Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

19 Members and 48 Guests are viewing this topic.

vladioan_bv

Salutari!
Si eu sunt de parere ca ploiestiul este prost legat :(

florin74

#3631
Sa puna si autoritatile locale osul la treaba...
Pentru POR 2021-2027 o sa avem Axa prioritară 5. O regiune accesibilă   care are ca obiectiv "Legături rutiere secundare reabilitate si nou construite către rețeaua rutieră și nodurile TEN-T  (drumuri județene, descărcări autostrada, conectivitatea la rețeaua de baza – CORE TEN-T)" Pana la urma vorbim de orasul Ploiesti si regiunea limitrofa, care numai saraca nu e. Acum sa tot asteptam de la centru....
Banii pe POT o sa fie mult mai putini, si in procent nerambursabil mai mic ( in urmatorul exercitiu bugetar) asa ca se pot utiliza si fonduri din POR, in conditii mai OK.
Nimeni nu impiedica autoritatile locale sa gandeasca un drum de legatura/nod care sa deserveasca mai bine orasul...

carutasul

legătura Ploieștiului nu prea cred că are legătură cu A7, din moment de aceasta se desprinde mai devreme. Dar da, ar trebui făcută, și eu am mai zis că și o ieșire directă  în Dn1A ar merita, ar descongestiona traficul pe centură

voicul

@Ionut speram si eu intr-un 140 (legal) ca e in plina campie, deci drum drept.

Pai legatura buna cu Ploiesti-ul nu stiu daca trebuie facuta neaparat pe A7. Intrii pe A3 si iesi la Ploiesti S si N (cand va fi gata si N). Poate va fi si un nod pentru centrul orasului.

Mai degraba din A3 pe partea de E sa faca ceva, dar e cam mult. Daca duceau A7 mai pe la E de Ploiesti, ne plangeam ca facem km aiurea si asta cam asa era.

Daca nodul A3 - A7 se parcurge cu 80 atunci lucrurile sunt ok.

EugenRo


@AlexAllex Revin si eu cu o propunere grafica de rectificare a catastrofei de pe ocolitoarea Focsanului (varianta turcoaz).
Cateva case trebuie daramate la trecerea peste DJ 204D (drumul drept Est-Vest, care intra in Focsani) si poate si cateva constructii cu scop agricol de dinainte de intersectia cu DN23A.
In rest, este loc, chiar daca pasajul peste DJ 204D trebuie sa treaca pe langa o statie de epurare. Peste DN23 si DN23A, un pasaj de cateva sute de metri ar rezolva problema.
In giratoriul cel mai apropiat de Focsani, dintre cele 2 schitate, se desface si ramificatia DN23/ DN23A.
Daca nu exista niste motive ascunse (?!), cocoasa aia nu poate ramane asa, fara o justificare, fara un raspuns logic la cap.  >:(

Ionut

Nu va inteleg. Nodul A7-A3 seamănă cu nodul A6-A1 care este o mizerie periculoasă. E drept, pe harta aia e doar asa o schiță. Si nu, nu e OK sa ai bretelele alea asa strânse pe un nod de autostrăzi. Trebuie ceva gen A2-A4. Voi nu va gânditi la ce trafic va fi?

Credeti ca bizonii crescuți pe DN2 vor respecta limita de 80 în bretelele alea înguste?

ghrt

Cred că intersecţiile de autostrăzi ar trebui să fie safe măcar la vitezele standard ale camioanelor.
Cont (aproape) inactiv.

Io

Sint in minoritate: mie viteze de 80 la ora intr-un nod, orice nod, mi se par mari pina si pentru masini mai performante. Pentru camioane in nici un caz.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Ionut


voicul

Intradevar 80 si 2 benzi ar putea fi doar la intrare iesire de pe A7.

In schimb A7 - A3 spre B presupun o intoarcere de 270 de grade.
La intrarea DNCB - A3 spre B avem magica viteaza de 30 si faci doar 180. Cu risc se poate merge si cu 50 pe acolo.
Intradevar dupa ce ai venit cu 150 timp de 300 de km (cata autostrada visez si eu  :lol: ) va fi greu sa 30!
Si nu cred ca o sa fie 2 benzi acolo, pentru ca trebuie sa intrii cu 2 benzi + inca 2 A3 pe sub pasaj.

Trebuie spaghete, dar nu facut de PizzaboyS.

horatiu.cosma

#3640
Într-adevăr nu moare nimeni daca merge câteva secunde cu 80 între autostrazi, problema e mai degrabă de siguranță a circulației, la A1 cu A6 aceeași configurație a produs o grămadă de accidente soldate cu morți. Trebuie separare fizica pe bretelele bidirecționale.

La Ploiesti am mai avut discuția cu accesul de câteva săptămâni, ideea e că ar fi nevoie de un drum de legătură la A7, insa e nevoie de o discuție mai amplă cu autoritățile locale să se facă ceva coordonat. Deci daca vor fi bani pentru asemenea legături pe următorul POIM, zona metropolitana Ploiesti e cea mai în măsură să facă proiectul ăsta de legătură la A7.

Am discutat și despre bucla la Focșani, nu are putere municipiul Focșani sa se dezvolte intr un orizont de timp rezonabil până la lacurile alea de la Mândrești, dar asta e, ei o sa plângă că e autostrada departe, și-au făcut-o cu mâna lor. Păcat de restul șoferilor care vor trebui să facă acei kilometri inutili in plus. La un moment dat va trebui discutat mai serios despre ideea de "aviz". Nu e ok să existe n avizatori pentru un astfel de proiect care pot (fiecare dintre ei) să impună traseul unui astfel de proiect in funcție de interesele lor. Totuși, facem autostrăzi care să ridice nivelul economic la milioane de oameni, să salveze sute de vieți și să reduca poluarea de pe traseu, eu cred că interesul autostrăzii cam bate alte interese mărunte. Nu zice nimeni sa trecem prin mijlocul satelor și să demolăm tot în cale, e evident că trebuie găsită o soluție de mijloc care sa mulțumească pe cat mai multi, dar din păcate nicio soluție nu poate fi general agreată, așa că e nevoie de cineva care sa ia o decizie care sa maximizeze beneficiile generale.

Îmi mai sare în ochi o trompeta dubla ca la Gilău înainte de Focșani, îmi pare cam prea mult. Și mai e un nod interesant la Buzău Vest cu DN2, acolo la fel, multe bretele bidirecționale, trebuie presiune pentru separare fizica pe ele.

dr4qul4

#3641
@Ionut, diferenta (imensa) fata de nodul A1xA6 ar fi ca acela are doar 1 banda pe sens. Si de acolo vin toate problemele.

Si 60km/h daca avem in acel nod, si tot se parcurge intr-un minut. In schimb, cei 5 km in plus de la Focsani, ne mananca peste 2 minute. Bine, spec ca nodul va avea bretele lungi, adica a 3-a banda va incepe/continua pe o lungime mai mare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ghrt

O viteză de 80 poate să pară mult pt un nod, care se parcurge relativ repede, dar ţineţi cont că este între două autostrăzi, adică oamenii vin cu 120-140, pot fi obosiţi după câteva sute de km, e mai greu să se adapteze la 60 decât la 80, mental nu au reprezentarea că de pe autostradă intră pe DN deci trebuie să reducă, aşa că ideal ar fi pe direcţiile principale de trafic viteză de 120 iar în lipsa ăsteia o geometrie care să permită reducerea vitezei pe fond de neatenţie / oboseală.
Desigur, şoferii vor fi vinovaţi, nu proiectanţii care nu ţin cont de cum se conduce în realitate.
Cont (aproape) inactiv.

danutzu_1069

Imi dați un exemplu, de oriunde din lume, unde o autostradă care se desprinde dintr-o autostrada, printr-un asemenea nod....

vancouver

Am cautat prin amintirile mele si pe harta, dar in Germania nu am gasit asa ceva. Totusi in Franta exista asa ceva, si chiar de doua ori una langa alta, adica A29 care se termina si reincepe din A16:



Am circulat pe acolo de mai multe ori. Acel A29 este mai liber decat A2 la noi pe timp de iarna...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.