Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 18 Guests are viewing this topic.

JUVENTUS_1

@horatiu.cosma Super reportaj! Felicitări...RESPECT! :gj:
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

Ionut

Fotoreportajele aduse de infanterie au un farmec aparte. Din experienta va zic ca mai mișto decât pozele este doar senzația din teren, stand ore întregi sa iei la pas kilometri de pile, terasamente și, daca esti norocos, niște asfalt.

E foarte obositor dar sentimentul este aparte, fiind inteles și gustat doar de către adevărații pasionați.

Cat strict despre centura, nu cred ca vor inaugura anul asta bucata din A7. Dar rup norma la mobilizare. Bravo lor!

rocklee

#3287
Multumesc horațiu pentru frumosul fotoreportaj făcut cu multă dedicație si pasiunea. Multumesc pentru explicațiile bine detaliate.
Mă alătur la ce a spus Ionuț....una este sa simt pulsul santierului. Sa umbli prin noroaie si sa stai printr oameni si utilaje sa vezi cum lucreaza ...sa intrebi ce si cum fac anumite lucruri  ...sa vezi cu ochii tai cum cresc structurile si terasamentele ...sa prinzi cadre....gen Marcel Banu sau Horațiu Cosma.....apoi sa le spui pe forum sa arăți....La toți aceia ce tu ai trait si ai experimentat ...aia înseamnă PASIUNE PENTRU INFRASTRUCTURA.....iar culmea bucuriei este sa prinzi momentul ça la inaugurare sa intri primul pe acei km de asfalt proaspat...pe care i-ai vegheat ... :D

horatiu.cosma

Multumesc. Intr-adevar e un sentiment grozav sa o iau la pas pe santiere, din pacate a lipsit timpul in ultima perioada. Dar trebuie din cand in cand o cură de genul, sa ne reancoram in realitatile de la firul ierbii si sa ne reamintim de ce suntem pe forumul asta.

ovideatza

Super reportaj!

In curand vom avea primul km de A din Moldova, cand termina de montat parapeti pe acel sector, chiar daca nu si deschis De la primul m la primul km parca a mers repede vedem cat mai dureaza pana la primii 100km.

Aveti idee daca nodurile drumurilor de legatura cu DN2 vor permite extindere ulterioara a platformei DN2-ului pe sectoarele spre Bacau din ambele parti?

pasadia

De fapt cum ar trebui sa arate acele noduri de pe DN2 (sud și nord)? Sens giratoriu că la DN11?

Și nodurile de pe A7, cele din capete, chiar nu au de gând să le facă complet? După decopertări pare a realiza doar o bretea, fără nici o supratraversare, ceea ce îmi pare stupid...

Granata06

#3291
Legat de fabricarea grinzilor. Din informatiile tale, sunt 4 standuri iar pe fiecare stand se produc 2 grinzi. Rezulta 4 x 2 = 8 grinzi pe o serie de turnare. Maxim maximorum se pot produce 3 serii de turnare pe fiecare stand pe saptamana, 8 x 3 = 24 de grinzi, pe luna 24 x 4 = 96. Realistic si cu treaba buna se fac 2 serii de turnare pe fiecare stand, rezulta 8 x 2 x 4 = 64 de grinzi pe luna.

Allex

@horatiu.cosma superb  :cheers: :cheers: :cheers:

"nodurile" de pe DN2 nord si sud cu drumurile de legatura sunt defapt sensuri giratorii. Nodurile A7 Bacau nord si sud se fac simple, asa cum sunt reprezentate in harta proiectelor de infrastructura.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

voicul

+1 si din partea mea.

Din pacate nici eu prea mai cred ca termina A7 anul asta, mai ales ca au inceput in forta si pe DX12.

Skynick

Stim care este solutia pentru traversarea lacului din primele poze? este o deschidere foarte mare acolo.

Mi se pare ca sunt doua bottle neckuri pentru a termina anul asta: productia de grinzi si relocarea stalpilor.

voicul


adiarc

Impresionant....multumesc Horatiu...multumesc UMB...intradevar wow...ma bucur mult ca acest ctr  a fost câștigat de UMB...cu puzarottii...era gata prin 2025...iar cu aktorul negrabit in 2030
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

super efort horatiu, bravo.

super organizare UMB, bravo (daca-si fac cont, le dau si lor +1  :D)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Quest

Super reportaj. Multumiri Horatiu !

Ce utilaj e asta, cum se foloseste ?
Common sense will get you far !

vancouver

#3299
este o automacara, dar nu este desfasurata. Acele brate negre ajung in spate in momentul in care lucreaza.
Vezi de ex. aici:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.