Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 29 Guests are viewing this topic.

Raducu Popa

Da, ajuta mult. Pe cei care vin dinspre Piatra Neamt, si nu sunt putini. Plus traficul dinspre Onesti sau Moinesti spre Nicolae Balcescu plus traficul local.



naivu

Dacă înțeleg bine, este ceva circulație și între DN15-DN11, exact porțiunea care nu este cuprinsă în proiectul centurii. Să înțeleg că străzile dintre DN15-DN11 sunt suficiente?

Raducu Popa

Cand se va deschide portiunea DN15-DN2, cred ca vor fi suficiente...

dimitrie

În plus orice drum pe lângă oraș cu siguranță ajuta la reducerea traficul pe bulevardele din oraș.
Bănuiesc ca cei care sunt din cartierele: CFR, 6 Martie, Bacovia, etc ar prefera sa meargă spre DN11 si apoi sa iasa din oras decat multe semafoare si trafic in oras.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

vancouver

Sunt momente in care pe intrarea de pe DN2 in Bacau (dinspre sud) se creeaza ambuteiaj la primul semafor (se sta 2-3-5 semafoare). Atunci cineva care are destinatie in nordul orasului va prefera sa o ia pe noua centura DN2-DN11. Waze cu siguranta va ruta astfel, pentru a evita multele semafoare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

^O sa reziste stradutele, mai ales ca si pana acum se facea acelasi drum, pana la intersectia cu DN11.

Doar ca acum lumea nu o sa mai mearga pe langa BC pe DN11, ci vor merge pe noua centura ca sa evite cu tot orasul.

adiarc

vreau sa remarc parapetii de pe portiunea 1+1...sper sa ramana si sa nu se permita nici o intepare...doar la nodurile de acces...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rota

#3757
cred ca si noi din directia Adjud - Roman o sa folosim portiunea vestica de centura, e mult mai usor sa traversezi orasul de la vest la est fata de nord-sud.

LE:


ceva de genu

pasadia

Pai si pe unde crezi tu ca il vei traversa est-vest? Pasajul subteran care vine in prelungirea DN11 se blocheaza in niste strazi cu o banda pe sens, aglomerate deseori (str. Oituz) si apoi ajungi in sensurile giratorii de pe B-dul Unirii unde pierzi destul timp.

Raducu Popa

Decat sa stai mult si bine cateodata la intrarea in Bacau, incepand de la giratoriul de la Auchan 3-5 semafoare, e mai ok sa mergi pe noua bucata de centura DN2-DN11 si apoi pe stradutele de care zici. Cum spunea si vancouver se creeaza niste ambuteiaje de-ti trece de toate.
Cateodata ca sa merg spre Roman, foloseam aceasta varianta:

dr4qul4

Ajuta enorm pentru a merge spre Piatra Neamt. Waze-ul stiu ca ma baga cumva pe langa CF (dupa ce treci podul ala mare) si pe acolo traversam destul de rapid orasul.
Insa pana acolo aveam de infruntat toata zona comerciala (din sud) si vreo 2 intersectii unde prinzi semafor de obicei.

Celelalte directii vor fi avantajate indirect, in sensul in care traficul din zona comerciala se va elibera cu minim 10-15%. Si asta se va simti la traversarea orasului.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristibur

#3761
Am facut ani de zile drumul Pitesti - Piatra Neamt in anii 2000 - 2004 si, personal, mi-as fi dorit un inel complet in jurul Bacaului. "By-pass"-ul prin Hemeius e un fel de condus pe strazi cu case in Bacau, facut stinga spre Moinesti, apoi dreapta dupa 800 m spre Hemeius si inca vreo 5 km pe un soi de drum judetean (asfaltat, ce-i drept) dar ingust, alambicat si prin zona rezidentiala densa in ultima parte. Daca nu stii drumul sunt 75% sanse sa te ratacesti prin zona .

In acelasi timp inteleg ca un inel complet ar fi fost complicat de construit in acea zona, mai ales din cauza topografiei terenului si a constructiilor dense.

dr4qul4

DJ-ul ala prin Hemeius a fost reabilitat acum 3-4 ani. Are si iluminare cu Led si panouri solare  :D
Si desi este ingust (la fel ca si strada Arcadie Septilici) si trece printr-o zona rezidnetiala, traficul local este destul de redus. Asa ca fac maxim 15 minute (si sunt 10 km) intre DN11 si DN15.
In cadrul actualului proiect era imposibil sa continue pana in DN15 fara a demola zeci de case.
DX-ul de Piatra Neamt va trebui sa se intepe in A7 la nord de Bacau, pe la vest de oras nu e loc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paullie

Pe cei de la CJ Bacau ii doare mâna sa faca 1,7 km de drum ca in poza mai jos? Mai ales ca exista deja pod pe care trece calea ferata. Trebuie un podet si amenajat Bârnat sau ce râu este acela.


Si revin cu o mare problema, Focsani. Ce facem cu cocoasa?

horatiu.cosma

Cică au fost niște dezbateri publice la Focșani și "cocoașa" a fost soluția agreată la nivel local. Din păcate nu prea avem pe nimeni în zonă care să îi bată puțin la cap pe responsabilii de la primărie...