Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Dominik

R@du +1 pt filmare  :cheers: Credeam ca o rezolva toata luna asta, dc se asteapta pana in Septembrie pt sectiunea centrala ?
You're in Steelers Country

horatiu.cosma

Probabil abia atunci va fi gata de sudat tablierul respectiv.

danielCD

Aveți cumva un plan despre cum ar trebui să arate podul peste canalul Letea? Nu am studii tehnice dar întreb, pentru sudarea deschiderii principale peste canal e nevoie de un rând de pile provizorii care trebuie montate în albie sau se pot suda și cu macaraua ținând sarcina suficient timp pentru sudare. In situația a două, având în vedere că grinzile metalice se fabrică acolo și cred că deja sunt produse, cel puțin pe bucăți, poate ne putem aștepta ca jumătate din grinda metalică principală să fie montată până la sfârșitul lunii iulie, urmând să repete operațiunea în august pe brațul nordic.

alexV

#4413
^^
Horatiu are de obicei informatii bune, din santier. Cand zice de luna septembrie, sunt 90% sanse sa fie chiar asa, si 0.05% sanse sa fie "până la sfârșitul lunii iulie, urmând să repete operațiunea în august" :)

Daca luam ca reper poduri similare de autostrada facute recent la noi, nu va fi nevoie de sprijin temporar in mijlocul canalului. Vezi A3 Astaldi, A10 Aktor (Retter) si altii.

Cei de la UMB au mare atentie la detalii, inclusiv estetice. Sa nu se vada negru iesind in afara zidului din gabioane  :D

horatiu.cosma

Da, pe toate șantierele lor am rămas mască la unele detalii. Am impresia că sunt niște doamne "în umbră" în conducerea UMB, altfel nu îmi explic de unde atâta meticulozitate și atenție  :lol:. Mersi Alex pentru sprijin. Eu nu mai insist de ceva timp, mă rezum doar la a prezenta informația. Cine vede și înțelege bine, cine nu, asta e.

Europiu

^ Să nu uităm că Umbrărescu însuși a fost croitor cândva. Și acolo contează detaliile :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

danielCD

^^
🙋Experiența și informațiile la prima mână mereu vor prevala. Așa cum, fără ele, sunt normale un entuziasm și o așteptare mai puțin realistă a ce se va întâmpla. E cumva un proces normal prin care se trece. Poate ar fi fără farmec dacă nu ne-am proiecta și niște așteptări mai puțin reale. Recunosc, îmi doresc să văd acest șantier închis anul ăsta, chiar și pe 31 decembrie, chiar dacă înțeleg că procentele sunt mai mult în favoarea lui 2021.

horatiu.cosma

Toată lumea (din moment ce e pe acest forum) are o anumită doză de entuziasm/naivitate/idealizare a realității că doar nu suntem roboți, însă e bine să o ajustăm în funcție de datele seci care vin pe parcurs, ca să nu rămânem prea departe de realitate. Și eu "visez" că poate până în septembrie UMB va fi gata cu podul mare și cu podurile mici cu grinzi de beton și va putea să se concentreze în toamnă doar pe structurile cu tablier metalic și poate poate termină. La fel cum "visam" că vor termina LD4 în 2018. Dacă nu termină anul ăsta, vor termina în primăvara viitoare și tot va fi foarte bine.

LauR

A fost actualizată Harta cu "Situația proiectelor de Infrastructură", iar stadiul fizic al lucrărilor a crescut cu încă 3%, ajungând la 66%.
Stadiul financiar a ramas același, 47,76%.


QuoteIndicativ   VARIANTA OCOLITOARE BACAU
Categorie   Variante ocolitoare proiecte în execuție
Rang   VARIANTA OCOLITOARE
Sector   BACAU
Lot   OBIECT 1: 0+000 -20+299,
OBIECT 2: 0+000 - 3+177
OBIECT 3: 0+000 -7+366
Lungime (km)   30.8
De la   0+000
Până la   30+842
Antreprenor   SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL
Data începerii   23.01.2019 - DATA DE INCEPERE PERIOADA DE PROIECTARE
08.03.2019 - DATA DE INCEPERE A LUCRARILOR IN BAZA AC 040/15.07.201503.07.2019 - DATA DE INCEPERE A LUCRARILOR IN BAZA AC 051/28.06.2019
Data finalizării   ESTIMAT TRIM I 2022
Stadiu fizic actual (procent)   66%
Stadiul financiar actual (procent)   47.76%
Valoare proiect   668.33 MIL. LEI FARA TVA
An deschidere (în folosință)   
Observații   CONTRACTUL DE PROIECTARE SI EXECUTIA VARIANTEI DE OCOLIRE BACAU A FOST SEMNAT IN DATA DE 07.01.2019.
DATA DE INCEPERE A PERIOADEI DE PROIECTARE ESTE 23.01.2019.
DATA DE INCEPERE A LUCRARILOR COMUNICATA DE INGINER CONFORM PREVEDERILOR CONTRACTUALE IN BAZA AC 040/15.07.2015 ESTE 08.03.2019.


Sursa: CNAIR

mike_85

Înțeleg ca e normal sa fie o diferența intre stadiul fizic si stadiul financiar, dar 20% nu e prea mult? E un semn ca nu sint bani?

voicul

Sau UMB nu a emis inca o factura, deci nu au cum sa trimita banii si in acest caz lucrurile sunt normale.

Mai important e ca se lucreaza (cu sau fara bani de la CNAIR).

horatiu.cosma

În general UMB emite calupuri mari. Ultima a fost 10% din contract, peste 80 de milioane. E bine că pot susține o astfel de diferență între fizic și financiar, înseamnă că au rezerve.

carutasul

când o să termine și o să factureze podul ăla... o să fie juma' din bugetul tării pe luna aia :)

horatiu.cosma

Foarte bine, să se miște banii, așa crește PIB-ul, mai ales când se rotesc în țară.

carutasul

nu mă deranjează, câtă vreme sunt bani munciți, era doar o observație că au o lucrare în desfășurare, care probabil e văzută ca un element unitar, deci "până nu e gata, nu e gata" vorba proverbului bulgăresc, deci nema factura... :)