Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Drive_140

Quote from: cove_adrian on February 08, 2020, 08:00:28 PM
Dar în cadrul licitației pt Sf+Pte nu trebuie făcut și Studiu de trafic? Și nu în urma acelui studiului de trafic elaborat de Consitrans/Ingineria bla bla se va lua decizia pt construcție la nivel de A sau DX,nu?

Este sansa ca dupa studiu de trafic va lua decizia "si DN este bine", sau "un drum local va fi destul" :)

ovideatza

#3346
Quote from: cove_adrian on February 08, 2020, 08:00:28 PM
Dar în cadrul licitației pt Sf+Pte nu trebuie făcut și Studiu de trafic? Și nu în urma acelui studiului de trafic elaborat de Consitrans/Ingineria bla bla se va lua decizia pt construcție la nivel de A sau DX,nu?

Obiectul uneia dintre licitatiile pe "drum de mare viteza", din Caietul de Sarcini, din vechiul SEAP:








Powered by API/PUM imgur uploader

Raspuns = Da, contractul presupune si Studiu de Trafic.

Si noi la data curenta nu am trecut de Studiul de Trafic si Studiul privind Alternativele de Traseu, adica punctele 2 si 3 din enumeratia de mai sus. Avem 13 luni din 14 si suntem abia la inceput.

Quote from: cove_adrian on February 08, 2020, 11:40:29 AM
@horatiu.cosma

Avem inca 6 luni pe Ploiesti-Buzau, Buzau-Focsani si Bacau-Pascani.
Deci se "actualizeaza" finalizarile. Pe PL-BZ avem OIL din 11.2018. Termen estimat : 11.2020.

Duratele maximale din Caietul de Sarcini:





Powered by API/PUM imgur uploader

Calculul este gresit, nu sunt 24 de luni pana la predare SF+PTH, ci 20 de luni.

Celelalte 4 luni sunt pentru asistenta in achizitii si depunerea aplicatiei de finantare pe Tg Neamt - Iasi - Ungheni, etapa care poate fi consecutiva primelor 14 luni.

Aplicatia de finantare se poate depune cand ai SF receptionat (adica 14 luni) + Certificat de Urbanism + Acord de Mediu (aici posibil sa nu fie necesar tot acordul de mediu, ci doar parcurse unele etape si apoi inaintat Acordul de Mediu obtinut la momentul contractarii, dar speculez, trebuie citit ghidul de POIM) sau poate fi lasata aceasta perioada de 4 luni si depunerea CFinantare pentru POIM 2, adica mult mai incolo. Nu trebuie sa calculam 24 luni.

In principiu la 14 luni de la data de 11.2018 ar trebui sa avem SF, adica traseu final 99% + 6 luni acea intarziere = 07.2020 iar PTH predat din contract la 01.2021

Europiu

Stai un pic! Sper că serviciile nu se prestează secvențial??!! :) Unde mai pui că săracii trebuie să facă de două ori "conectarea rețelei locale de drumuri"...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ovideatza

Pai are logica sa fie secvential.
Doar nu faci studii geo in toata Moldova ca apoi sa alegi care sunt pe traseul ales prin Studiul de alternative traseu  :)

tom_sawyer

Stadiul Coridorului 9 Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău – Pașcani

DRUM DE MARE VITEZA
Ploiesti – Buzau – Focsani – Bacau – Pascani

Sectorul rutier cuprins intre Ploiesti si Pascani este prevazut in cadrul Master Planului General de Transport al Romaniei,  aprobat prin H.G 666/2016,  fiind sectorizat astfel:
    Ploiesti – Buzau                                                                 Muntenia Expres
    Buzau – Focsani                                                                Drumul Siretului
    Focsani – Marasesti – Adjud – Bacau                                   Drumul Siretului
    Bacau – Roman – Pascani                                                  Drumul Siretului

C.N.A.I.R. S.A. a lansat in luna noiembrie 2016 procedurile de achizitie publica pentru contractarea serviciilor de Proiectare pentru Elaborare Studii de Fezabilitate si Proiecte Tehnice pentru tronsoanele Ploiesti – Buzau – Focsani – Bacau – Pascani.

Prin cerintele din cadrul Caietelor de Sarcini s-a solicitat viitorilor Prestatori efectuarea unei analize pentru stabilirea profilului transversal al drumului Autostrada sau Drum Expres.

      Totodata, in cadrul caietelor de sarcini capitolul 4.1.3.2 STUDIUL DE TRAFIC – Scop si obiective este prevazuta urmatoarea obligatie a Beneficiarului:
,,[...]
Avand in vedere gradul de segmentare aferent lucrarilor la coridorul TEN-T CORE precum si faptul ca in perioada de timp imediat urmatoare se urmareste scoaterea la licitatie si a altor sectoare de drum de mare viteza aferente TEN-T CORE, in scopul tratarii unitare si omogene, se va acorda acces Prestatorului declarat castigator la Modelul de transport implementat sub licenta de software Visum la CESTRIN."

Drum de mare viteza Ploiesti – Buzau

In data de 24.09.2018 C.N.A.I.R S.A a incheiat cu Prestatorul CONSITRANS S.R.L contractul de servicii nr. 92/66263. Valoarea contractului de servicii este de 12.277.618,53 lei fara T.V.A, iar durata de prestare a serviciilor era de 24 de luni de la data de incepere a Contractului, respectiv data de  12.11.2018.

In data de 08.01.2019 a avut loc la sediul CESTRIN o prima intalnire de lucru la care au participat reprezentanti ai CESTRIN, C.N.A.I.R S.A si Consitrans. Reprezentantii CESTRIN au declarat ca Modelul National de Transport este in evaluare la Jaspers si se estimeaza a fi avizat in luna aprilie 2019, insa acesta poate fi folosit ca baza pentru analiza multicriteriala.

Consitrans S.R.L a extras date de trafic din Modelul National de Transport (neavizat) pus la dispozitie si a inceput prelucrarea acestora.

Modelul national de transport avizat de catre expertii Jaspers a fost disponibil la CESTRIN la sfarsitul lunii aprilie 2019. Consitrans S.R.L a extras din nou datele de trafic pentru a putea fi comparate cu cele extrase initial din modelul neavizat. Datele de trafic preluate de la CESTRIN la sfarsitul lunii aprilie 2019 au prezentat diferente semnificative fata de datele puse la dispozitie in luna ianuarie 2019, motiv pentru care Consitrans S.R.L a reluat intregul proces de modelare a traficului.

            Avand in vedere aspectele mentionate anterior, in data de 25.11.2019 a fost incheiat Actului Aditional nr. 1 la Contractul nr. 92/66263/24.09.2018 semnat intre C.N.A.I.R. S.A. si CONSITRANS S.R.L, ce are ca obiect prelungirea perioadei de prestare a serviciilor de proiectare cu o durata de 169 zile. Prin urmare durata Contractului de servicii se va prelungi pana la data de 30.04.2021.

            Aceasta modificare, ce presupune introducerea unei durate suplimentare de 169 zile si automat prelungirea duratei contractului de servicii pana la data de 30.04.2021 nu a majorat valoarea initiala a contractului de servicii, reprezentand o modificare nesubstantiala prin prisma conditiilor impuse de Instructiunea nr. 1/2016 a Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice.

Date tehnico-economice:

Lungime:                                 65 km

Valoare contract:                    12.277.618,53 lei fara T.V.A. 

Data de incepere:                     12.11.2018

Contract de finantare:              nr. 3/14.05.2018  *finantare nerambursabila din cadrul P.O.I.M 2014-2020


Drum de mare viteza Buzau - Focsani


In data de 24.09.2018 C.N.A.I.R S.A a incheiat cu Prestatorul CONSITRANS S.R.L contractul de servicii nr. 92/66256. Valoarea contractului de servicii este de 13.933.291,10 lei fara T.V.A, iar durata de prestare a serviciilor este de 24 de luni de la data de incepere a Contractului, respectiv data de  12.11.2018.

In data de 08.01.2019 a avut loc la sediul CESTRIN o prima intalnire de lucru la care au participat reprezentanti ai CESTRIN, C.N.A.I.R S.A si Consitrans. Reprezentantii CESTRIN au declarat ca Modelul national de transport este in evaluare la Jaspers si se estimeaza a fi avizat in luna aprilie 2019, insa acesta poate fi folosit ca baza pentru analiza multicriteriala.

Consitrans S.R.L a extras date de trafic din Modelul national de transport (neavizat) pus la dispozitie si a inceput prelucrarea acestora.

Modelul national de transport avizat de catre expertii Jaspers a fost disponibil la CESTRIN la sfarsitul lunii aprilie 2019. Consitrans S.R.L a extras din nou datele de trafic pentru a putea fi comparate cu cele extrase initial din modelul neavizat. Datele de trafic preluate de la CESTRIN la sfarsitul lunii aprilie 2019 au prezentat diferente semnificative fata de datele puse la dispozitie in luna ianuarie 2019, motiv pentru care Consitrans S.R.L a reluat intregul proces de modelare a traficului.

            Avand in vedere aspectele mentionate anterior, in data de 25.11.2019 a fost incheiat Actului Aditional nr. 1 la Contractul nr. 92/66256/24.09.2018 semnat intre C.N.A.I.R. S.A. si CONSITRANS S.R.L, ce are ca obiect prelungirea perioadei de prestare a serviciilor de proiectare cu o durata de 169 zile. Prin urmare durata Contractului de servicii se va prelungi pana la data de 30.04.2021.

            Aceasta modificare, ce presupune introducerea unei durate suplimentare de 169 zile si automat prelungirea duratei contractului de servicii pana la data de 30.04.2021 nu a majorat valoarea initiala a contractului de servicii, reprezentand o modificare nesubstantiala prin prisma conditiilor impuse de Instructiunea nr. 1/2016 a Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice.

Date tehnico-economice:

Lungime:                                 72 km

Valoare contract:                    13.933.291,10 lei fara T.V.A. 

Data de incepere:                     12.11.2018

Contract de finantare:              nr. 4 / 14.05.2018 *finantare nerambursabila din cadrul P.O.I.M 2014-2020


Drum de mare viteza Focsani - Bacau

In data de 14.11.2018 C.N.A.I.R S.A a incheiat cu Presatorul CONSITRANS S.R.L contractul de servicii nr. 92/78621. Valoarea contractului de servicii este de 20.123.408,52 lei fara TVA, iar durata de prestare a serviciilor este de 24 de luni de la data de incepere a contractului, respectiv 10.01.2019.

In data de 08.01.2019 a avut loc la sediul CESTRIN o prima intalnire de lucru la care au participat reprezentanti ai CESTRIN, C.N.A.I.R S.A si Consitrans. Reprezentantii CESTRIN au declarat ca Modelul national de transport este in evaluare la Jaspers si se estimeaza a fi avizat in luna aprilie 2019, insa acesta poate fi folosit ca baza pentru analiza multicriteriala.

Consitrans S.R.L a extras date de trafic din Modelul national de transport (neavizat) pus la dispozitie si a inceput prelucrarea acestora.

Modelul national de transport avizat de catre expertii Jaspers a fost disponibil la CESTRIN la sfarsitul lunii aprilie 2019. Consitrans S.R.L a extras din nou datele de trafic pentru a putea fi comparate cu cele extrase initial din modelul neavizat. Datele de trafic preluate de la CESTRIN la sfarsitul lunii aprilie 2019 au prezentat diferente semnificative fata de datele puse la dispozitie in luna ianuarie 2019, motiv pentru care Consitrans S.R.L a reluat intregul proces de modelare a traficului.

Avand in vedere aspectele mentionate anterior, in data de 25.11.2019 a fost incheiat Actului Aditional nr. 1 la Contractul nr. 92/78621/14.11.2018 semnat intre C.N.A.I.R. S.A. si CONSITRANS S.R.L, ce are ca obiect prelungirea perioadei de prestare a serviciilor de proiectare cu o durata de 110 zile. Prin urmare durata Contractului de servicii se va prelungi pana la data de 30.04.2021.

            Aceasta modificare, ce presupune introducerea unei durate suplimentare de 110 zile si automat prelungirea duratei contractului de servicii pana la data de 30.04.2021 nu a majorat valoarea initiala a contractului de servicii, reprezentand o modificare nesubstantiala prin prisma conditiilor impuse de Instructiunea nr. 1/2016 a Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice.

Date tehnico-economice:

Lungime:                                 110 km

Valoare contract:                    20.123.408,52 lei fara T.V.A. 

Data de incepere:                     10.01.2019

Contract de finantare:              nr. 30 / 26.03.2019 *finantare nerambursabila din cadrul P.O.I.M 2014-2020


Drum de mare viteza Bacau - Pascani

C.N.A.I.R. S.A. în calitate de Beneficiar și INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL S.A  in calitate de Prestator au semnat in data de 17.01.2019 Contractul de servicii ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteza Bacau - Pascani".

Date tehnico-economice:

Lungime:                                 82 km

Valoare contract:                    16.950.944,23 lei fara T.V.A. 

Data de incepere:                     01.03.2019

Contract de finantare:              nr. 27 / 14.02.2019 *finantare nerambursabila din cadrul P.O.I.M 2014-2020

Pentru acest tronson nu a fost incheiat un act aditional pentru prelungirea duratei contractuale


Pentru asigurarea finantarii din fonduri europene proiectele trebuie sa corespunda exigentelor expertilor JASPERS exigente care exced normativelor si standardelor nationale in vigoare si mai mult, fara a avea la baza o metodologie sau un ghid, creaza inclusiv premisele unor excese pozitionand astfel Jaspers pe o pozitire "de forta" atat in raport cu beneficiarul cat si cu prestatorii". Astfel s-a ajuns ca pentru analiza multicriteriala 1 aferenta tronsonului Bacau-Pascani sa fie studiat un numar de 63 de variante de traseu iar pentru tronsoanele cuprinse intre Ploiesti si Bacau expertii Jaspers solicita detalierea modului de lucru in Modelul National de Transport, model care a fost agreat anterior  de catre reprezentantii JASPERS.


CNAIR




alecu26

Cand Modelul National de transport e facut cu dosul, si raspuns la dorintele politice efemere ale momentului, e normal sa ceri un calcul cat mai realist.

Unul din scopul SF ului ar trebuii sa fie tocmai stabilirea daca facem DX sau Autostrada, ca e evident ca MPGT nu poate da un raspuns general valabil si valabil peste zeci de ani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pelan87

Ultimul paragraf din comunicatul CNAIR spune totul: Jaspers e de vina, din cauza lor nu se fac autostrazi la noi, ca au reguli prea stricte si sunt prea pretentiosi... mama lor de fonduri europene, cine le-o fi inventat?  :bash:

Acum pe bune, cum poti sa vii cu un comunicat oficial in care sa dai vina pe Jaspers si tu sa te speli pe maini (sau sa-i speli pe cei de la CESTRIN) fara sa-ti dai seama ca de fapt problema de fond e la tine in curte?

Europiu

Exemplu școală de mistificare. Ce zicea Goga că ar trebui făcut cu băieții de acolo?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alecu26

Oare a revenit Serbanescu la CNAIR la comunicare?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

Ceneairul e o cloaca de xenofobi si ultranationalisti, asa ca de ce va mirati?

Ionut

Hai sa revenim la subiect va rog. Comunicatele CNAIR, pe orice proiect, sunt praf si pulbere, stiti bine.

TibiV

Vai, Ionut, cum poti sa spui asa ceva despre o institutie atat de profesionista a statului roman?!?!.... O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduC

Eu numa' zic: Dacă cerințele JASPERS depășesc exigentele normativelor naționale în domeniu, ar cam fi timpul sa îmbunătățești normativele naționale astfel incat A7 sa poata fi construta cu bani europeni. Irlanda, pana de curand UK, Franta, Italia, Germania, etc. sunt tari care au o abordare foarte fluida in ceea ce priveste normativele, mai ales in constructii.
Lumea evolueaza, nu pot bate pasul pe loc pentru ca tu esti român.
Uită-te la toate trambulinele de pe noile drumuri. Daca iti era normativul suficient de inclusiv, permitea implementarea de solutii astfel incat aceste trambuline sa nu se formeze.
Alunecă dealuri intregi peste A1 in Transilvania (Aciliu) si CNAIR spune ca cerintele JASPERS depasesc normativele.
Atitudine proactiva aici, CNAIR! Adapteaza-te la lumea reala!
Lasati oamenii competenti sa se ocupe de chestiunile tehnice!

rota


pasadia

S-a trezit si el dupa 2 saptamani (exact aceeasi scrisoare fusese publicata de g4media acum 12 zile).

Si evident, in loc sa se intrebe ce minciuni si ce documente proaste i-au fost trimise dinspre CNAIR, el se grabeste la aruncat acuze pe Orban (altul care va prelua prostiile de la CNAIR fara sa judece).