Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

liviutatarus

Daramam casele oamenilor? Intre limitele acelea de intravilan sunt curti cu case! Expropriem terenurile fara constructii, asta da, dar unde deja exista case, nu cred ca ar fi o solutie buna! Nu incerc sa conving pe nimeni de nimic, eu am facut la pas toata zona si chiar nu ai pe unde s-o faci pe la est. Asta in cazul ca nu vor s-o faca suspendata! Dar nu cred ca avem bani de asa ceva. Din birou poti trage o linie dreapta, pe teren alta este situatia!

voicul

Mai e si A3 care intra de-a dreptul in B!
Mai e si A1 la Arad, care pur si simplu a rupt aeroportul fata de oras cu aceeasi distanta la care era si inainte, dar cu o trecere a masinilor pe o pasarela!
Si sa nu uitam ca mai e si "drobul de sare" care face ravagii de la Creanga.


Si cand mai zic ca "se rupe orasul" sa se intrebe: cum nu rupe DN2 orasul in 2, dar o autostrada situata 3 km mai spre E o face?

TibiV

liviutatarus este probabil focsanean...

Si nu vrea poluare/sectionarea orasului/disconfort/etc...

Ii dau dreptate.
Autostrada trebuie mutata la est de oras.
MULT mai la est. La cel putin 15-20 de minute distanta...

Nu este o nenorocire.
Eu stau in Bucuresti (vorba aia, este Capitala si "Buricul" autostrazilor...) iar cea mai apropiata autostrada (A2) este la 25 de minute (daca prind trafic decent) distanta de casa.
A1 si A3 "sar" bine spre 40-45 de minute, uneori chiar mai mult - depinde de ora si de ziua saptamanii...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

liviutatarus

Da, sunt din Focsani! Ma ocup cu masuratori topogeodezice! Pe la este este cel mai bine si REALIZABIL!

ultrasbz

Traseul la Focsani din Studiul de Prefezabilitate facut de Consitrans in 2003 o ia fix printre Focsani si Mandresti.


Ionut

#3905
Si acum a fost "studiata" varianta asta logica si fireasca intre Focșani și Mandresti dar cumva a fost aleasă cocoașa.

Aici, varianta rosie:


voicul

Acum m-am uitata mai atent pe imagine si observ ca diferenta intre drum drept si cocoasa este doar de 3km.
Cu verde se vede ca se unesc drumurile la 81 si ceva.
Cu rosu se unesc drumurile cam la 78.

Chiar asa mica e diferenta? Eu stiam de ceva gen 5km.

Ionut

Sunt cam 4 km. 4 și ceva. Uită-te mai bine.

horatiu.cosma


kek4la

Se foloseste impropriu termenul de cartier pentru Mandresti.
In fapt, sunt doua localitati distincte acolo: Mandresti-Munteni si Mandresti-Moldova, amandoua parte din municipiul Focsani.
De altfel au si coduri SIRUTA diferite de orasul Focsani:
http://www.123coduri.ro/cauta-in-baza-de-date-coduri-siruta.php?vcodg1=2&vcodg2=396&vcodg3=174744
Este falsa ideea ca se desparte orasul de un cartier al orasului. Nu cred ca a incercat cineva sa mearga pe jos din Focsani la Mandresti.

Pentru terenuri si cladiri aflate pe traseu exista intotdeauna exproprieri. Demolari de cladiri pentru autostrada au tot existat in Romania: Bogata si Barcanesti pe A3 imi vin in minte acum.
Si pe A7 la Bacau sunt cladiri demolate:


In precizarile facute de CNAIR dupa comunicatul API se vorbeste de doar doua imobile identificate pe traseul drept.
Chiar si cu autorizatii de constructie date tot primaria e de vina pentru ca stia de traseul autostrazii dar a dat autorizatii fara retinere. Se vede din propunerea de PUG din 2009 traseul autostrazii.
In plus, in zona de nord, unde intr-adevar constructiile facute deja sunt foarte aproape de traseul autostrazii, acesta nu a fost deviat.
A fost deviat in schimb din partea unde nu sunt constructii, din zona drumului catre Suraia si a baltii Mandrestiului.


carient

Pe traseul roșu , care poate fi considerat ca diametrul  cercului , al cărui semicerc e cocoșa, avem o măsură a diametrului de la km.73 la km.78, deci lungimea diametrului e de 5km. . Lungimea cercului=2piR, iar a semicercului, deci a cocoșei este  piR , unde R este raza cercului. Dacă facem raportul cocoașă /diametru avem  piR/2R , deci raportul este pi/2 deci 3,14/2=1,57.Prin urmare lungimea cocoașei este : lungimea diametrului x 1,57 ; deci lungimea cocoașei este 5 x 1,57=7,85 km. Rezultă prin urmare , că traseul cocoșei e mai mare cu circa 2, 85km decât traseul roșul.

paullie

LA fix @liviutatarus. Ce am propus eu mai devreme acum este evidentiat in detaliu cu alb pe poza de mai jos. Exact ce trebuie, exproprieri de cladiri minime cu ocolirea COMPLETA a canalului.



alexa_adrian2001

Cu riscul sa imi iau foarte multe dislike-uri:
- nu vrem noi cat mai multi kilometrii de autostrada?
- daca 'dragul nostru' CNAIR vrea sa faca asta de ce ne tot plangem?
- cand cocoasa va fii gata si vom calatorii pe acolo cu copii nostri, nu ar fi frumos sa avem ce le povestii?? 'uite dragul tati...se putea face mai scurt aceasta autostrada dar ... si incepeti povestile'
- Focsaniul deja a devenit prea renumit de cand cu toata povestea asta
- de o saptamana nu vad altceva pe acest thread decat 'focsani&cocoasa'

Daca si nemtii si altii au facut mici cocoase la autostrazile lor atunci noi de ce nu am face?

Un avantaj ar fi ca nefiind drept drumul o sa tina soferii treji fiind atenti la ditai curba! Deci vieti salvate!!!

In fine, sper sa se trezeasca CNAIR ul cat de repede...

dr4qul4

Eu am auzit ca va subventiona oprisan cei 4,3km extra (adica vreo 30 mil E), precum si combustibilul suplimentar consumat de toti cei care vor trece pe acolo in urmatorii 50 de ani.
Si nodurile rutiere sunt potentiale surse de accidente. Par cam multe la Focsani. Niciunul le-ar proteja viata si i-ar mentine in evul mediu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RaduC

^^De acord.

Eu am un exemplu din Irlanda unde s-a facut cocoasa pentru a nu merge cu autostrada prea aproape de Herghelia Nationala si alte herghelii aflate în zona (majoritatea aflate în proprietatea unor bogătani arabi) și astfel sa minimizeze poluarea fonica la care ar fi fost expuși caii cazați acolo.

Asadar, daca pentru cai se poate face cocoasa, de ce nu s-ar putea face pentru oameni?