Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

12 Members and 34 Guests are viewing this topic.

florin74

Sunt emise facturi de 233 mil pana acum. Cu asta 300 mil. Contractul e de 800 mil aproximativ. Chiar nu vad nici o surpriza... Asta a fost politica Umb, emite facturi mai rare dar mai mari ca valoare...

horatiu.cosma

Păi cu banii ăștia nu ajung la 40% stadiu financiar, iar cel fizic pare pe la 60%.

florin74

#3572
Nu as zice... Eu as merge pe un 50% fizic. Poate un pic peste. Depinde cum au preturile pe tipuri de lucrări. Și oricum e un delay de 2 luni între momentul apariției facturii și a lucrărilor la care se reflecta.

dr4qul4

Cat au facturat si cat este alocarea bugetara pentru anul asta?
Nu cumva au nevoie de o redistribuire ca sa mai factureze?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

asta nu e treaba lor, ei facturează ce au lucrat, nu?

pbh

S-au alocat putin peste 60mil. Cea mai mica alocare de buget la constructorul care lucreaza cel mai mult.
In comparatie pentru centura Buc s-au alocat "fara numar" iar acolo sunt inca in faza de proiect, in cel mai bun caz.

Ionut

Într-o altă ordine de idei se pare că A7 "iese" autostrada. Asa cum e si normal, firesc și la mintea cocoșului cu bun simt care nu are nevoie de facultate în construcții și 10 AMC-uri sa vada evidența.

Stau cu ochii pe ei.

pest1969

Asta e una dintre cele mai bune vesti pe anul asta. Ar fi fost frustrant pentru multa luma sa se decida DX.

cove_adrian

Asta cred si eu. Sa speram ca va iesi autostrada.
Insa sper ca Studiul de Trafic sa nu fie facut in plina "situatie de urgenta" ca ar iesi un MZA de drum judetean.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

ovideatza

#3579
O veste foarte faina.

Iese autostrada pana la Pascani sau doar pana la Bacau?
Ochii sunt pe ambii proiectanti?  :D

Tot e bun ca avem 2 proiectanti, nu mai multi, sa nu fi iesit Dx-A-Dx-A si tot asa..dar sper ca pana la Pascani sa iasa A, ca avem nevoie de ea macar pana la nodul cu A8.

Mai la nord de nodul cu A8 eu nu cred ca ar fi o problema sa avem DX totusi.

pasadia

Ar fi culmea sa iasa doar pana la Bacau autostrada - impresia mea e ca intre Bacau si Roman e mai mult trafic decat intre Bacau si Adjud. Trafic venit dinspre Onesti, dinspre Moinesti plus traficul normal dintre Bacau si Iasi.

ovideatza

Stii cum e...nu ne mai mira nimic de la CNAIR..

cove_adrian

Sincer in contextul fluxurilor de trafic crescute si a unei coerente a retelei de transport autostrada trebuie sa se continue si pe relatia Pascani-Suceava-Siret. A face un DX e aberant iar economia de costuri (intre 10-15 %) fata de Autostrada este infima date fiind avantajele unui profil de autostrada. Sincer eu as fi vazut un DX in alta zona a Moldovei pe o retea clar secundara, dar sunt curios ce va iesi in urma studiului de trafic aferent licitatiei de SF+PAC+PTE.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

cove_adrian

#3583
@ pasadia am facut eu niste analize pe trafic pe baza datelor de la Cestrin din 2015 versus 2010.
https://moldovavreaautostrada.ro/monitorizare/jurnal-de-campanie-mva/traficul-auto-pe-roman-bucuresti-corespunde-unui-trafic-de-autostrada/
in 2015 MZA era intre 9793 si 11375 pe BC-Roman. Deci, da, este trafic mai mare pe relatia Bacau-Roman decat pe Focsani-Bacau. E clar ca de atunci 5 ani traficul a crescut.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

dimitrie

Grozav ar fii pana la Siret, deși sincer după intersecția DN2 - DN2H spre Siret traficul este mai redus și minim 75% este transport marfa Ucraina.
Din punctul meu de vedere ideal ar fii:

  • Autostrada măcar pana la Pașcani (pentru ca A8), de dorit pana la Suceva dar sa vedem..
  • DX macar pana la intersecția cu DN2H si continuarea acestui DX ar face mai mult sens spre Rădăuți (unde traficul este cel putin de 5 ori mai ridicat fata de continuarea spre Siret) si DN2H pana la Radauti este 75% prin localitati
  • De ce măcar pana la intersecția cu DN2H ? Pentru ca DN2 are mai mult trafic dupa Suceava (Mun. Suceva -> Radauti) decat pana acolo (Spataresti -> Mun. Suceava) dupa mine  O:-)
Care ar fii rolul DX sau A pana in Vama Siret dacă la Ucraina E85 este un drum 1+1 "mediocru" ?
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.