Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 13 Guests are viewing this topic.

ghrt

Am înţeles că în această etapă autostrada va avea doar bretelele de ieşire, iar nodul complet (inclusiv pasajul) se va realiza când se construieşte continuarea.

Aveţi idee cu ce se va continua pe A7? Ar trebui să fie deja "în lucru".
Cont (aproape) inactiv.

Senerslav

Acest proiect nu era pe lista celor subfinantate de guvern ? Parca era o discutie legata cu cateva pagini mai inainte unde cativa prifesionisti'  explicau ca e imposibil sa se finalizeze anul asta proiectul asta . Desi reportajul e foarte bun si apreciez. Respect domnule horatiu!

ghrt

Ba da, şi prevederile legale sunt aplicabile. Fie UMB are o intrare foarte puternică în MT, lucrează pe barba lor şi vor primi bani la rectificare, fie trag tare în limita alocaţiei şi apoi vor vedea unde îşi relochează resursele.
Cont (aproape) inactiv.

vancouver

UMB nu a oprit niciodată lucrările chiar și când nu a primit bani cu lunile și alți constructori mari au oprit. Când un santier UMB a stagnat a fost exclusiv din alte cauze, gen lipsa AC sau mutări de utilități etc...

UMB va lucra la capacitatea lor maxima, pana când lucrarea va fi gata. Valabil și pe restul santierelor UMB.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Senerslav

Inca o intrebare din partea unui novice ca mine , care sunt sansele ca reprezentanti  mai mari din ministerul transporturilor sa ia  parte la dezbaterile de pe acest forum  si sa ia notite sau sa ajute cu anumite sfaturi sau raspunsuri  ? Desi sunt un tanar de apriape 20 de ani, chiar apreciez munca unor oameni care se bat cu morile de vant" asa cum fac cativa chiar si de pe acest forum. Oameni care lupta o viata  cu sisteme incercand sa indrepte ceva , ce alti oameni mai mari' au distrus in cativa ani. Chiar de am observat pe forum si certuri intre membri, eu le consider constructive  mi sa demonstrat ca oameni mici fac lucruri mari , deja am o alta perspectiva despre eroi' decat cea contemporana  si munca lor, de sacrificiu, de dragoate si pasiune, vad oameni care merg pe santiere pas la pas ,nu de dragul de a arata unei tari ca ' domnule nu se face nimic) ci din pasiunea de a lupta si a spera ca ziua de maine va fi mai buna ca ieri. Nu am detalii personale si nici nu cunosc personal nici un alt membru al forumului  dar va respect pe toti si chiar apreciez ceea ce voi faceti pt tara asta ,pentru generatiile de azi si de maine.  Stiu ca acest post e putin cam Spam dar inca o data tin sa va multumesc pt tot ce faceti! Si desi sunt momente cand lupta pare pierduta si in momentele alea sa stiti ca sunt oameni care va sustin si va apreciaza pt ca ati avut curajul sa faceti ce faceti deja si ca o faceti bine!  Respect tuturor!

reed

0 barat.Noroc de colegi ca Ionut,Cutter care le mai taie maioneza minciunilor din media.Asta nu e o intrebare.Citeste topicul comunicare cu MT

expropriatul

Quote from: horatiu.cosma on January 26, 2020, 08:12:45 AM
Multumesc. Intr-adevar e un sentiment grozav sa o iau la pas pe santiere, din pacate a lipsit timpul in ultima perioada. Dar trebuie din cand in cand o cură de genul, sa ne reancoram in realitatile de la firul ierbii si sa ne reamintim de ce suntem pe forumul asta.

Salut,

De curiozitate.  Am fost si eu pe santier, zona de fabricare a grinzilor, eu sunt din Bacau, dar nu am intraznit sa merg mai departe. Se uitau ciudat oamenii la mine si de aceea vroiam sa te intreb: Accesul pe santier este permis oricarei persoane ? Cu ce te-ai deplasat pe santier, vand in vedere ca ai parcurs un traseu cam de 20 km.

Mersi

horatiu.cosma

^
23 de km mai exact. Am mers pe jos si pe unde s-a putut in alergare. Oamenii in general se uita ciudat la persoane noi pe care nu le cunosc, dar sunt prietenosi cei de la UMB, poti intra in vorba cu ei fara probleme si o sa iti explice orice nelamuriri ai. La ei nu exista probleme de restrictionare a accesului in timpul programului.

Vlad94

Cum se vor realiza capetele tronsonului de autostrada a centurii Bacau?

Ionut


danutzu_1069

@expropiatul,
Teoretic pentru ca sa mergi prin santier iti trbuie un minim de echipament de protectie si semnalizare, adica bocanci (cu bot tare), vesta reflectorizanta, si.... casca de protectie. Asta ultima poate sa fie lipsa,  dar nu te plimbi pe langa constructii inalte...

Allex

Quote
Mai spre sud am ajuns la platforma de produs grinzi unde din ce mi-a zis cineva de la UMB am ratat un adevărat spectacol fiindcă era deja târziu (poate merge Alex Alex sau alți colegi din zona în timpul programului): 300 de muncitori lucrând la armăturile pentru grinzi, e fier cât vezi cu ochii acolo

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Atat am reusit din fuga. Asa cum am mai zis, pe la primavara mai mult timp pt infrastructura. Acum chiar nu pot.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

mastereve

Asta da mobilizare! Ca sa citez dintr-un personaj recent devenit celebru, "RUSINE" Pizzarotti si Aktor! Nu merita sa mai prinda niciun proiect pe la noi.

alecu26

Din pacate mama firmelor de doi bani e tot timpul insarcinata. Sa vedem cum se vor comporta turcii. Si Aktor din pacate are cateva contracte deja castigate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

raresc

Poze noi DRDP Iasi:

Lucrări de montare a parapetului metalic de protecție pe Varianta Ocolitoare Bacău. Imagini de pe Obiectul 1 (regim de autostradă), care face legătura între localitățile Nicolae Bălcescu (DN 2), Holt (DN 2F) și Bogdan Vodă (DN 2).
Reamintim, Varianta Ocolitoare a municipiului Bacău este parte integrantă a Autostrăzii ,,Moldova" (coridorul IX paneuropean).
Ordinul de începere a lucrărilor a fost semnat pe 8 martie 2019, acestea fiind executate de asocierea Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL. Contractul prevede proiectarea și execuția a 30,8 km de drum național, din care 16,269 km în profil de autostradă. Durata contractului este de 36 de luni.

Sursa: https://www.facebook.com/DRDPIS