News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Aici au început să lucreze la parapeți.
(GPS)



[URL=http://maps.google.com/maps?q=46.53944444444444,26.97](GPS)



(GPS)


(GPS)



[URL=http://maps.google.com/maps?q=46.53666666666666,26.97](GPS)



(GPS)


(GPS)


(GPS)


Continuăm spre sud, deja aici parapeții sunt instalați.
(GPS)


Privire spre stânga unde merg basculantele la balastieră.
(GPS)


(GPS)


Șurubăreală.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Și continuăm spre sud.
(GPS)


Din nou stânga spre balastieră.
(GPS)


(GPS)

horatiu.cosma

Și am ieșit de pe asfalt, mai sunt câteva sute de metri până la canalul Bistriței de la Ruși-Ciutea.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Continuăm printre utilaje, avem și aici ceva depozite mai mici de balast, probabil pentru umplutura până la viaductul peste canalul Bistrița.
(GPS)


Privire spre balastieră.
(GPS)


Înapoi.
(GPS)


Furnicuțele în acțiune.


(GPS)


Continuăm spre sud pe lângă depozitele de balast.
(GPS)


(GPS)


Înapoi ca să ne luăm adio de la furnicuțe.
(GPS)


Noi depozite.
(GPS)


Și continuăm spre canalul Bistrița, ne apropiem de zona unde sunt depozitate și manipulate elementele de tablier metalic pentru viaductul peste canal.
(GPS)

horatiu.cosma

Se reprofilează UMB pe feroviar  :lol:?
(GPS)


Elemente ale tablierului.
(GPS)


Se muncește și aici.
(GPS)


Cortul în care probabil se sudează tablierul când sunt temperaturi mici afară.
(GPS)


Made in Romania.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


(GPS)


Și continuăm, ne apropiem de culeea nordică a viaductului peste canalul Bistrița.
(GPS)


Alte elemente metalice depozitate.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


O altă mini-organizare de șantier cu carcase de piloți forați, finisor de asfalt etc.
(GPS)


(GPS)


Pe partea opusă prefabricate pentru borduri sau casiuri, nu îmi e clar.
(GPS)

horatiu.cosma

Culeea nordică a viaductului peste canalul Bistrița de la Ruși-Ciutea.
(GPS)


(GPS)


Privire spre sud, Zublin forează la prima pilă.
(GPS)


(GPS)


Am trecut podul peste canal și am ajuns pe partea sudică a viaductului. Se pare că ultima deschidere va fi cu grinzi de beton, apoi tablier metalic. O fi doar latura mea artistică care vede o metaforă în forma acestei pile îndreptată spre sud, București, MT, CNAIR  :lol:?
(GPS)


Privire înapoi spre foreză și culeea nordică.
(GPS)


Culeea sudică în prim-plan și pila buclucașă peste drumul DC87.
(GPS)


Case demolate pe stânga.
(GPS)

horatiu.cosma

Continuăm prin Ruși-Ciutea spre podul mare peste Bistrița.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


(GPS)


Continuăm în față, în depărtare baza de produs grinzi.
(GPS)


(GPS)




Privire înapoi.
(GPS)

horatiu.cosma

Și am ajuns la baza de produs grinzi, stau pe un podeț finalizat, mă uit spre stânga unde sunt ceva elemente necesare pentru cofrajele mobile de produs grinzi (cred).
(GPS)


În centru cele 2 cofraje de 80 de metri instalate de anul trecut, în stânga se instalează alte două.
(GPS)


În dreapta grinzile produse până acum.
(GPS)


Am coborât la nivelul solului, toată baza e împrejmuită cu gard, paza umană și canină e la datorie la tot pasul.
(GPS)


(GPS)

horatiu.cosma


horatiu.cosma

Cum e denumit în termeni tehnici utilajul ăsta de ridicat și mutat grinzi? Are și Pizzarotti unul de genul pe A10, dar au reușit să mute o grindă în câteva zile cu el, a fost total ineficient.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Continuăm spre sud. Se observă în stânga culeea nordică a podului mare peste Bistrița. În dreapta sunt armături finalizate pentru grinzi.
(GPS)


Namila de cărat grinzi din profil.
(GPS)


Fier cât vezi cu ochii pentru armătura grinzilor. Înțeleg că lucrează 300 de oameni la armare, nu am reușit să ii prind (am ajuns pe la ora 17 și era gata programul), poate ajunge cineva din zonă să îi vadă la treabă.
(GPS)


Armătură pregătită să intre în cofrag.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)

horatiu.cosma

Câteva priviri în bază.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Alte armături pregătite de betonare.
(GPS)


(GPS)


Alte priviri în bază.
(GPS)


(GPS)


(GPS)

horatiu.cosma


horatiu.cosma

Și am ajuns și la pod, unde toate elevațiile sunt finalizate, așteaptă doar spectacolul macaralelor.
(GPS)


O ultimă privire înspre bază.
(GPS)


Și o luăm de-a lungul podului spre sud.
(GPS)


Depozite de fier în stânga.
(GPS)


Înapoi spre bază.
(GPS)


Continuăm.
(GPS)


O pilă din profil, depozitul de fier în centru-stânga.
(GPS)


(GPS)

horatiu.cosma

Înainte.
(GPS)


(GPS)


Înapoi.
(GPS)

Înainte.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Am ajuns la Bistrița.
(GPS)


Îngustă tare Bistrița pe aici.
(GPS)


(GPS)


Înapoi.
(GPS)


Înainte.
(GPS)


Înapoi.
(GPS)


Am ajuns pe digul sudic.
(GPS)


Privire înapoi spre nord.
(GPS)


Ultima deschidere a viaductului.
(GPS)


Înapoi spre nord.
(GPS)


(GPS)

horatiu.cosma

Și ieșim încet încet de pe A7, virând dreapta spre vest, pe drumul de legătură cu DN2 la sud de Bacău.
(GPS)


Înapoi spre A7.
(GPS)


Continuăm, pe stânga UMB a făcut ceva lacuri în în urma extragerii de balast.
(GPS)


Pe care îl vedem depozitat pe partea dreaptă.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Continuăm spre DN2.
(GPS)


În față e pasajul finalizat peste CF București-Siret.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Alt depozit.
(GPS)


Ne apropiem de pasaj.
(GPS)


Înapoi cu podul mare din profil, pile câtă frunză și iarbă.
(GPS)

horatiu.cosma

Și am ajuns la pod, mai au de urcat vreo 5-6 metri cu rampele.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Ne asigurăm...
(GPS)


Și trecem pe partea cealaltă.
(GPS)


În față la câteva sute de metri e DN2. Am încheiat aici plimbarea că nu mai permitea lumina. În față centura se mai continuă circa 7 km până în DN11, găsiți un status aproximativ la zi la reportajul colegilor din noiembrie.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Stefan01

#3284
@ Horatiu
Uite aici date tehnice despre acea macara. Citeste toata pagina. Sunt si cateva videouri.