Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

pelan87

Totusi mie imi da ceva cu virgula: Plansele de la Consitrans prezinta un singur traseu, dar din comunicatul CNAIR se intelege ca nu s-a stabilit traseul final.

Comunicatul CNAIR zice asa:
"CNAIR a aprobat ,,Studiul și Raportul Alternativelor de traseu – Analiza Multicriterială Etapa 1" pentru cele 4 sectoare ale drumului de mare viteză Ploiești - Pașcani. [...] Prin parcurgerea primei etape de Analiză Multicriterială s-au calificat un număr de trei alternative de traseu ce vor fi studiate în cadrul Analizei Multicriteriale Etapa 2. În cadrul acestei etape se va stabili varianta finală de traseu precum și profilul transversal aplicabil pentru drumul de mare viteză respectiv, profil de autostradă sau profil de drum expres.[...]"

Si atunci, cum e pana la urma?

horatiu.cosma

Pai traducerea din limbajul de lemn CNAIR in limba romana ar fi:

Pentru cele 3 tronsoane Ploiesti-Bacau Consitrans a stabilit deja traseul final in AMC1, iar în AMC2 va studia doar comparația autostrada-DX (vorba vine "studia", va ieși autostradă peste tot, e doar o formalitate fiindcă așa zice contractul, să facă 2 AMC uri).

Iar pe tronsonul Bacău-Pascani Acciona a fost ceva mai serioasa, a desenat mai multe variante de traseu la AMC1 din care a selectat 3 variante la AMC2, că sa pară totuși că fac o analiză și la AMC2.

pelan87

Multumesc, horatiu.cosma! Prompt si la obiect, ca de obicei!

Cel putin pt mine, din comunicat nu reiesea nicicum faptul ca pt sectoarele Consitrans avem deja traseul final.

Acum asteptam dupa modelul national de transport, nu? Caci banuiesc ca inca nu e gata...

Dar afirmatia ta, cum ca va iesi autostrada peste tot si ca e doar o formalitate, nu poate decat sa ne bucure (desi asta e normalitatea), dar e o informatie cat de cat sigura, din interior?

Ionut

Da mai, ai incredere in ce zice Horatiu.

horatiu.cosma

Să nu mă înțelegeți greșit, mă bucură enorm că iese autostradă, e decizia normală, însă ne îmi provoacă lehamite la Consitrans e modul mizerabil în care măsluiesc cifre ca să iasă concluzia dorită de ei (vezi Sibiu-Făgăraș la nodul Boița).

Mai jos e o imagine din AMC2 Consitrans pentru Ploiești-Buzău, comparație între beneficiile autostrăzii vs DX. Cum ziceam, diferența e imensă, dacă nu ar fi scris drum expres la tabelul al doilea, aș fi crezut că au comparat autostrada cu un drum comunal de 4 metri lățime  :lol:.


pelan87

Roger that, Ionut!  :)

Acum sa speram ca in final nodul A3-A7 o sa arate a intersectie de autostrazi, cu bretele de viteza, cu raza mare, nu minunea aia de pe plansa. Solutia exemplificata de bogdymol pare ideala. Desi implica mai multe structuri, se justifica prin siguranta, dar si prin fluiditatea pe care o aduce traficului.

Iar cu situatia de la Focsani, eu sper ca se va rezolva cumva, intr-o tara non-bananiera nu are cum sa ramana asa. Noi ne plangeam de ocolul A13 pe la Boita, dar macar acolo se ocoleste un deal... aici, s-ar ocoli un camp pe care probabil in 20 de ani se vor construi cateva case si depozite... adica, serios, nici Bucurestiul nu se dezvolta asa rapid, d-apoi "mega-metropola" Focsani-City...

pelan87

In tabelul de mai sus, vad ca le-a iesit cost dublu al investitiei initiale, 486 mil. EUR pt autostrada si 250 mil. EUR pt drum expres  :lol:

Pai din punctul asta de vedere, hai sa facem 2 DX in paralel, ca iesim destul de bine financiar (cat sa coste exproprierile suplimentare? Majoritatea sunt terenuri agricole) si ne alegem cu un "drum de mare viteza 4+4"  :lol: :lol: :lol:

horatiu.cosma

Păi eu ce tot zic. O fi întrebat vreun sclavete care lucrează la AMC2 pe Hanganu: "Domnu Hanganu, cât credeți că ar costa drumul expres? Păi 250. Și autostrada? Dublu. Da să trăiți, atâta face!"

Europiu

#3668
În concluzie:
- nodul Dumbrava va trebui să arate cam ca cel arătat de bogdymol (A2/A4 sau A1/A10 la Sebeș?)
- pe relația spre București, A3 după nod necesită trei benzi care să asigure îmbinarea pașnică a celor două fluxuri venite dinspre NV (Ploiești) și NE (Buzău) (vancouver). Poate într-o primă fază doar 2-3 km ar fi suficienți?
- eventual aceeași idee pe relația Buzău?

LE: Și un comentariu apropos reduceri de viteză la noduri. Nu prea vă înțeleg unde vedeți probleme. În niciun caz nu trebuie să apară ex abrupto. La fel ca la "sfârșit de autostradă", înaintea unui nod cu limitare de viteză și potențial de ambuteiaj se poate impune reducerea vitezei cu câțiva kilometri înainte. Eventual dinamic, în funcție de valorile traficului.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

voicul

^Eu as vota pentru un asa nod. Daca intrii pe harta o sa vezi ca sunt 3 benzi pe cam 1.5 km si 4 benzi pe vreo 500 de m.

La intersectie A10 - A3 spre Cluj avem vreo 300 de m de 3 benzi si vreo 150 m de 4. La A2 - A4 spre Ovidiu - vreo 700 m de 3 benzi.
Deci probabil nu vor fi km, dar un 500 de m ar fi ideal pentru o incadrare decenta si lejera, mai ales ca deja mergi cu minim 80, daca nu 100.

reed

nu stiu daca s-a mai postat aici.UCTV media

horatiu.cosma

A 3-a sau a 4-a oară când e pusă pe forum aceeași filmare făcută de CNAIR zilele trecute  :D?

dr4qul4

pe "fabrica de grinzi" scrie Moldtech  8)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alexmocian

Suna bine poate fi marca inregistrata "Technologia Moldovana"

paulmare

Moldtech e fabricantul standurilor pe care le-a cumparat 
http://www.cofraje-prefabricate.ro/
oricum - foarte buna investitie, sa vedem dupa podurile de pe dx12  unde o sa o mai lucreze

si armaturile de la placa de suprabetonare pre-asamblate la sol, cred ca sunt echipe mai mari de fierari care au de armat repede la grinzile de standuri, si cand nu au ce face asteptand sa se intareasca grinzile in tipare - le monteaza acolo sa fie gata de asezat cu macaraua peste predale, oricum foarte bine organizati mi se pare ca lucreaza