Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

22 Members and 49 Guests are viewing this topic.

Allex

#3615
Cred ca ar trebui sa facem cu totii, peste tot pe unde putem, lobby pentru indreptarea cocoasei de la Focsani. Asa ceva este de neconceput pentru un drum de mare viteza in zona de relief drept.

Stie cineva sa calculeze diferenta de lungime din imagine? Cocoasa vs varianta mov.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ultrasbz

Pe Ploiesti - Buzau, pana la urma nu a fost niciuna din cele sase variante, ci o combinatie intre variantele albastra, rosie si roz:
- in zona Baba Ana trece de pe albastru pe roz, adica nu se mai strecoara printre Conduratu si Baba Ana, ci merge drept, si apoi intra pe traseul roz si in loc se sa apropie de DN1B, o ia printre Vintileanca si Gageni)
- la Spataru trece inapoi pe albastru, ocoleste pe stanga Padurea Spataru si se apropie mai mult de oras

Varianta finala este exact (aproape la metru) propunerea pe care am facut-o pe forum pe 6 Noiembrie 2017. Harta interactiva de atunci este in continuare disponibila aici.

Pasul urmator, sa se hotarasca autostrada, nu drum expres.

cove_adrian

Am si eu o serie de comentarii pt Bacau-Pascani:
1. pe relatia Bacau-Roman avem 1 supratraversare a CF 500 si DN 2 la sud de Filipesti
2. Romanul va fi ocolit in orice varianta prin Vest. In orice varianta este de traversat raul Moldova si implicit ariile naturale protejate (Natura 2000) aferente. Eu as merge pe varianta albastra care trece prin nord-vestul Romanului si sudul satului Cordun. Varianta verde e prea departe de aglomerarea Romanului si cred ca nu e cea mai eficienta si utila pentru romascani si cei dinspre Vaslui via DN 15D. In schimb varianta albastra e cam "ciudata" pentru cei care vin dinspre Iasi via DN 28. Accesul mi se pare prea dificil si chiar defectuos. Inteleg "logica" ca iesenii care vor sa ajunga la A7 vor veni via A8 mai sus, la Pascani, insa pana la construirea A8 cred ca e nevoie de acces mai rapid la reteaua de autostrazi si implicit A7.
3. Pe relatia Roman-Pascani avem 1 "descarcare" la Vest de Stolniceni-Prajescu in D.J. 208. Si A8 are o descarcare in D.J. 208. Cel putin conform SF din 2010. D.J. 208 este un drum judetean utilizat de multi pe relatia Pascani-Roman.
4. A7 se conecteaza cu A8 la sud de Pascani si Nord-Vest de Stolniceni-Prajescu. Date fiind valorile de trafic mari si crescute e de monitorizat solutia tehnica care va fi implementata.
Poate vom avea un interchange "serios" si cu bretele la viteza crescuta precum A1 cu A10 in zona Sebesului sau A10 cu A3 in zona Turda.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

cove_adrian

@AlexAllex

Cocoasa aia e datorita PUG-ului de la Focsani. Mi-au confirmat cei de la CNAIR si inclusiv un director de la Consitrans. A fost varianta de compromis/corelare intre interesele uat Focsani si ale beneficiarului. In zona PUG Focsani presupune extinderea tesutului urban cu zona rezidentiala spre lacul Mandresti intr-o perspectiva ulterioara. Arhitectul-sef a dorit ca A7 sa nu se suprapuna cu zona locuibila. 
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

Allex

Chiar si asa, puteau opta pentru o varianta ceva de genul desenului de mai jos (departata autostrada de oras cu totul, nu doar in zona)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

rota

O veste buna pentru cei din Bucovina, se continua A7 spre Pascani. Cum as putea sa modific harta api?




Drive_140

#3621
 Arhitectul-sef doreste prea mult. Autostrada trebuie sa suprapuna cu zona locuibila. Este normal, oameni de la Oarda stiu foarte bine.

PS: Trebuie să înmulțiți lungimea curbei (diferenta de lungime) cu traficul și cu consumul de combustibil. Și vom cunoaște prețul adevărat al dorințelor de "sef".

horatiu.cosma

Câteva observații despre Bacău-Pașcani:

1. chiar e nevoie de 2 noduri rutiere la distanță de 7 km la Onișcani și Secuieni? La nodul Onișcani mi se pare că au ales poziția nodului astfel încât drumul de legătură de la autostradă la DN2 să fie cât mai lung. De ce nu l-ar fi făcut mai devreme puțin la nord de Filipești acolo unde DN2 e paralel cu CF? Aceeași chestiune și la Secuieni, au proiectat nodul la sud de Secuienii Noi, dacă l-ar fi proiectat la nord de localitatea asta, era semnificativ mai scurt drumul de legătură. Plus că pe unde e acum, pare că intră în DN2 fix în fabrica Elis Pavaje.

2. La Roman văd că s-au plictisit să mai schițeze vreo formă a nodurilor. Și eu aș merge pe varianta albastră (verde prea departe, cea roz nu văd cum ar putea-o intercala civilizat printre lacurile alea și casele dintre Roman și Cordun). Însă la nord de Fabrica de țevi Roman ar merge un drum de legătură la DN2, nodul Roman nord.

3. De la Săbăoani la Stolniceni-Prajescu pauză noduri (deși sunt ceva intersecții de DJ-uri), apoi urmează 3 noduri unul după altul până la Pașcani, ciudat. La Săbăoani e nod cu DN2 lângă Tețcani (înțelege cineva configurația lui din liniuțelele alea aruncate pe hartă?), poate ar fi mers și o legătură la DN28 sau o reconfigurare a intersecției DN2-DN28. Dar nah, probabil se gândesc că va fi gata în același timp și A8 Pașcani-Iași și atunci nu va fi așa de necesar.

danpandrea

Am unit loturile de la Ploiești la Bacău:



Păreri la cald:
- Sper ca nodul A3-A7 să fie cu 2 benzi/sens;
- Traficul de pe DN1D nu justifică o treflă, asta dacă nu cumva e mai ieftin de făcut decât o trompetă + giratoriu;
- Trefla de la Spătaru e justificabilă;
- Cocoașa de la Focșani e de râs și de plâns;

danutzu_1069

#3624
Eu ma asteptam ca la A3  u A7 sa fie nod de viteza, nu o simpla trompeta.... cu bretele de o (una) banda pe sens...
Astia-s dusi cu capul..... ancorati in preistorie...
La restul nu m-a mai uit ca imi creste tensiunea... Doar in treacat am vazut si absurditatea de la Focșani si deja ma doare capul....
Si cand te gandesti ca pe rahatul asta încasează bani....

LE: int A7 cu dn1D trefla???
Cr mare trafic este pe dn-ul ala cu o (una) banda pe sens???
Vroiam sa zic de o dubla trampeta dar si asta este prea mult, doar un giratoriu in DN...

voicul

E penibila nod-ul ala A3 - A7, dar e penibil mai multe lucruri in SF-ul asta.

@AlexAllex buna ideea ta - cred ca s-ar scurta distanta cu vreo 3 - 4 km de A.

Drive_140

#3626
Grecia, Katerini.
https://www.openstreetmap.org/#map=14/40.2679/22.5335
A fost construit un tunel sub oras, dar nu o cocoasa (care ar fi mai acceptabila, daca comparam cu cocoasa la Focsani).

Ionut

DN1D Urlati-Urziceni are MZA cam 3000. Nu e nevoie trifoi acolo, e OK trompeta. Iar nodul A3-A7 trebuie să fie de viteza, gen A2-A4. Dar na, ori nu sunt gândite detaliile astea ori sunt puse asa la nimereală și mai vedem ulterior.

rota

Video nou CNAIR
VIDEO
Mulți oameni nu au ocazia să vadă partea "nevăzută" a unui obiectiv de infrastructură rutieră.
Noi am avut acest privilegiu și vă punem la dispozitie câteva cadre cu lucrările care nu o să mai fie vizibile atunci când se va circula pe Varianta de Ocolire Bacău.
Viaductul peste albia râului Bistrița are o lungime de 1270 metri, cu 30 de deschideri, iar pentru realizarea lui sunt folosite 300 de grinzi de 40 de metri fiecare, din totalul de 522 de grinzi care se vor folosi la realizarea Variantei Ocolitoare Bacău.
Toate grinzile sunt realizate la fața locului de către Anteprenor într-un poligon utilat la cele mai înalte standarde cu utilaje de ultimă generație.
Armaturile metalice sunt realizate tot la fața locului cât și majoritatea prefabricatelor folosite la lucrările de artă.
10.725 tone de fier,105.724 mc beton.
Aceste cantități sunt folosite pentru realizarea acestui obiectiv major de infrastructură rutieră.
Transpuse în mijloace de transport ar arăta cam așa:
- fier: 450 de autotrenuri,
-beton: 17.500 autobetoniere.

dr4qul4

#3629
Mie imi place cum arata traseul. Ma asteptam sa fie mai nasol. Bine, are si cateva minusuri:
- cocoasa de la Focsani. Arhitectul sef de la Focsani ar tb pus sa plateasca cei 5 km in plus de autostrada. 5 km care vor trebui parcursi aiurea. Focsani-ul nu se poate dezvolta atat. Si chiar daca s-ar dezvolta, de ce nu s-ar putea rezolva cu 2-3 pasaje in plus?
- Ploiestiul ramane tot prost legat. Mergea un seminod cu DJ101F.

Referitor la nodul A3xA7, mi se pare ok. Nu avem nevoie de noduri de viteza. 80km/h ajunge. Mai important este ca toate nodurile (A sau DX) sa aiba 2 benzi pe sens.
Trefla de la DN1D s-ar putea sa fie mai ietina ca o trompeta. Avem un singur pasaj. Varianta mai ieftina impunea 2 sensuri giratorii, si m-am saturat de ele.

LE. Ar trebui facut ceva cu cocoasa de la Focsani. Sper ca cei din asociatiile "moldovenesti" sa reuseasca sa atraga atentia ministrului. Ar mai fi si presa...dar in perioada asta este prea ocupata cu covidul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist