du  :cheers:
You're in Steelers Country

pasa_andrei

Fix acolo autostrada continua inainte spre Focsani , drumul de legatura spre Bacau continua pe traseul actual.

DanielG


Europiu

Eu vă cred, dar cum pana ei de treabă va fi făcută joncțiunea? Iar cârpim la terasamente și cioplim bretele?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Fix după pod se termină A7 și începe breteaua 1+1 spre giratoriul cu DN2 Sud. Peste câțiva ani acolo vor lăți pe ambele părți, probabil niște mini-demolări pentru a face racordările transversale ale A7 și nodul denivelat definitiv spre giratoriul DN2 Sud.

Se mișcă foarte bine cu suprabetonarea la pod. Pe 23.06 erau suprabetonate 10 deschideri. După 2 săptămâni (și una liberă) au mai suprabetonat încă 12. Și normal până la urmă, când ai pe pod 100 de muncitori, cât Pizza și Aktor la un loc pe 41 de km. La o medie de o deschidere suprabetonată pe zi, restul de 38 le termină cam prin 10-15 septembrie. Dacă vin între timp pe deschiderile finalizate cu hidroizolație și asfalt, eu zic că până la finalul anului facem lista comparativă a rușinii "cum arată un pod de 1,2 km la UMB după 1,5 ani vs cum arată la unii podurile după 3-4 ani".

danielCD

Bravo, Radu! O încântare să urmăresc filmulețele tale.
E primul șantier pe care îl urmăresc de la început și mă bucur enorm că văd cum se apropie de final.
Tu și UMB-ul mi-ați făcut seara frumoasă!
👏👏👏