Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

pelan87

@danpandrea, total de acord cu tine. Neavand cine stie ce dificultati pe traseu, loturi de 26-28 km cred ca sunt rezonabile. Un constructor serios se poate incadra lejer in 24 de luni cu executia (presupunand ca si partenerul serios este chiar serios).

Iar lotul 3 conform numerotarii tale, ar fi excelent daca s-ar face asa cum ai propus tu, adica ultimii km din Ploiesti - Buzau cu primii km din Buzau - Focsani. Asa ar avea utilitate maxima. Dar nu-mi dau seama daca dpdv legal se pot licita impreuna, pentru executie, aceste 2 portiuni, astfel incat sa reiasa un singur contract de executie cu un singur antreprenor. Poate n-ar fi o problema, tinand cont ca ambele sunt proiectate de Consitrans. Depinde si cum vor fi prinse in contractul de finantare... Daca nu se pot "uni", macar sa fie licitate aproximativ in acelasi timp... oricum, ma opresc aici cu discutia asta, nu vreau sa aberez pt ca nu sunt deloc pe teritoriul meu in ceea ce priveste chestiuni contractuale, licitatii, etc  :)

horatiu.cosma

Le ia UMB pe toate și nu o să ne mai punem probleme de împărțeală  :lol:.

Drive_140

^^
Si nu sa le ia UMB 4-5 loturi de A3 si A0 Nord :)

pelan87

Pana or semna astia ordinul de incepere pe primele loturi din A7 (dupa amanari, clarificari, contestatii si tot tacamul) are UMB timp berechet sa termine si loturile de pe A3 si A0 Nord  :lol:

Acum serios, cred ca am fi cu totii multumiti sa ia UMB macar un lot de pe sectiunea Ploiesti - Buzau, dar concurenta din partea turcilor si chinezilor o sa fie foarte acerba.

voicul

Ai uitat de austrieci: PORR si Strabag.
Evident ca probabil fiind totul drept o sa vina si lenesii: Aktor si Pizza.
Deci probabil nu va fi asa simplu precum pare.

Poate in 2023 (mai la inceput - asa visez eu) intra in teren cineva pe 1 lot macar.

vancouver

In mod normal, fiind Fidic rosu, nu ar trebuie sa avem prea multe clarificari. Proiectul trebuie sa fie gata la momentul licitatiei pentru executie.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Allex

Nu o sa vezi pizzari la fidic rosu, ca nu au ce optimiza si nu au blocaje pe care sa se bazeze pt claim-uri..
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

pelan87

#3697
@voicul, nu imi fac griji in privinta Pizza. Nu o sa vina aici pt ca nu sunt linii de inalta tensiune de relocat, nici gropi de gunoi nu cred ca sunt, deci nu se baga, pt ca nu au motive de tergiversari si blocaje de care profita la maxim. Ca doar ei la asta se pricep cel mai bine, nu la construit autostrazi si dat in trafic in timp util.

Oricum, constructorii seriosi sunt mai multi, nu doar UMB si austriecii. Dar in primul rand trebuie sa iasa un PT de calitate de la Consitrans. Asta e cel mai important lucru acum.

horatiu.cosma

Cam da. Când fac doar PT (pe bune) la UMB la Slatina pentru 30 de km pe 20 de milioane de lei și aici SF+PT+altele pe câte un tronson de 60-70 de km pe 10 milioane vă dați seama câtă tragere de inimă au... Dar să sperăm că nu o vor da prea tare în bară și ce se va licita pentru execuție va fi mai mult sau puțin ok, construibil cu ajustări minime.

Vancouver, și A3 Ungheni-Tg.Mureș e FIDIC Roșu și e în licitație din 2016. Așa că nu cred că putem opina cu precizie despre cum vor decurge licitațiile atâta timp cât e vorba de CNAIR.

pasadia

Costulasta de 30 milioane PT e pe bune? Dovedibil adică prin oferta depusa, în niște acte oficiale?

Întreb pentru că mi se pare evident că nu sunt evaluate corect lucrările din SF (sau SF+PT) și mă întreb cum am putea schimba asta.

dr4qul4

Ceva imi zice ca loturile care contin poduri lungi vor fi laute de UMB. In plus, sa nu uitam, ca, orice alta firma va avea probleme cu gasirea subcontractorilor la nord de Focsani.
Bataia mare va fi pe loturile de pana la Buzau.
De acolo, fabrica de poduri a celor de la UMB va intra in actiune: podul peste Buzau, podul peste Putna, precedat de o traversare a DN2-canal-CF in mai putin de 1,5 km, podul peste Susita, podul peste Trotus, si ma gandsc ca in PT-ul facut de Consitrans, vor mai aparea cateva poduri/structuri croite pentru UMB. Ca doar nu sunt degeaba asociati pe DX12.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

florin74

Mai mult sau mai putin. Posibil ca la unele poduri sa fie nevoiti sa mearga pe tablier metalic, cu deschidere mai mare de clasicul 40 de metri, de care sunt satul pana peste cap...Depinde ce iese in avizul de la Apele Romane. Plus ca odata la 10 ani sunt inundatii serioase in zona.
Proiectam ca in anii 80...

horatiu.cosma

Nu ar fi exclus să proiecteze structuri ca pe centura Bacău, cu pilele alea în formă de _|_ și 5 grinzi per deschidere. Au deja proiectul gata făcut la Craiova, și ar merge ca o mănușă partenerului principal de pe contracte.

Granata06

Spui ca esti satul de deschideri de 40 de metri. Dar ce ai vrea avand in vedere ca este cea mai fiabila soutie dpdv tehnic si economic la ora actuala? Vorbim de autostrazi construite la km de asezari urbane.

dr4qul4

in plus, e mai ieftin copy-paste si daca a mers la Bistrita, merge si la celelalte rauri mai mici. Care chair daca sunt mici, au albiile foarte mari si potential de inundatii la fel.
Poate Trotusul sa puna probleme, pentru ca nu are cursul regularizat ca Bistrita, dar sunt sigur ca gasesc ei intelegere la Apele Romane oprisene
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist