Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 32 Guests are viewing this topic.

paullie

Dezbateri publice? Serios? Suntem cu capul deja? Daca "publicul" din Patrautii de Deal zice sa se faca tunel pe sub sat Consitrans sta "drepti"?

dr4qul4

Eu am trimis de acum o luna sau chiar 2, pe fb, catre MT si CNAIR imagini cu cocoasa si i-am intrebat daca ei chiar gireaza asemenea ineptie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Allex

Hai sa o facem publica cat inca se mai poate indrepta
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Lyvyoo

#3768
Fiind din Focsani originar, nu m-a lasat inima sa nu le scriu celor de la Ziarul de Vrancea. E posibil sa fie vorba de interese mari la mijloc legate de expansiunea imobiliara spre acele terenuri pe care le-ar fi putut strabate traseul 2 (drept), devreme ce zona initiala de expansiune imobiliara, spre Crangul Petresti, a fost taiata in doua de proiectul actual al autostrazii, ce trece in apropierea descarcarii pentru Focsani prin cea mai promitatoare zona de vile de langa Focsani. Deci a fost defavorizata o zona in favoarea alteia. Le-am recomandat sa scrie pe forum un raspuns, daca pot investiga mai departe. 


voicul

Oamenii astia cu interese locale ar trebui angajati de urgenta in CNAIR. Ei vad ca in 200 de ani o sa ajunga pe acolo case. Asta da viziune!
Nu zic ca nu e o directie de dezvoltare a orasului, dar se pare ca DN2 poate sa rupa orasul in 2, dar peste o pasarela nu pot sa treaca masinile.

Si in cazul actual cocoasa se putea indrepta si mentine traseul indepartat fata de oras - se mai castigau niste km asa.

paullie

A naiba expansiune imobiliara. Asa cum zice un coleg aici pe forum, supermetropola Focsani care creste, ca Fat Frumos, intr-un an cât creste Bucurestiul in 7.

Lyvyoo

Pentru siguranta ar trebui consultate planurile urbanistice pe acel teren care a fost evitat. Avem acces online la ele?

NGC

Trimiteti o cerere in baza Legii 544 / 2001 la MT si CNAIR si intrebati direct cum justifica alegerea traseului la Focsani si cum a putut fi influentat traseul de "altii". ;)
Gasiti model pentru cerere aici.

ovidiuionut

^^
Găsești pe site-ul primăriei.
https://www.focsani.info/pagina/urbanism

Pentru PUG-ul nou este depusă notificarea la ANPM din februarie. Nu știu cum a evoluat documentația după asta pt. că au apărut restricțiile.
sursa

Aici e o variantă de PUG din 2009 care nu a mai apucat să intre în vigoare.



Ionut

API pe Facebook

România mereu surprinzătoare vă prezintă astăzi autostrada cocoșată!

Da, ați citit bine. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere plănuiește să construiască o cocoașă pe Autostrada A7 lângă Focșani, probabil sub presiunea intereselor imobiliare locale, acoperindu-se oficial de prevederile PUG Focșani.

Toate pe... cocoașa contribuabililor și șoferilor care vor fi nevoiți să facă vreo 5 kilometri în plus, ocolind visele și planurile faraonice de dezvoltare ale edililor și băieților deștepți vrânceni.

Solicităm CNAIR să explice public anomalia din logica economică și inginerească, să detalieze cât ne-ar costa prostia și, înainte să fie prea târziu, să renunțe la idee și să proiecteze pentru toți românii una dintre cele mai importante investiții rutiere din Moldova!

Europiu

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Ionut,

Am o dilema... Intre :cheers:(pentru API) si :madwife: (pentru ei...)
(Whoever they are...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Lyvyoo

#3778
Am mai intrebat in stanga si in dreapta despre situatia de la Focsani si pana la un raspuns clar (am trimis o solicitare si catre CNAIR si catre ministrul dezvoltarii Stefan, focsanean) e foarte posibil ca motivatia cocoasei sa fi fost faptul ca Mandresti e considerat cartier al Focsaniului, chiar daca se afla la un mare camp distanta, iar zona Petresti, prin care s-a ales devierea, este sat ce apartine de comuna Vanatori. Cel putin ca acoperire de hartii suna binisor motivatia asta, adica sa o ia prin sate nu prin cartiere, chiar daca pe varianta actuala, A7/DX va trece la 500-1000m de Focsani in zona Petresti. Adica s-a evitat trecerea printr-un mare camp (varianta 2) ca sa se adopte trecerea la nici un km de zona de nord a orasului, destul de dezvoltata, prin mijlocul noilor dezvoltari periurbane ce duceau catre o zona metropolitana. Ceva nu se leaga... 

vancouver

#3779
Daca va uitati pe harta, la vest de Focsani este figurat canalul Siret-Bragan (care este sapat de pe vremea lu nea nicu, dar nu este functional). Acest canal, in mod evident, nu poate sa urce si sa coboare, deci urmeaza o panta foarte lina. Terenul pe care trece este mereu in mijlocul campului. De ce nu se face autostrada pe acolo?



Avantaje:
- intersectie directa cu DN2 posibila la sud de Golesti
- intersectie directa cu DN2D cu acces rapid in oras la nord
- se evita bucla Mandresti

Zona cea mai aglomerata este pe drumul Focsani-Campineanca (DJ205S), dar exista un culoar fara daramarea nici unei case:

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.