Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 13 Guests are viewing this topic.

alecu26

La un proiect la care detaliile de executie si alte chestii sunt facute poate de 10 ani, toti sunt vinovati.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Cook asta ar trebui pus ministru ca vad ca stie cum sta treaba.


DEJA devenim PENIBILI: După gândacul care a oprit autostrada spre Sibiu, acum peștii blochează Autostrada Moldovei

Proiectele de infrastructură din România sunt încurcate rând pe rând de diverse vietăți. După ce gândacul croitor al stejarului a blocat autostrada Pitești-Sibiu, acum peștii și păsările blocheză Centura Bacăului, parte a proiectului Autostrada Moldovei. Fostul ministru al Transporturilor, Răzvan Cuc, scoate la iveală problemele de la Centura Bacăului și arată răspunsul venit din partea Comisiei Europene.

"V-am spus că Pitești-Sibiu este doar începutul problemelor de mediu legate de proiectele de infrastructură.

Iată că și Centura Bacăului , cel mai important proiect din Moldova, are aceeași soartă.
De data asta peștii, păsările și zonele protejate Natura 2000 sunt cauzele apărute "peste noapte".

Guvernul Orban e spectator bineinteles, sau nu? În cazul Centurii Bacăului, pe lângă proiect, destabilizezi și singurul constructor de anvergură de pe piața din România.

Când eu vă spuneam că acest guvern este un guvern trădător de neam, nu mă credeați!? Iată dovada!!!", arată Răzvan Cuc.

https://www.money.ro/deja-devenim-penibili-dupa-gandacul-care-a-oprit-autostrada-spre-sibiu-acum-pestii-blocheaza-autostrada-moldovei/

alecu26

Din ce aud zonele natura 2000 ni le-am declarant singuri si suntem recordmanii europei la asta. Parca ii vad pe functionarii din agentii si ministere...."Pune fa, tu Geta, cat mai multe sa fie. Mai bine sa fie decat sa nu fie. Ca nu are ce rau sa faca daca sunt multe".
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Haideti sa nu mai mediatizam ineptiile lui Kuk, are si forumul asta un anumit nivel.

StefanCelMare

@alecu26 Nu o fi topicul potrivit, dar să nu dezinformăm...
Nu suntem recordmenii Europei.
O parte din siturile Natura 2000 erau deja protejate prin alte forme (parcuri naționale, naturale, rezervații) - ce este cu albastru pe grafic.
sursa - https://www.eea.europa.eu/data-and-maps/figures/share-of-terrestrial-area-designated/share-of-terrestrial-area-designated




Powered by API/PUM imgur uploader

GDPR

Daca cerneti ineptiile lui Cuc, vedeti ca in sita ramane o problema foarte serioasa si anume riscul pierderii finantarii europene. Din punctul meu de vedere ar trebui creat un task force format din CNAIR, MT, MM si APM pentru a rezolva problema, mai ales ca avem aceeasi problema si la A1. Altfel, rezultatul e deja stiut: failure.

alecu26

Ai dreptate Stefan, nu suntem recordmenii. Suntem intrecuti de tari mici si foarte mici. Comparativ cu ce era inainte...si ce a fost declarant natura 2000...stam bine de tot. Irlanda, Bulgaria, Luxemburg stau mai bine ca noi. Am fi putut fi mai moderati...decat sa ne tot plangem acum. Sau sa ne facem treaba calumea, daca tot am scapat porumbelul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ghrt

^^Siturile au fost declarate pe baza rapoartelor despre identificarea în sit a speciilor de pe listă (minim 3). Nu cred că a stat nimeni din ministere să facă asta, au făcut-o pasionaţii. Am fost şi eu martor la identificarea tritonului cu creastă în Văcăreşti, de exemplu.
Cont (aproape) inactiv.

pasadia

Când a pus Horațiu link la articolul g4media ce prezenta scrisoarea de la CE am fost singurul care a comentat (nu că aș fi avut mare lucru de zis, mă refer la impact pe forum).

Dar apoi pune Răzvan Cuc aceași scrisoare pe fb însoțită de niste considerații personale ale lui (stupide, evident) și deodată comentam orice altceva (nivelul forumului, numărul de rezervații, etc...).

Da, la baza e scrisoarea / pozitia CE. Și ambele descriu un stat nefuncțional, care își bate joc de el însuși, în care nu exista comunicare intra-ministeriala și intra-institutii și care nici macar nu își poate face singur o analiză (cele 5 pagini de la Bruxelles sunt mai bune decât orice documentație de 300 de pagini produsa de români). Cum facem sa rezolvăm asta -pai mai întâi citim și acceptăm că avem o problemă reală, nu plecam după fente aiurea...

Horațiu 87

Lucrări de montare a parapetului metalic și de execuție a șanțurilor de scurgere a apelor pluviale pe șantierul Variantei Ocolitoare Bacău. Imagini de pe Obiectul 3 - legătura dintre DN 11, Măgura - DN 2, Nicolae Bălcescu, județul Bacău





















Sursa

TS30

Poze noi ==>  @DRDP Iasi Oficial

Quote
Lucrări pe șantierul Variantei Ocolitoare Bacău. Imagini din zona Letea Veche - Obiectul 1 (tronson în regim de autostradă), ce va face legătura cu DN 2 în zona Săucești, la ieșirea din Bacău spre Roman.
Concomitent, sunt în desfășurare lucrări pe Obiectul 3, pe tronsonul Nicolae Bălcescu – Sărata – Luizi Călugăra, care se va intersecta cu DN 11, după ieșirea din municipiul Bacău, spre Onești.
Precizăm că, în această perioadă, se execută lucrări permise de temperaturile exterioare și ale stratului suport, precum montarea parapetului metalic de protecție, racorduri la utilități , amenajare șanțuri și rigole, îmbunătățirea terenului de fundare sau turnarea grinzilor pentru poduri, pe platforma proprie amenajată în șantier.

Lucrările sunt executate de asocierea Spedition UMB SRL – Tehnostrade, în baza unui ordin de începere a lucrărilor semnat pe 8 martie 2019. Contractul prevede proiectarea și execuția a 30,8 km de drum național, din care 16,2 km în profil de autostradă

adiarc

^ drum național "in profil de autostrada "...vai steaua voastra "specialiștilor " :book:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

Afirmatia lui Ovidiu Laicu (ex dir DRDP IS) din acest interviu? "Acum, la centura Bacăului vor să anuleze finanţare pentru că au găsit pe acolo nişte plopi şi unele mlaştini cu nişte mormoloci, deşi nu sunt monumente naturale, nici pe departe (...) s-au sesizat cei de la Comisia Europeană că s-a descoperit pe nu ştiu unde nişte plopi seculari, nişte mlaştini cu anumite specii de broaşte , dar nu vede nimeni că sunt făcute de mâna omului, nu naturale, ca la podul de la Ungheni sau cele de prin Parcul Ceahlău."

Eu nu inteleg, odata emis Acordul de Mediu, ce mai poate spune Comisia Europeana ? Ori AM n-a trecut inainte de emitere pe la CE, ori daca CE are drept de veto oricind dupa emiterea AM, atunci chiar e groasa, inseamna ca CE iti poate bloca proiectul ptr te miri ce. N-as vrea sa ajungem la spusele lui Cuc...

Legat de motivul de subfinantare clara pe 2020 a lucrarilor UMB la A7 (dar situatie despre care am tot spus noi ca se poate normaliza la rectificarea bugetara din vara), or fi avind mormolocii de care vorbeste Laicu o contributie si incurca lucrurile ?

Am apreciat ca semnatarul interviului (dl Brezuleanu), are unele cunostinte pe subiectele abordate, si n-a luat de bune fara comentarii spusele lui Laicu. Asemenea jurnalisti trebuie sa ia interviuri decidentilor din Transporturi.
Common sense will get you far !

pasadia

#3373
@Quest proiectul nu e al UE ci al CNAIR / MT / statul român. El e dator să facă tot ce tine de partea de beneficiar: SPF, SF, expropieri, AM, verificare PT, verificare construcție, etc... Și printre altele e dator să asigure și finanțarea că doar are buget, taxe și alte cele.

UE intervine separat, în cu totul alt proces, între CE și statul român, prin care decontează parțial o parte din lucrări. Și face asta doar daca constată că ai respectat niste reguli cunoscute în faza de pregătire și derulare a proiectului.

Scrisoarea aia spune doar că CE constată atât de multe probleme încât foarte probabil că nu vor accepta sa finanțeze proiectul (adică să deconteze). Restul speculațiilor tale sunt complet aiurea.

AM-ul nu trebuie aprobat de CE. Dar asta nu înseamnă că CE va accepta orice AM dat de instituțiile române.

Iar dacă tu ajungi sa ii dai dreptate lui Cuc atunci chiar nu mă miră alte poziții avute de-a lungul timpului.

Quest

Pasadia, cunosti expresia "adevarul e in totdeauna la mijloc" ? Cuc are destule de explicat opiniei publice, dar eu stiu ca si bulgarii au avut de furca cu niste ONG-uri, care s-au opus din rasputeri taierii a 20 m latime de padure ptr dublarea capacitatii de transport pe cablu la o telegondola de la Bansko. Ce vreau sa spun este ca, pe linga incompetenta clara a unor departamente ale Statului, exista si chichite de mediu care rasar ca din pamint, si care te pot lesne duce cu gindul la agende nemarturisite, de obstructionare eleganta a marilor proiecte de infrastructura din Europa de Est.
Common sense will get you far !