Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

12 Members and 42 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#4050
@IosuaT: nu, nu sunt sanse. Abia in toamna asta/spre sfarsitul anului prin mai 2021 va fi predat SF+proiect catre CNAIR (durata initiala de 24 de luni a contractului a fost prelungita cu 6 luni), va mai trece un timp pana vor publica licitatia de construire in SEAP, licitatie care, sa speram, nu va dura mai mult de 1 an pana la incheierea contractului. Deci de abia in 2022 (optimist) utilaje in teren.

@Ionut: de ce se incearca Buzau-Focsani mai intai? nu e mai avansat contractul pe Ploiesti-Buzau (parca a fost semnat primul)? Nu e mai logic sa construiesti mai intai in prelungirea autostrazii existente? Plus se degreveaza DN2, care e mai aglomerat in zona Urziceni.

Ionut

Nu v-am zis de Buzău-Focsani?  :o
Inseamna ca am vrut dar am uitat. :lol:

Deci ideea e ca Buzau-Focșani poate fi livrat primul. Ca e traseul mai usor si Consitrans promite că se concentrează pe asta și livrează SF+PT in 2020. A3-Buzau e mai greu și nu ar fi gata în 2020. Ideea e de băgat la licitație de lucrări ceva cat mai repede. Cel puțin asta e planul actual din CNAIR.

De la plan la realitate e mult...

MihaiD

Logic ar fi licitarea acelui tronson care e gata dpdv al documentațiilor, indiferent care. Nu să așteptăm ,,strategic" finalizarea documentațiilor pe anumite tronsoane. Orice intră în finalizarea documentațiilor, licitație, evaluare și atribuire, mai ales dacă ajută absorbția de fonduri europene: să fie primit! Sunt constructori buni, inclusiv UMB, care ar putea începe la nivel de proiectare anul ăsta și execuție anul viitor tronsoane noi.

Ionut

Ah si mai e si argumentul politic ca mai incep niște km în Moldova. Da, stiu, Buzăul nu e in Moldova, sunt buzoian. :lol: Era mai logic si mai de efect A3-Buzau dar daca pot livra mai repede Buzau-Foscani eu sunt de acord... oriunde e bine de început pe culoarul asta.

Problema e ca nu cred ca poate livra Consitrans anul asta toată documentația... Ei zic multe dar nu ii vad în stare. Poate ma înșel. O fi si mândrie locală. Hanganu, șeful Consitrans, e moldovean din cate inteleg. Mariana Ioniță e focsaneanca.

Numai de ar livra ceva...

alexandru_m

#4054
Buzau-Focsani incepe de la Sud de Buzau, nu? Sau, mai pe scurt: Podul peste raul Buzau face parte din Buzau-Focsani? Daca da, pare logic sa se inceapa asa, de la Ploiesti la Buzau nu cred ca sunt lucrari atat de complexe (macar nu poduri sau viaducte).

Edit: am avut dubii, am verificat sinteza  :D Podul peste raul Buzau face parte din Buzau-Focsani.

Ionut

Podul peste Buzău face parte din Buzău-Focsani.

Uite traseele:
Ploiesti - Buzau


Buzau - Focsani


Focsani - Bacau


Bacau - Pascani

danpandrea

@Ionut:

În ce univers e mai ușor lotul Buzău-Focșani decât A3 - Buzău? Să înțeleg că podurile peste Buzău, Râmnic, Râmna, Milcov, plus cocoașa aia minunată (mă rog, dacă va mai rămâne) sunt mai ușor de făcut decât un pod peste Cricovul Sărat și nodul A3-A7? Plus că A3-Buzău este mai scurt cu 20 de kilometri, conform hărților. Se fumează chestii tari pe la CNAIR...

slartibartfast

@Ionut, din Buzău-Focșani în Moldova nu e decât bucata de la cocoașă spre nord. Cocoașa e chiar la intrarea în Moldova. :D

paullie

#4058
Si daca Mariana Ionita e focsaneanca ii place "cocoasa" aceea?

Ionut

^ N-ati inteles. E mai usor SF+PT, nu executia. La pod e copy-paste, mai mult sau mai putin.

Legat de cocoasa de la Focsani, Mariana Ionita este de acord cu API si contra cocoasa. Dar nu e suficient, deocamdata, doar ce vrea API si/sau Mariana Ionita. Mda.

dr4qul4

Cred ca trebuie cineva sa-i spuna lui Oprisan ca nu e ok cocoasa aia. Va ramane o pata de rusine pe imaginea Focsaniului.
Nu se va mai vorbi de "caru de la Caracal" ci de "cocoasa de la Focsani".
Toti moldovenii ii vor injura cand vor trece pe acolo.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ghrt

Chestia asta, cu graba proiectantului pe proiect Fidic Roşu, sună prost. Dacă ziceau că Focşani e mai aproape de Moldova era mai de înţeles.
Cont (aproape) inactiv.

vancouver

Nu mișcă nimic la Focșani fără știrea și acordul lui Oprisan. Fiți siguri ca este intenționată cocoașa. O demonstrație de forța. Pentru noi o demonstrație a imbecilității acestui om de ultima speța. Nimic nu o sa-l convingă sa schimbe lucrurile. Posibil proiectanții sa fi fost chiar amenintati subtil.

Eu nu glumeam când am propus acea varianta mai scurta și rapida mai spre Siret și mai departe de Focșani.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

naivu

Cineva ar trebui sa-i explice lui Oprisan si focsanenilor ca asta este un proiect NATIONAL si ca trebuie sa aleaga, fie va trece A7 printre Focsani si Mandresti si vor avea conexiunile cu A7 aproape de Focsani, fie A7 va ocoli Mandrestii dar nodurile vor fi ceva mai departe; nu le pot avea pe amandoua pe banii si timpul tuturor.
Focsaniul rezidential este la vest de E85/DN2; la est de DN2 sunt doar depozite; pretentia ca o autostrada pe mijlocul campului dintre DN2 si Mandresti va polua fonic Focsaniul este exagerata!

paullie

Buey deci Bz-Focsani se merge pe Fidic Rosu, iar Consitrans face si Sf si PT pe "repede-nainte"? Românii chiar n-au nici un cuvânt de spus?