Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 31 Guests are viewing this topic.

alexV

Ucrainienii au ceva prevazut ca si continuare la A7-le nostru? Nu realist, evident, ci scriptic.

Altfel ma gadesc la o paralela cu situatia de la granita RO-HU, cand maghiarii ei au construit autostrada lor pana la Debrecen, adica cel mai apropiat oras mare de langa granita cu Romania, la 30km de vamile Sacuieni, Valea lui Mihai, respectiv 50km de vama Bors..  Un fel se Suceava, daca mi se poermite :)

NGC

Asa s-or fi intrebat si ungurii si / sau austriecii care duc autostrazile / drumurile expres pana la cat mai multe treceri de frontiera? ;)

horatiu.cosma

Legat de cifrele de trafic, dacă nu mă înșală memoria, când am făcut o analiză pe cele 3 SF-uri A8 din 2010 mi-a sărit în ochi un aspect cel puțin ciudat: pe prognoze de trafic mai mic, Search a propus autostradă FP pe Tg.Mureș-Ditrău, iar spaniolii (tot Acciona oare?) pe prognoze de trafic mai mare au propus în primă fază HP pe Tg. Neamț-Iași.

Consitrans cu siguranță o să scoată autostradă pe Ploiești-Bacău, în AMC2 pe Ploiești-Buzău apare din pix o diferență imensă de scor între A și DX de parcă ar fi comparat autostradă cu drum județean, nu două tipuri de drumuri cu 2 benzi pe sens, noduri denivelate, separare fizică a sensurilor. Probabil au deja pregătite de pe alte proiecte planșe, profile tip, proiectare pentru structuri pe varianta A și e mai simplu copy paste decât să refacă tot pe varianta DX.

În schimb e de văzut dacă Acciona va scoate A sau DX.

mokotow

E o diferenta intre vecinii austrecilor si Ucraina, ucrainenii din pacate n-au nicio speranta sa isi vada tara ajungand macar la jumatate din nivelul Romaniei in urmatorii 25 de ani cel putin. Din ce vad, ungurii au dus M8 inca putin dupa Nyiregyhaza dar nu pana in granita cu ei. Sa fim sinceri, niciun drum expres/autostrada nu va fi continuat de partea ucraineana.

VictorC

#3589
Quote from: alexV on April 15, 2020, 11:56:05 AM
Ucrainienii au ceva prevazut ca si continuare la A7-le nostru? Nu realist, evident, ci scriptic.


Nu, nu au nimic de tipul A/DX în plan.

andrei.obreja

"Imagini actuale de pe șantierul Variantei de Ocolire Bacău.
Stadiul fizic este de 47,50%."
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/515844952429140/

Io

Mi-a atras atentia ceva la min 3:23. Se ridica niste elementi prefabricati (in situ, cred) din beton si fier care se monteaza peste grinzi. Pe alte santiere am vazut ca astfel de elementi sint ridicati unul cite unul iar aici sint legati intre ei cite 4-5. Banuiesc ca e mai rapid si mai eficient asa (si posibil mai ieftin). Constructorii, luminati-ma, rogu-va!  :cheers:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

pasadia


Skynick

#3593
^^

Dupa ce se termina podul peste Bistrita, se ajunge la 75%.

Io

^ Scuze, am gresit minutajul.

Privind inca de citeva ori mi se pare ca elementii aia sint pusi perpendicular pe grinzi acoperind toata latimea unui sens si daca e asa atunci imi pare mai eficient.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

cove_adrian

http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

horatiu.cosma

Acele elemente se numesc predale, se vede puțin mai în față pe filmare că și alea sunt produse lângă pod, la baza de grinzi. Sunt niște plăci armate care vin puse pe grinzi, între 2 grinzi consecutive. Peste ele se armează podul și se betonează. Sunt pe post de cofraj, inginerii podari ne pot spune dacă au și vreun rol de rezistență, sau doar să nu curgă betonul din placă la turnare.

dimitrie

@Skynick Daca ajungem Autostrada peste Raul Siret cred ca o sa fie doar la A8  O:-).
Bestial cum UMB, dar cred ca o sa intre in pauza de azi/maine măcar o săptămâna.

@horatiu.cosma Consitrans si Acciona o sa livreze un draft de SF pana la termenul contractual ? O sa fie public sau tot sa o avem din când in când poze din broșuri sau prezentări.
Vad in Sinteza ca ambele companii au SF + PT, cu termene la sfârșitu' anului curent sau ~început anului viitor, bănuiesc ca având și PT, SF-ul ar trebui sa fie cam gata ?  :p
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

horatiu.cosma

^
Dacă ai fi urmărit discuțiile de pe acest thread de discuții, ai fi știut stadiul aproximativ al proiectelor. E trecut rezumativ și în Sinteza Autostrăzilor. Toate 4 contractele sunt în etapa analizelor multicriteriale din care rezultă varianta finală de traseu și dacă e autostradă sau DX. A fost un blocaj în această etapă semnificativ cauzat de lipsa modelului național de trafic ce ar fi trebuit să îl facă Cestrin (dar acolo Ioniță se ocupă de altele). După ce se rezolvă problema asta și se avizează variantele finale de traseu urmează activitățile de teren (studiu topo, geo, arheo), proiectarea soluțiilor tehnice la faza SF, obținerea de avize, procedura de mediu etc. Deci mai e mult și bine până e gata SF-ul.

adiarc

dupa padurea de pile de la podul peste Bistrita,mi-a placut si marea de fier beton de langa zona de turnare a grinzilor....super..bravo
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura